• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2020 15:45
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 11:55

Detail zákazky Z202026034

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2020 15:45
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 11:55

Základné údaje

Z202026034

OF-223577

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5030546

Objednávateľ

655538

Domov sociálnych služieb pre dospelých

Hviezdoslavova 264, Borský Svätý Jur, 90879, SVK

Dodávateľ

51966255

BCF ENERGY, s. r. o.

Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb

elektrická energia, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup elektrickej energie na 24 mesiacov pre odberné miesto (OM) objednávateľa, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v OM a zabezpečiť u prevádzkovateľa distribučnej sústavy (PDS) pre Odberateľa distribúciu elektrickej energie.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba pre OM na zmluvné obdobie 24 kalendárnych mesiacov od 1.1.2021 do 31.12.2022 kWh 110000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC kód 24ZZS21405590003
Číslo odberného miesta 562008
Napäťová úroveň NN
Distribučná sadzba C2-X3
Typ merania B
Hlavný istič v A + počet fáz 150 + 3 fázy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu elektriny do OM na adrese sídla Odberateľa, ako aj ostatné služby spojené s užívaním sústavy, vrátane dopravy a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za OM Odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodržiavať Vyhlášku ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a plynom a ostatné platné právne predpisy.
Cena za plnenie je stanovená ako celková cena za dodávku elektriny a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou elektriny vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb počas zmluvného obdobia.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvá elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste. Množstvá odobratej energie sú predpokladané. Skutočne odobratá elektrická energia môže mať odchýlku +- 15 % a dodávateľ je povinný zabezpečiť pri tejto tolerancii dodávku elektrickej energie.
Dodávateľ si môže uplatniť voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriny mimo dohodnutú toleranciu +- 15%.
Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe doručenej vyúčtovacej faktúry vystavenej podľa skutočnej spotreby vždy za príslušný kalendárny mesiac.
Faktúra dodávateľa musí obsahovať náležitosti podľa Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra bude splatná v lehote 21 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Odberateľ umožňuje elektronickú fakturáciu.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde.
Odberateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa najmä kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla, fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb a prerušenie alebo obmedzenie plnenia alebo s tým súvisiacich služieb alebo iné zistené chyby, a to v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Dodávateľ predloží pred samotným plnením zmluvy do 7 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špeciikáciu všetkých nákladových položiek.
Akékoľvek prerušenie dodávky elektriny v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje!
Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti.
Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Dodávateľ predloží do 10 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy nasledujúce dokumenty:
- platné povolenie na podnikanie v energetike
- čestné vyhlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej distribučnej zmluvy, s uvedením čísla a dátumu uzatvorenia zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy na vymedzenom území vo vzťahu k odberným miestam objednávateľa
- čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky
Názov Upresnenie
Termín začatia dodávky elektrickej energie 1.1.2021 o 00:00 hod.
Termín ukončenia dodávky elektrickej energie 31.12.2022 o 23:59 hod

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hviezdoslavova ul. 264, Borský Svätý Jur, Senica, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2022 23:59

110 000,00 kWh

27 468,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.10.2020 15:45

21.10.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 184
 36
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.10.2020 12:15 - Vstupná ponuka 21 485,21 € Cena s DPH
20.10.2020 13:46 - Najvýhodnejšia ponuka 20 615,33 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS