36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
31368646
Ultra Print Digital, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 831 03, SVK
Výroba a tlač kalendárov na kalendárny rok 2021
nástenný farebný kalendár, stolový farebný kalendár s kartónovým podstavcom, doprava kalendárov
Tovar, Služba
1. Nástenný farebný kalendár
|
|
---|---|
Funkcia |
Nástenné kalendáre na rok 2021 reprezentujúce a propagujúce objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nástenný farebný kalendár, formát na šírku (45cm x 31 cm + 5 cm kartón),kvalita papiera 200g (papier Coccon Silk z 100 %), 12 farebných fotografií (mesiacov) + titulná fotografia, kartón zo spodu s farebným logom (potlač kartónu) + jedna strana vzadu - prehľad všetkých mesiacov, viazaný špirálou, v kalendári uvedený rok, mesiac, týždeň, deň, meniny, sviatky, fotky.Popis k fotke dodá objednávateľ, potlač papiera text + erb. Grafický návrh kalendára (titulka, jednotlivé listy, kalendárium) dodá dodávateľ, na základe konzultácií s objednávateľom. | ks | 500 |
2. Stolový farebný kalendár s kartónovým podstavcom
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolové kalendáre na rok 2021 reprezentujúce a propagujúce objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stolový farebný kalendár s kartónovým podstavcom, potlač kartónu text + erb, formát A4, výška zloženého/ postaveného kalendára 18 cm, výška kalendária 15 cm, viazaný špirálou, 52 týždňov - 52 fotografií, kvalita papiera 135g (papier Coccon Silk z 100 % ), v kalendári uvedený rok, mesiac, týždeň, deň, meniny, sviatky, znamenia zverokruhu, fotky, popis k fotke dodá objednávateľ. | ks | 700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Na každom liste kalendára sa bude nachádzať mesačný kalendár predchádzajúceho, súčastného, budúceho mesiaca. | Grafický návrh kalendára (titulka, jednotlivé listy, kalendárium) vypracuje dodávateľ, na základe konzultácií s objednávateľom. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky do miesta plnenia a vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred potlačou. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy, ktorej následne kontaktná osoba objednávateľa zašle e-mailom textové a grafické podklady. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Pred samotnou realizáciou predmetu zákazky a jej dodaním predloží objednávateľovi e-mailom finálny návrh jednotlivých položiek na posúdenie grafického dizajnu a odsúhlasenie. Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom finálnom písomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný konzultovať návrh jednotlivých položiek s objednávateľom a rešpektovať pripomienky objednávateľa. |
Predmet zmluvy musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, s kvalitnou potlačou, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. |
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený si pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade dodania iného alebo nekompletného tovaru, takýto tovar neprevziať. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Dodávateľ je povinný pripraviť a predložiť na schválenie kontaktnej osobe objednávateľa preberací protokol po vykonaní požadovaných úkonov súvisiacich s riadnym dodaním a prevzatím predmetu zákazky. Preberací protokol podpíšu oprávnení zamestnanci za dodávateľa a objednávateľa. Ako preberací protokol môže slúžiť aj Dodací list. |
Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou je dodací list). |
Splatnosť faktúry je 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Dodávateľ je oprávnený faktúrovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa na predmet zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa spojené s dodaním celého predmetu tejto zmluvy na miesto plnenia a je nemenná. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
20.11.2020 12:00
1 200,00 ks
4 032,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2020 11:26
23.10.2020 10:30
23.10.2020 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2020 11:36 - Vstupná ponuka | 4 026,00 | € | Cena s DPH |
16.10.2020 15:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 720,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: