• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2020 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 10:05

Detail zákazky Z202026074

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2020 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 10:05

Základné údaje

Z202026074

OF-223606

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5030550

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plastový riad na jedno použitie

termo izolačná miska na polievku, viečko termo na termo misku, termo izolačný obal na jedlo, menu box

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 39222110-8 - Príbor a taniere na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Termoizolačná miska okrúhla na polievku na jedno použitie
Funkcia
na dlhšie uchovávanie jedla v teplom stave
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Termoizolačná miska na polievku kus 15000
objem misky liter 0,46 0,55
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál hygienicky nezávadný , z termo polystyrénu (penového PS/EPS)
farba biela
 2. termoizolačné viečko okrúhle na termoizolačnú misku na polievku na jedno použitie
Funkcia
na dlhšie uchovávanie jedla v teplom stave
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
termoizolačné viečko na termo misku kus 15000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
viečko musí byť kompatibilné s termomiskou v položke č.1 áno
materiál hygienicky nezávadný , z termo polystyrénu (penového PS/EPS)
farba biela
 3. termoizolačný obal na jedlo s vekom - menu box 3- dielny na jedno použitie
Funkcia
na dlhšie uchovávanie jedla v teplom stave
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
termoizolačný obal na jedlo s vekom - menu box 3- dielny kus 30 000
rozmery mm 240 x 205 x 70 241 x 207 x 69
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál hygienicky nezávadný , z polystyrénu (penového PS/EPS)
farba biela
 4. príbor jednorázový komplet s lyžicou
Funkcia
na jednorazové hygienické použitie pre menu  s polievkou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
príbor jednorázový hygienicky balený kus 15 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
príbor jednorázový hygienicky balený lyžička + vidlička+nožík+servítka
 5. príbor jednorázový bez lyžice
Funkcia
na jednorazové hygienické použitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
príbor jednorázový hygienicky balený kus 15 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
príbor jednorázový hygienicky balený vidlička+nožík+servítka
 6. miska oválna priehľadná s viečkom
Funkcia
na jednorazový odber prílohy , šalátu a podobne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
miska oválna priehľadná s viečkom kus 22500
objem misky liter 0,250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál hygienicky nezávadný, PP
farba priehľadná
 7. taška biela 5 kg extra silná
Funkcia
na odber zabalenej stravy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
taška biela 5 kg kus 30000
rozmer cm 24+11x46 25+12x47
nosnosť kg 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál HDPE
farba biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje predložiť presnú kalkuláciu ceny za mernú jednotku na každý druh tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy
Objednávateľ požaduje predložiť presnú špecifikáciu na každý druh tovaru do 2 dní od uzatvorenia zmluvy
Nový, nerepasovaný, nepoužitý tovar, tovar 1. akosti
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku.
Objednávateľ nie je viazaný povinnosťou odobrať tovar v objemoch a množstvách takých, ako sú uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Objednávateľ si vyhradzuje, že skutočne objednané množstvo tovaru môže byť v závislosti od potreby nižšie alebo vyššie ako je predpoklad (v zanedbateľnom množstve rádovo v jednotkách percent), pri dodržaní jednotkových cien a pri neprekročení celkovej ceny predmetu Zmluvy.
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 7 dní od doručenia objednávky, zadanej telefonicky alebo e-mailom. Dodanie tovaru požadujeme počas pracovných dní v čase od 6:00 hod do 14:00 hod.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky, požadujeme vrátenie peňazí.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluve je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

26.10.2020 07:00 — 31.10.2020 00:00

1,00 celok

7 855,92

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.10.2020 08:05

21.10.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 270
 51
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.10.2020 08:32 - Vstupná ponuka 7 800,00 € Cena bez DPH
20.10.2020 01:52 - Najvýhodnejšia ponuka 7 798,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS