• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2020 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2020 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2020 13:00

Detail zákazky Z202025950

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2020 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2020 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2020 13:00

Základné údaje

Z202025950

OF-223096

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5028354

Objednávateľ

00321109

Obec Vyhne

Vyhne 100, Vyhne, 96602, SVK

Dodávateľ

36399604

A.En. Slovensko s.r.o.

Dúbravca 5, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie na kalendárne roky 2021,2022

Elektrická energia, elektrina, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie na kalendárne roky 2021,2022
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie po dobu 24 mesiacov do štrnástich odberných miest objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete v dobe od 0:00 h do 24:00 h počas trvania zmluvy a garancia dodávky po celú dobu platnosti zmluvy.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.).
Predpokladané množstvo predmetu plnenia je počas doby trvania zmluvného vzťahu (t.j. za 24 mesiacov trvania zmluvy) -    1 416,57 MWh elektrickej energie. Uvedené množstvo môže byť vyššie alebo nižšie v závislosti od potrieb kupujúceho.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OM 6225145 MWh JT-45,23
2. OM 6225154 MWh VT-0,04 NT-0,41
3. OM 6224984 MWh JT-16,98
4.OM 6225087 MWh JT-15,97
5.OM 6225093 MWh JT-4,43
6.OM 6225163 MWh JT-43,48
7.OM 6225171 MWh JT-31,57
8.OM 4502876 MWh JT-2,67
9.OM 4552101 MWh JT - 0,12
10. OM 4545626 MWh JT - 20,81
11.OM 9600208 MWh VT - 116,76; NT - 1111,19
12. OM 471360 MWh JT -1
13. OM 4518186 MWh JT - 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. OM 6225145; EIC kód 24ZSS6225145000Z istič 85 A; počet fáz - 3; NN - C2
2. OM 6225154; EIC kód 24ZSS6225154000Y istič 25 A; počet fáz - 3; NN - C5
3. OM 6224984; EIC kód 24ZSS62249840005 istič 25 A; počet fáz - 3; NN - C10
4.OM 6225087; EIC kód 24ZSS62250870008 istič 25 A; počet fáz - 3; NN - C10
5.OM 6225093; EIC kód 24ZSS6225093000M istič 25 A; počet fáz - 3; NN - C10
6.OM 6225163; EIC kód 24ZSS6225163000X istič 25 A; počet fáz - 3; NN - C10
7.OM 6225171; EIC kód 24ZSS62251710000 istič 25 A; počet fáz - 3; NN - C10
8.OM 4502876; EIC kód 24ZSS4502876000Y istič 25 A; počet fáz - 3; NN - C1
9.OM 4552101; EIC kód 24ZSS4552101000V istič 25 A; počet fáz - 3; NN - C1
10. OM 4545626; EIC kód 24zss4545626000I istič 25 A; počet fáz - 3; NN - C1
11.OM 9600208; EIC kód 24ZSS9600208000M D - VN; štvrťhodinové maximum 70 kWh kvartálne
12. OM 4571360; EIC kód 24ZSS4571360000D istič 25 A; počet fáz - 3; NN - C1
13. OM 4518186; EIC kód 24ZSS4518186000K istič  200 A; počet fáz -3; NN -C1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ garantuje zabezpečenie plynulých a spoľahlivých dodávok elektriny a s tým súvisiacich služieb.
Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané.
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku elektrickej energie pre odberné miesta odberateľa vrátane prevzatia úplnej zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie služieb súvisiacich s prepravou a distribúciou do odberných miest v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť odberateľovi do 10  dní od uzatvorenia zmluvy doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky, resp. doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie.
Dodávateľ predloží do 10 dní od uzavretia zmluvy rozpis ceny, ktorý musí obsahovať všetky  náklady súvisiace  s dodávkou elektrickej energie (silová elektrina, stála platba za odberné miesto, spotrebná daň, zložky za distribúciu vrátane prenosu elektriny,...).
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami.
Miestom plnenia sú OM v katastrálnom území sídla kupujúceho.
Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za predpokladané množstvo elektriny za 24 mesiacov, cenu za poskytnutie distribučných služieb v cenách príslušného PDS, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému schválené pre obdobie dodávky ÚRSO, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku, odvod do Národného jadrového fondu určený osobitným predpisom, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty - v zmysle článku V. OUEP (Príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam)
Ponúkaná cena bude predkladaná za celé množstvo odberu.
V odbernom mieste č. 11 (č. 9600208; EIC kód 24ZSS9600208000M) je potrebné v ponukovej cene určiť cenu za distribúciu na dohodnutú štvrťročnú rezervovanú kapacitu - 70 kWh za celé obdobie trvania zmluvy.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí ÚRSO.
DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Cena bude uhradená v mene euro.
Dodávateľ elektrickej energie bude pre jednotlivé odberné miesta 1x mesačne fakturovať cenu s DPH za predpokladané mesačné množstvo v súlade s rozpisom preddavkových platieb alebo za skutočne dodané množstvo elektriny vrátane súvisiacich služieb (za skutočne odobrané množstvo bude fakturovaná suma v OM , na ktorých je inštalovaný nový inteligentný elektromer).
Dodávateľ elektriny je oprávnený preddavkové platby za OM, kde sa bude faktúrovať predpokladané mesačné množstvo, navrhnúť tak, aby zohľadňovali cenu združenej dodávky a spotrebu elektriny, ktorú odberateľ plánuje dosiahnuť v nasledujúcom období. Odberateľ elektriny je oprávnený odmietnuť návrh rozpisu preddavkových platieb v lehote do 14 dní od doručenia rozpisu.
Faktúra za dodávky vystavená dodávateľom je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Vyúčtovacím obdobím, za ktoré sa vykonáva odpočet meradla, je kalendárny mesiac/resp. kalendárny rok (za OM s preddavkovými platbami).
Vyúčtovacia faktúra je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste odberateľa,
- zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriny.
Predávajúci je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho predávajúceho. Odberateľ sa zaväzuje na toto obdobie uzatvoriť zmluvu s dodávateľom za podmienok, ktoré  budú výsledkom dohodovacieho konania dodávateľa s odberateľom.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje a prípustné je len  pri závažnom porušení zmluvy zo strany odberateľa.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote do 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Príloha č. 1 k všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky 1.1.2021 00:00 hod
Deň skončenia dodávky 31.12.2022 24:00 hod
Platobné podmienky Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne:
Fakturačné obdobie – kalendárny mesiac
Realizácia platby - úhrada za elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku
Forma faktúry - faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme
Vystavenie faktúry –najneskôr do 15 dňa nasledujúceho mesiaca za predpokladané mesačné množstvo (1/12 množstva) alebo skutočne odobrané mesačné množstvo
Splatnosť faktúry – 14 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa
Splatnosť vyúčtovacej faktúry – 14 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vyhne č.100, Vyhne, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 01.01.2023 00:00

1 416,57 MWh

185 720,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.10.2020 11:06

20.10.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 183
 98
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2020 13:39 - Vstupná ponuka 185 207,39 € Cena bez DPH
20.10.2020 10:20 - Najvýhodnejšia ponuka 161 283,56 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS