• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2020 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2020 13:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2020 13:45

Detail zákazky Z202026166

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2020 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2020 13:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2020 13:45

Základné údaje

Z202026166

OF-223757

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5033175

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Paštéty a rybacie konzervy

konzerva, paštéta, mäsová konzerva, rybacia konzerva

  • 15235000-4 - Konzervované ryby
  • 15131000-5 - Konzervovanie a príprava mäsa
  • 15240000-2 - Ryby v konzerve a inak pripravené alebo konzervované ryby
  • 15131310-1 - Paštéta
  • 15897200-4 - Výrobky v konzerve
  • 15241400-3 - Tuniak v konzerve
  • 15241000-9 - Nakladané ryby alebo ryby v konzerve
  • 15871274-5 - Nátierky na chlieb
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Paštéty a konzervy mäsové, rybacie
Funkcia
Paštéty a konzervy mäsové, rybacie a vegetariánske 1.triedy určené osobám na priamu konzumáciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Paštéta, balenie AL, hmotnosť  115 - 130g, rôzne príchute ks 30000
2. Vegetariánska nátierka, balenie AL, hmotnosť 100 - 120g, rôzne príchute ks 3000
3. Tuniak v oleji, balenie AL, hmotnosť 110 - 130g ks 15000
4. Tuniak v paradajkovom pretlaku, balenie AL, hmotnosť 110 - 130g ks 15000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie - materiál všetky dodané výrobky musia byť balené v hliníkových téglikoch s viečkom s hliníkovej fólie
balenie - hmotnosť nižšia, prípadne vyššia hmotnosť balenia ako uvedená, nie je prípustná
paštéty, krémy a nátierky - príchute požadovanú príchuť uvedenie objednávateľ v čiastkovej objednávke
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že táto rámcová dohoda s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie od 1.11.2020 do 30.04.2021. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod..
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia dodávok 1 krát za dva týždne. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania v Košiciach.
Objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako maximálne možné.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy ako aj názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa. V prípade, že subdodávateľov neuvedie, má sa za to, že subdodávateľov nemá.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa bude považovať aj:
- ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako požadoval,
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,
- úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil),

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

6

1,00 celok v zmysle špecifikácie

41 554,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.10.2020 09:10

22.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 152
 251
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2020 14:37 - Vstupná ponuka 41 554,80 € Cena s DPH
22.10.2020 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka 41 549,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS