• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2020 12:14
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2020 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 08:35

Detail zákazky Z202026152

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2020 12:14
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2020 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 08:35

Základné údaje

Z202026152

OF-223765

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5030622

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36428353

Železiarstvo HAMMER, s.r.o.

Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia a materiál na zachytávanie nebezpečných látok

havarijné súpravy a záchytné vane s roštom

  • 35100000-5 - Pohotovostné a zabezpečovacie zariadenia
  • 35112000-2 - Záchranárske a pohotovostné vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Havarijné súpravy a záchytné  vane s roštom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1) Havarijná súprava súdová, objem 120 litrov ks 2
2 Záchytná vaňa z ocele na 4 sudy, s roštom ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
K položke č. 1 -  HAVARIJNÁ SÚPRAVA SÚDOVÁ
určená pre sorpciu všetkých typov neagresívnych kvapalín, olejov, tukov a ropných látok
plastová mobilná nádoba 120 l s UN kódom, ktorá obsahuje:
12 x sorpčná rohož univerzálna + 5x hydrofóbna rohož, 6 x sorpčný had, 3 x sorpčný vankúš, čistiace utierky, rukavice
10 kg  x sypký sorbent, 1 x havarijný tmel
3 x výstražná samolepiaca tabuľka "NEBEZPEČNÝ ODPAD"
3 x vrece na použité sorbenty,  1 x metlička s lopatkou
K položke č. 2 - ZÁCHYTNÁ VAŇA S ROŠTOM
- oceľový plech hrúbka 3mm, lakovaná, objem 220 litrov, na 4 sudy 200litrové
- prevedenie s roštom, s nožičkami na presun
rozmery: šxhxv  - 1236x1210x290 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane vyloženia na mieste plnenia
Tovar bude dodaný jednorazovo
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy
Objednávateľ požaduje predloženie karty bezpečnostných údajov ku všetkým naceneným výrobkom najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy
Objednávateľ požaduje predloženie certifikátu výrobku (CE) ku všetkým naceneným výrobkom, preukazujúci, že výrobok spĺňa technické požiadavky stanovené vo všetkých nariadeniach vlády, ktoré sa na neho vzťahujú a ktoré toto označenie stanovujú alebo umožňujú alebo vyhlásenie o zhode podľa zákona č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy
Objednávateľ požaduje predloženie protokolu o vykonaných skúškach podľa príslušných platných slovenských technických noriem alebo zahraničných noriem zavedených do sústavy technických noriem v Slovenskej republike ku všetkým naceneným výrobkom najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky. Splatnosť faktúry 30 dni odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude aj dodací list.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, Zásobovacia záklaňa II., Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

05.11.2020 12:07

1,00 podľa technickej špecifikácie

957,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.10.2020 12:14

20.10.2020 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2020 14:41 - Vstupná ponuka 957,00 € Cena s DPH
20.10.2020 01:46 - Najvýhodnejšia ponuka 955,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS