• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2020 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2020 13:58
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2020 14:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2020 14:50

Detail zákazky Z202026003

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2020 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2020 13:58
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2020 14:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2020 14:50

Základné údaje

Z202026003

OF-223543

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5028394

Objednávateľ

00165662

Okresný súd Nitra

Štúrova 9, Nitra, 94968, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Repasované tonery

tonerové náplne, tlač, tonery repasované

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Repasované tonery
Funkcia
Dodávateľ dodá repasované tonery podľa špecifikácie, na miesto plnenia. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, clo, atď.).
3) Repasované tonery: Dodávateľ dodá repasované tonery tak, aby mohli naďalej plniť svoju funkciu tak, ako originálne tonery a zároveň zabezpečí bezplatnú ekologickú likvidáciu vyradených tonerov a kaziet. Každá súčiastka kazety, či už optický valec, magnetický valec, stierky, čipy a ostatné súčiastky sú nové, neboli nikdy použité a sú vyskladané, otestované a zabalené pod prísnym dohľadom.
4) Dodávateľ zabezpečí odber, odvoz a ekologickú likvidáciu (prázdnych) tonerových kaziet na vlastné náklady.
Dodávateľ sa zaväzuje, že pri renovovaných toneroch, u ktorých sa používa tonerový prášok, bude zabezpečená i výmena ostatných komponentov, ako sú optický valec, stierka a čip. Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
renovovaný toner do tlačiarne HP LJ 2055d, označenie CE505X, na 6500 strán, black. ks 30
Renovovaný toner do tlačiarne HP LJ Pro 400 M402d, označenie CF226X, na 9000 strán, black. ks 70
Renovovaný toner do tlačiarne HP LJ P3015d, označenie: CE255X, black, na 12500 strán ks 6
Renovovaný toner do tlačiarne HP LJ M712, označenie CF214X, na 17500 strán, black. ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Nitra (do sídla objednávateľa, 1. poschodie bez výťahu). V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, clo, atď.).
Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod, najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Repasované tonery: Dodávateľ dodá reúasované tonery tak, aby mohli naďalej plniť svoju funkciu tak, ako originálne tonery a zároveň zabezpečí bezplatnú ekologickú likvidáciu vyradených tonerov a kaziet.Každá súčiastka kazety, či už optický valec, magnetický valec, stierky, čipy a ostatné súčiastky sú nové, neboli nikdy použité a sú vyskladané, otestované a zabalené pod prísnym dohľadom.
Dodávateľ zabezpečí odber, odvoz a ekologickú likvidáciu použitých (prázdnych) tonerových kaziet na vlastné náklady. Použité (prázdne) tonerové kazety dodávateľ prevezme od objednávateľa na základe písomnej výzvy (faxom, e-mailom), najneskôr do 5 pracovných dní. Prevzatie použitých (prázdnych) tonerových kaziet potvrdí zodpovedný zamestnanec dodávateľa na preberacom protokole, ktorý bude obsahovať množstvo a jednotlivé typy kaziet.
Dodávateľ do 24 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a s DPH podľa jednotlivých druhov tonerov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve) nebude prevzatý celý objem dodávky.
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne (e-mailom) oznámiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení najneskôr do konca záručnej doby. Oznámenie resp. reklamácia bude obsahovať číslo zmluvy a popis vady. Dodávateľ je povinný vadný tovar vymeniť do dvoch pracovných dní od oznámenia reklamácie do miesta plnenia zmluvy.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. Záručná doba je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacie protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 24 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, bezhotovostne.
Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zápis v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO.
Neakceptujeme dovoz kuriérom
Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení predmetu zákazky dodržiavať všetky odporúčania, ktoré uvádza Úrad verejného zdravotníctva v čase plnenia zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky predmety, ktoré dodá Objednávateľovi alebo budú inak poskytnuté Objednávateľovi, nebudú kontaminované, t. j. nedostanú sa do styku s kvapôčkovou infekciou. Ak existuje riziko kontaminácie akéhokoľvek predmetu dodávaného Objednávateľovi, Poskytovateľ sa zaväzuje dezinfikovať akýkoľvek takýto predmet pred dodaním a/alebo poskytnutím Objednávateľovi.
Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
- V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EU, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe a výške % podľa zákona č.222/2004 Z.z.. Dodávateľ pri plnení zmluvy nebude fakturovať DPH. DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 9, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

26.10.2020 08:00 — 26.10.2020 14:00

109,00 ks

1 276,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.10.2020 14:08

20.10.2020 13:58

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2020 14:13

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 558
 24
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2020 15:20 - Vstupná ponuka 1 275,84 € Cena s DPH
19.10.2020 08:28 - Najvýhodnejšia ponuka 1 182,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS