• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2020 13:03
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2020 12:58
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2020 13:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2020 13:50

Detail zákazky Z202026163

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2020 13:03
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2020 12:58
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2020 13:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2020 13:50

Základné údaje

Z202026163

OF-220370

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5033093

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36465291

SIGNUM, s.r.o. POPRAD

Levočská 3312/37, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dýchacie prístroje pre hasičov

dýchací prístroj, fľaša, maska, pľúcna automatika

  • 35111100-6 - Dýchacie prístroje pre požiarnikov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Autonómny dýchací prístroj Dräger PSS 4000 set alebo ekvivalent
Funkcia
Autonómny dýchací prístroj pre hasičov - základný set s maskou, pľúcnou automatikou s držiakom a oceľovou fľašou s ventilom, príslušenstvo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zabezpečenie dodávky vzduchu v závislosti od fyzickej záťaže (otvorený okruh na tlakový vzduch) minúta 30
Objem fľaše liter 6
Tlak fľaše MPa 30
Prevádzkový  tlak bar 300
Ochranný pretlak v lícnici masky Pa 350
Redukčný ventil - výkon liter/minútu 900
Redukčný ventil - servisný interval do výmeny redukčného ventilu rok 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základný set obsahuje a.) nosič s nast. nosným postrojom, b.) nosné popruhy, bedrový pás, c.) pľúcna automatika, d.) redukčný ventil, e.) signal. zariadenie, manometer, f.) maska FPS 7000 alebo ekvivalent, g.) fľaša
Volitelné príslušenstvo maska Dräger FPS 7000 M2-P-PC-EPDM alebo ekvivalent - 4 ks (veľkosti budú spresnené podľa reálnej požiadavky)
Nosič s nastaviteľným nosným postrojom - prevedenie kompozitný (kevlar), antistatický, ergonomicky tvarovaný, vystužený uhlíkovými vláknami, torzne tuhý, upínací strmeň fliaš so samoistiacou sponou
Nosné popruhy a bedrový pás - materiál z vysoko oderuvzdorného, tlakovo tvarovaného nehorľavého materiálu odolného proti prerazeniu, vode a chemikáliam - jednoducho čistiteľné – utretím
Pretlaková pľúcna automatika pripojenie k hadici prvého stupňa dýchacieho prístroja pomocou strednotlakovej rýchlospojky, pripojenie k maske pomocou nástrčnej rýchlospojky
Pneumatický systém vysokotlakové a stredotlakové hadice, redukčný ventil integrovaný do nosného rámu nosiča
Signalizačné zariadenie a manometer - umiestnenie na prednej strane nosiča
Signalizačné zariadenie a manometer - signál jasne počuteľný, ciferník manometra svetielkujúci
Maska pretlaková s panoramatickým priezorom, pripojenie k pľúcnej automatike pomocou nástrčnej rýchlospojky, panoram. zorník masky z polykarbonátu,schválený podľa EN 166 (optická trieda 1, balistická tr. A)
Maska - materiál EPDM alebo silikón
Fľaša - materiál extra 5 ľahčená oceľ, životnosť 30 rokov od dátumu výroby
Konštrukcia prístroja zodpovedá štandardu STN EN 137
Konštrukcia masky zodpovedá štandardu STN EN 136
Farebné vyhotovenie fľaše zodpovedá štandardu STN EN 1089-3
Výrobca je držiteľom certifikátu ISO EN 9001
Výrobca je držiteľom certifikátu ISO EN 14001
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou a uvedie značku a presné číselné označenie tovaru.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží:  čestné prehlásenie výrobcu o splnení technických podmienok, čestné prehlásenie o pravdivosti poskytnutých technických údajov,  certifikát ISO 9001 na predaj a servis osobných ochranných prostriedkov, údaje o autorizovanom servise na území SR s oprávneným personálom, vrátane originálnych certifikátov o preškolení servisných technikov.
Objednávateľ do 3 pracovných dní odo dňa obdržania predloženej ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v zmluve.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 1 pracovný deň vopred.
Vyžaduje sa 30 dňová lehota splatnosti faktúry odo dňa doručenia Objednávateľovi.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou ( záručný list...) v slovenskom jazyku.  Záručný a pozáručný servis.
Na tovar sa požaduje záruka minimálne 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom) ak nie je uvedené inak výrobcom.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, Zásobovacia základňa II., Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

30.10.2020 08:00 — 20.11.2020 14:00

2,00 ks

3 817,48

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.10.2020 13:03

22.10.2020 12:58

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.10.2020 13:13

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 252
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2020 09:57 - Vstupná ponuka 3 816,96 € Cena s DPH
22.10.2020 11:00 - Najvýhodnejšia ponuka 3 624,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS