• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2020 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 12:50

Detail zákazky Z202026048

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2020 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 12:50

Základné údaje

Z202026048

OF-223611

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5030584

Objednávateľ

00679089

Centrum biológie rastlín a biodiverzity Slovenskej akadémie vied, v. v. i.

Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84523, SVK

Dodávateľ

47880775

Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO

Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovné kancelárske stoly

Pracovný stôl, kancelársky stôl

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39134100-1 - Počítačové stoly
  • 39121100-7 - Písacie stoly
  • 39121200-8 - Stoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovný kancelársky stôl
Funkcia
Pracovný stôl s využitím pri manipulácii v priestoroch herbára SAV
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovný stôl ks 4
Rozmer stolovej dosky mm 1500 x 700
Hrúbka stolovej dosky mm 25 35
ABS hrana mm 2
Celková výška stola mm 740 790
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál stolovej dosky LDTD
Prevedenie - farba (dekor) stolovej dosky dub sedan
Nosnosť stolovej dosky MIN 100 kg
Nohy stola - podnož LDTD dosky (2 strany spevnené v strede treťou) v dekore zhodnom so stolovou doskou (dub sedan) a hrúbka dosky 25
zmontované áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou - záručný list, návod na použitie, manuál.
Objednávateľ požaduje predložiť presnú špecifikáciu dodávaného tovaru do 5 dní od uzatvorenia zmluvy
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. V prípade zistania závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť tovar za nový a rovnakých parametrov.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Doručenie tovaru na miesto plnenia je potrebné oznámiť kontaktnej osobe najmenej 1 deň vopred telefonicky (miesto plnenia je v areáli SAV, avšak je odlišné od adresy objednávateľa). Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS.
Objednávateľ požaduje uvedenie presnej adresy dodávateľa (nie adresu tretej osoby sprostredkujúcej predaj tovaru resp. služby objednávateľovi).
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

28.10.2020 08:00 — 30.10.2020 15:00

1,00 sada

550,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.10.2020 09:17

21.10.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 270
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2020 08:22 - Vstupná ponuka 550,00 € Cena s DPH
21.10.2020 08:22 - Najvýhodnejšia ponuka 550,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS