• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2020 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2020 09:25
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2020 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2020 10:30

Detail zákazky Z202026110

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2020 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2020 09:25
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2020 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2020 10:30

Základné údaje

Z202026110

OF-223546

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5035841

Objednávateľ

00305022

Mesto Pezinok

Radničné námestie 7, Pezinok, 90214, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby október 2020

zakladač, obaly, papier, rýchloviazač, spinky, spony, atď.

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby október 2020
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie chodu úradu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papier A3 80 g balenie (500 listov) 10
Záznamová kniha v tvrdej väzbe z bezdrevného papiera A4, linajkový, šitý, lamino dosky, potlačené rôznymi motívmi kus (100 listov) 5
Záznamová kniha v tvrdej väzbe z bezdrevného papiera A5, linajkový, šitý, lamino dosky, potlačené rôznymi motívmi kus (100 listov) 5
Samolepiace záložky na výrazné označenie a uľahčenie orientácie - nalepovacie bločky 20x50 papierové neónové, 50 záložiek z každej farby balenie/4 farby 10
Samolepiace bločky 76 x 76, 100 lístkov ks 35
Obálka s doručenkou B6, 125 x 176 mm, váha 90 g, vyrobené z bieleho bezdrevného papiera krabica (1000 ks) 1
Obálka s doručenkou do vlastných rúk, opak dor., B6, 125 x 176 mm, váha 90 g, vyrobené z bieleho bezdrevného papiera krabica (1000 ks) 5
Obálka samolepiaca biela B4 25x35 cm krabica (250 kusov) 1
Obálky s X dnom 250x354mm hnedé obyčajné, sulfátový papier kus 150
Obálka s doručenkou, veľká biela, rozmer A4 (B4) kus 50
Spisový obal, dvojlist, 80g, A4 kus 1500
Centropen 4611 (3 sady po 4 rôzne farby) kus 12
Pritt Korekčný Roller 4,2mm s vymeniteľnou náplňou kus 25
Pritt Náhradná náplň 4,2 mm kus 5
Lepiaca páska priehľadná 19mm x 33m kus 5
Lepiaca páska priehľadná 48mm x 66m kus 5
Spony na papier cca 30mm krabička (100 kusov) 20
Spony na papier 50mm krabička (75 kusov) 5
Spony na papier 75mm krabička (50 kusov) 5
Pákový papierový zakladač, šírka chrbta 7,5cm s pákovou mechanikou a chrbtovým krúžkom (mramor) kus 140
Pákový papierový zakladač, šírka chrbta 5cm s pákovou mechanikou a chrbtovým krúžkom (mramor) kus 100
Pákový papierový zakladač A5, dĺžka 28 cm x výška 18,5 cm, šírka chrbta 7,5cm s pákovou mechanikou a chrbtovým krúžkom kus 50
Euroobal A4 matný balenie (100 kusov) 40
Euroobal PP+A4 rozšírený hrubý, rozmer 22x30cm balenie (50 kusov) 35
Rýchloviazač závesný celý kartón kus 110
Rýchloviazač závesný polovičný kartón kus 115
Spisové dosky mramor kus 150
Rýchloviazač PVC s priehľadnou prednou a pevnou farebnou zadnou stranou A4 kus 10
Lepiaca tyčinka 20g kus 5
Lepiaca tyčinka 40g kus 30
Zvýrazňovač vhodný na zvýraznenie textu na všetkých druhoch papiera, zrezaný hrot s rozmermi: 1,0-6,0mm dodávaný po jednotlivých farbách (žltá 55, oranžová 3, modrá 1, ružová 1, zelená 4) kus 64
Odkladacia mapa OM3 PP s gumičkou, farba zelená kus 15
Ceruzka bez gumy HB 2 kus 10
Ceruzka s gumou HB 2 kus 5
Náplň do mechanickej ceruzky 0,5 kus 2
Náplň do mechanickej ceruzky 0,7 kus 2
Register kartónový úzky A4 papierový, register vhodný do všetkých druhov zakladačov, rozmery 23x10,5cm, 1/3 z formátu A4, farebný z recyklovaného kartónu balík (100 kusov) 12
Pero guľôčkové Colombo 2046, nie jednorazové s vrchnákom kus 120
Samolepiace etikety do etiketovacích klieští biele, 25 x 16 mm, Contac/Meto kotúčik 3
Gumičky 125 g s priemerom 60mm krabička 5
Podpisová kniha čierna kus 5
Poznámkový blok 17 074 lepený linajkový rozmer 7,4x10,6cm do vrecka (trváme na presných rozmeroch) kus 20
plastové poháre priesvitné 0,2 dcl balenie (100 kusov) 10
Papier biely A4 Mondi ColorCopy A4/ 200g /250ks balenie (250 listov) 2
Papier biely A4 Mondi ColorCopy 250g A4 balenie (125 listov) 2
Záznamová kniha o vydaných a prímanych zbraniach kategórie A až C /06 047 0/ ks 5
Záznamová kniha o vydávanom a prímanom strelive do zbraní kategórie A až C /06 049 0/ ks 5
Rybársky lístok Ševt I 14251040 ks 100
Magnetky okrúhle 4 mm, biela farba balenie (10 kusov) 3
Zošívačka na 40 listov ks 1
Samolepiace bločky 120x76 mm, 100 lístkov ks 14
Páska DYMO, D1 Label Cassete 12 mm x 7 m, farba zelená ks 3
Tabelačné etikety samolepiace A4, 210 x 74 mm (4 na stranu), biele krabica (100 hárkov) 2
Kniha jázd do služobných vozidiel, IGAZ 275 kus 10
Nástenka sivá farba Legamaster Trendline, rozmer 150 x 100 cm, hlinikový rán, zagulatené orámovanie kus 2
Archívny box EMBA 330 x 260 x 110 mm kus 200
Archívny box EMBA 330 x 260 x 75 mm kus 100
Rýchloviazač PVC štandardný s priehľadnou prednou a farebnou zadnou stranou A4 s eurodierovaním /10ks žltá, 10ks červená/ kus 20
Obal závesný s rýchloviazačmi a obalom LEITZ ALPHA A4, prírodný hnedý kus 100
Lupa deluxe magnifier 110 mm, diameter 8211 kus 2
Laserový zameriavač vzdialenosti BOSCH Profesional GLM 250 VF kus 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia - sklad na 1. poschodí.
Dodávateľ do ceny predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa aj dodávateľa v súlade s hygienickými nariadeniami Mesta Pezinok. (ochranné rukavice, ochrana tváre, dezinfekcia a pod.)
Pri preberaní predloží dodávateľ dodací list, s uvedením jednotkových cien za každú položku; dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy, bude podkladom pre fakturáciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Radničné námestie 7, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

29.10.2020 09:26 — 06.11.2020 09:26

1,00 predmet zákazky

3 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.10.2020 09:27

23.10.2020 09:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2020 09:40

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 355
 40
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.10.2020 10:14 - Vstupná ponuka 3 799,99 € Cena s DPH
23.10.2020 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka 3 779,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS