36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
35736534
Bittner print s.r.o.
Ivanská cesta 2C , Bratislava, 82104, SVK
Tlač brožúrky ,,Regionálna kuchárka"
tlač, propagačný leták
Tovar, Služba
1. Tlač brožúrky
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač brožúrky s názvom "Regionálna kuchárka" bude slúžiť ako štúdijný materiál. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlač brožúrky v slovenskom jazyku | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát | 21 cm x 21 cm |
Obálka | parciálny lak (50 %), papier 300 g |
Farebnosť | 4 x 4 |
Väzba | V1 - šitá |
Rozsah | 1 ks cca 44 strán + obálka, papier matný 150 g |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktoré zodpovedá predmetu zákazky. |
V dohodnutej cene je zahrnuté vyhotovenie a dodanie a grafický návrh slovenskej verzie brožúrky v súlade s technickými vlastnosťami uvedenými v tejto zmluve, vrátane balenia, dopravy na určené miesto a vrátane ďalších nákladov spojených s dodaním celého predmetu zákazky. |
Dodávateľ doručí Objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy, ktorej následne kontaktná osoba Objednávateľa zašle e-mailom grafické a textové podklady k vyhotoveniu predmetu zákazky. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa, a to najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia tejto zmluvy položkový rozpočet nákladov s uvedením cien bez DPH, sadzbu DPH a s DPH v eur, zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Pred zadaním predmetu zákazky do tlače je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi finálnu verziu grafického návrhu na odsúhlasenie (napr. umiestnenie, farba, veľkosť písma atď.). Zadanie do tlače bude možné až po vzájomnom písomnom odsúhlasení medzi Dodávateľom a Objednávateľom. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabaliť predmet zákazky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave. |
Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra, ktorú dodávateľ doručí spolu s tovarom na miesto plnenia. Fakturačné údaje budú poskytnuté dodávateľovi v spojitosti s miestom dodania. Zároveň dodávateľ doručí aj Dodací list. Splatnosť faktúry je 30 dní. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Dodávateľ je oprávnený faktúrovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
V prípade, že Dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu a požiadavky na predmet zákazky je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Nedodržanie technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek je podstatným porušením zmluvy a má z následok odstúpenia od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
16.11.2020 11:30
500,00 ks
944,90
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2020 11:33
23.10.2020 10:00
23.10.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2020 13:34 - Vstupná ponuka | 943,80 | € | Cena s DPH |
16.10.2020 15:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 936,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: