35540451
Jazyková škola Užhorodská č. 8, 040 01 Košice
Užhorodska 8, Košice, 04011, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
stravné poukážky a dodanie stravných poukážok |
zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok |
poskytovanie pedmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods.2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo stravných poukážok | ks | 5905 | ||
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 5,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravného lístka |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka | papierová forma |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok do 48 hodín od podania objednávky do sídla objednávateľa, alebo na miesto určené v objednávke. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Objednávku na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou alebo prostredníctvom e-mailu. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou poplatku za poskytnuté služby v € vrátane DPH. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, pokrýva tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním stravných poukážok objednávateľovi, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady dodávateľa. |
Daňový doklad - faktúra - za objednané stravné poukážky bude doručený objednávateľovi spolu so stravnými poukážkami v zmysle platných predpisov. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Maximálne množstvo odobratých stravných lístkov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 24 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané. Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi je najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi je právom objednávateľa a dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky, ostatné poplatky ostanú nezmenené. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané v provízii Dodávateľa. Výška dohodnutej provízie vyjadrenej percentom (%) sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie poškodených stravných poukážok, resp. zásielky. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
Do 5 dní od uzavretia zmluvy dodávateľ predloží rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami. |
Užhorodská 8, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
02.11.2020 10:00 — 01.11.2022 14:00
1,00 celok
29 525,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2020 09:32
27.10.2020 09:00
27.10.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2020 09:52 - Vstupná ponuka | 29 525,00 | € | Cena s DPH |
16.10.2020 10:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 524,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: