• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2020 14:12
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 15:05

Detail zákazky Z202026191

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2020 14:12
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 15:05

Základné údaje

Z202026191

OF-223776

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5030658

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

17321450

exe, a.s.

Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Software Adobe – predĺženie podpory 3

software, adobe, connect

  • 48421000-5 - Softvérový balík na správu zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Software Adobe – predĺženie podpory 3, Minimálne technické požiadavky:
Funkcia
Adobe, Connect Lic General ALL ALP Platinum Spt Renewal ALL 1ST LINE 1YR, PN/SKU 10005705M2 ,- videokonferenčný software, predĺženie podpory o 1 rok (27 Feb 2021 - 26 Feb 2022)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Adobe, Connect Lic General ALL ALP Platinum Spt Renewal ALL 1ST LINE 1YR RENEWAL ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadovaná je licencia pre školstvo.
Plná integrácia a funkcionalita v existujúcom riešení.
Dodávka formou predĺženia maintenance cez Adobe Licencing Website (LWS) – (https://licensing.adobe.com/)
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie.
Tovar sa požaduje dodať elektronicky. Emailová adresa bude zaslaná dodávateľovi po uzatvorení zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Anonymnom zmluvnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Na tovar sa požaduje záruka minimálne 24 mesiacov ak nie je uvedené inak výrobcom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní;
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa;
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní.
Fakturácia v slovenskom jazyku.
Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom.
Ukončenie zmluvného vzťahu:Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluveb) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluvec) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

27.10.2020 09:00 — 31.12.2020 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

1 748,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.10.2020 14:12

21.10.2020 14:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2020 14:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 408
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2020 14:12 - Vstupná ponuka 1 748,00 € Cena bez DPH
21.10.2020 14:12 - Najvýhodnejšia ponuka 1 748,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS