• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2020 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2020 13:04
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2020 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2020 13:55

Detail zákazky Z202025978

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2020 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2020 13:04
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2020 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2020 13:55

Základné údaje

Z202025978

OF-223015

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5033063

Objednávateľ

37922467

Stredná priemyselná škola stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín

Staničná 4, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

Stravné poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 3,83
Predpokladaný počet stravných poukážok ks 650
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávka stravných poukážok sa bude vykonávať mesačne na základe potrieb objednávateľa.
Požadujeme personalizáciu na základe menného zoznamu zamestnancov (každý zamestnanec dostane v obálke požadované už napočítané množstvo stravných poukážok).
Objednávateľ sa nezaväzuje odobrať celkový počet stravných poukážok, nakoľko ide o predpokladané množstvo.
Objednávky budú zasielané e-mailom, poštou alebo telefonicky, dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od podania objednávky.
Objednávateľ má právo na vrátenie nepoužitých stravných poukážok, čo prebehne výmenou za stravné poukážky v rovnakej nominálnej hodnote, ale na nové emisné obdobie.
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtu vstupuje zaokrúhlená na 4 desatinné miesta.
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a počas platnosti zmluvy sa nemení.
V provízií sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním stravných poukážok.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, 2. z ceny poplatku za poskytnuté služby, 3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Objednávateľ uhradí vyfakturovanú sumu do 15 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na bankový účet dodávateľa.
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží výpočet výšky poplatku za poskytnuté služby v %
Počet objednaných stravných poukážok sa môže počas roka zmeniť podľa počtu zamestnancov v organizácií.
Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú do 31.8.2021

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

31.08.2021 13:08

650,00 ks

2 490,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.10.2020 13:09

22.10.2020 13:04

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.10.2020 13:19

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 352
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2020 13:45 - Vstupná ponuka 2 490,00 € Cena s DPH
16.10.2020 10:36 - Najvýhodnejšia ponuka 2 489,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS