30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Kovový nábytok
kovový nábytok, kovová skriňa
Tovar, Služba
1. Kovová šatníková skriňa
|
|
---|---|
Funkcia |
Kovová šatníková skriňa s medzistenou na sokli |
Skriňa pre zamestnancov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kovová šatníková skriňa s medzistenou na sokli, cylindrický zámok | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
výbava : policami, prekážka, tyč na ramienka a háčiky, držiak na menovku, | |
Šatňová skriňa vybavená cylindrickým alebo otočným zámkom s dvoma kľúčmi | |
Cirkulácia vzduchu pomocou vetracích otvorov umiestnených v dvierkach | |
Výstuha dverí proti násilnému vniknutiu | |
Vyrobené z kvalitného oceľového plechu s hrúbkou 0,8 mm | |
Povrchová úprava práškovým lakom | |
Šírka každého modulu | 400 mm |
Celková šírka | 800 mm |
Rozmery v x š x h (mm) | 1800 x 800 x 500 |
Farba korpusu | sivá |
Typ základne | sokel |
Konštrukcia | demontovaná |
Typ dverí | vetracie otvory |
Počet dverí | 2 |
Materiál dverí | plechové |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy na celý predmet zákazky |
Tovar sa požaduje dodať v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 7,00 do 14,00 hodine. Oznámenie termíne dodania minimálne 1 deň vopred. V prípade vlastnej prepravy doložiť e-mailom presné údaje vozidla a šoféra, ktorý tovar privezie. Dôvod vybavenia vstupu do vojenského priestoru. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky dodávateľa vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Fakturácia bude realizovaná až po dodaní celého predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej dva pracovné deni pred jeho dodaním. |
Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre musí byť uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Zásobovacia základňa II, ul. Československej armády 3, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
06.11.2020 13:49
9,00 ks
1 360,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2020 13:57
21.10.2020 09:48
21.10.2020 10:03
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2020 16:25 - Vstupná ponuka | 1 360,00 | € | Cena s DPH |
16.10.2020 16:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 359,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: