37886851
Ľubovnianska nemocnica, n.o.
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
47358203
PharmaComp s.r.o.
Bystrická 901, Žarnovica, 96681, SVK
Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu
Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu
Tovar, Služba
1. Respirátor typ FFP2, bez výdychového ventilu vyhotovený v zhode s EN 149:2001+A1:2009
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka respirátorov typ FFP2 bez výdychového ventilu, vyhotovených podľa normy EN 149:2001+A1:2009 resp. GB 2626-2006, resp. GB 2626-2019 . Respirátor musí mať účinnosť filtrácie podľa vyššie uvedenej normy minimálne 94% (FFP2). Respirátor musí byť v zhode s EN 149:2001+A1:2009 alebo ekvivalentnou normou. Respirátor musí byť označený značkou CE. Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava tovaru na miesto plnenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Respirátor typ FFP2, bez výdychového ventilu, vyhotovený v zhode s EN 149:2001+A1:2009 | ks | 1000 | ||
Účinnosť filtrácie respirátoru podľa normy EN 149:2001+A1:2009 | % | 94 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Respirátor určený na jednorázové použitie | áno |
Respirátor s upevnením na gumičky | áno |
Respirátor s formovateľnou nosovou sponou | áno - kovový/plastový formovateľný pásik pre utesnenie nosa |
Výrobok (respirátor) v zhode s EN 149:2001+A1:2009 typ FFP2 alebo ekvivalentnou normou | áno |
Výrobok označený značkou CE | áno |
Označenie typu filtra a normy | priamo na výrobku resp. na obale |
Názov |
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. |
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň. |
Predmet obstarávania, nový a nepoužívaný, bude dodaný jednorázovo. |
Dodanie tovaru do 3 dní od uzavretia a účinnosti zmluvy a to v celom objeme. |
Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát najneskôr do 2 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy a to pred realizovanou dodávkou. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. |
Ceny tovarových položiek je možné meniť na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod... |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte. |
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom. |
Dodaný tovar nesmie mať expiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania, pokiaľ nebude pri konkrétnej objednávke dohodnuté inak. |
V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť objednávateľovi. |
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa. |
Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. |
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
22.10.2020 14:30
1,00 zákazka
2 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.10.2020 13:50
20.10.2020 14:00
20.10.2020 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.10.2020 14:19 - Vstupná ponuka | 1 989,60 | € | Cena s DPH |
16.10.2020 01:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 170,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: