• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2020 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 10:50

Detail zákazky Z202025962

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2020 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 10:50

Základné údaje

Z202025962

OF-223517

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5030530

Objednávateľ

00304913

Mesto Malacky

Bernolákova 5188/1A, Malacky, 90101, SVK

Dodávateľ

31318762

FCC Slovensko, s.r.o.

Bratislavská 18, Zohor, 90051, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spracovanie komunálneho odpadu

odpad, zmesový komunálny odpad, objemový odpad, likvidácia odpadu

  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zmesový komunálny odpad 200301
Funkcia
Zneškodnenie alebo zhodnotenie odpadu na koncovom zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
zmesový komunálny odpad 200301 tona 3 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predpoklad odpadu do 28.02.2021 je 1 984 t, od 01.03.2021 do 31.05.2021 je 1 216 t.
 2. Objemový odpad 200307
Funkcia
Zneškodnenie alebo zhodnotenie odpadu na koncovom zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objemový odpad 200307 tona 840
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predpoklad odpadu do 28.02.2021 je 546 t, od 01.03.2021 do 31.05.2021 je 294 t.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Platnosť rámcovej dohody je do 31.05.2021, alebo do vyčerpania finančného limitu.
Verejný obstarávateľ (VO) požaduje, aby dopravná dostupnosť koncového zariadenia pre nákladné vozidlá bola  vzdialená od sídla VO max. 25 km.  Koncovým zariadením je miesto, kde poskytovateľ služby prevezme odpad t. j. skládka odpadov alebo prekládka odpadov.  Vzdialenosť skládky odpadov od sídla VO sa rozumie vzdialenosť od vonkajšej hranice obce/mesta (tabuľa koniec obce/mesta) na komunikácii v smere jazdy ku koncovému zariadeniu. VO si preverí vzdialenosť z verejne dostupných zdrojov.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti takúto nižšiu cenu plnenia poskytol,alebo ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvcy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa poskytovateľ poskytnúť objednávateľovi dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou a nižšou cenou.
Ktorákoľvek zo zmluvných strán je oprávnená rámcovú dohodu písomne vypovedať bez udania dôvodu. Výpovedná doba je 3 mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane.
Zmluvné strany môžu kedykoľvek ukončiť zmluvný vzťah dohodou.
Objednávateľ vykonáva zvoz odpadu v každý pracovný deň a poskytovateľ je povinný v každý pracovný deň odpad prevziať na spracovanie v dobe od 7.00 hod. - do 16.30 hod..
Poskytovateľ služby je povinný pred fakturáciou mesačne predkladať objednávateľovi na odsúhlasenie súpis poskytnutých služieb za predchádzajúci mesiac spolu so všetkými podkladmi k fakturácii. Doklad o likvidácii odpadu (vážny lístok) je poskytovateľ služby povinný predložiť objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou.
Fakturácia za spracovanie odpadu podľa tejto zmluvy bude 1 x mesačne k poslednému dňu v mesiaci s 30 dňovou splatnosťou.
V prípade spracovania odpadu formou zneškodnenia na skládke nie je zákonný poplatok za spracovanie odpadu na skládke súčasťou ceny za spracovanie odpadu, pri fakturácii bude pripočítaný zákonný poplatok v zmysle zákona a nariadenia vlády k fakturovanej cene. Predpokldaná hodnota zákazky je bez zákonného poplatku, ale celkový súčet ceny za spracovanie odpadu a zákonného poplatku nepresahuje finančný limit podlimitnej zákazky.
Do 3 pracovných dní od uzavretia dohody žiadame predložiť: 1. platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia na prevádzku zariadenia na spracovanie odpadov, 2. rozpis ceny so zákonným poplatkom,  jednotkové ceny pre jednotlivé druhy odpadu podľa technickej špecifikácie, cena celkom, 3. adresu a kontaktnú osobu na prevádzkovateľa skládky.  Nesplnenie tejto povinnosti sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok.
Úroveň vytriedenia komunálneho odpadu je 30 - 40 %, poplatok za uloženie odpadu na skládku odpadu pre rok 2020/ 2021 v zmysle NV SR č. 330/2018 Z. z. .
Zodpovednosť za nakladanie s odpadom prevzatým podľa zmluvy prechádza z objednávateľa na poskytovateľa služby v okamihu prevzatia odpadu.
Objednávateľ si zabezpečuje dopravu odpadu na vlastné náklady.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bernolákova 5188/1A, Malacky, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

8

1,00 ks

169 185,12

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.10.2020 14:08

21.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 230
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2020 08:45 - Vstupná ponuka 167 040,00 € Cena s DPH
21.10.2020 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka 167 040,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS