• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2020 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2020 10:31
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2020 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2020 12:10

Detail zákazky Z202025943

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2020 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2020 10:31
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2020 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2020 12:10

Základné údaje

Z202025943

OF-223450

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5028346

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36428353

Železiarstvo HAMMER, s.r.o.

Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovoobrábacie stroje a príslušenstvo

pieskovací box SSK 3.1, alebo ekvivalent

  • 42924200-1 - Stroje na vháňanie pary a opieskovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pieskovací box SSK 3.1, alebo ekvivalent
Funkcia
Samostatne stojací box s aktívnym odsávaním pre pieskovanie stredne veľkých predmetov, vhodný napr.  k zdrsneniu, vyhladeniu, k renováciám zašlých povrchov, odstránenie  hrdze, farby a pod.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
maximálny  tlak bar 8,6
pracovní tlak bar 3,4-8,0
objem nádoby l 340
prípojka vzduchu “ 3/8
spotreba  vzduchu l/min 400-800
zrnitosť abrazíva mesh 40-120
dĺžka kábla m 1,5
elektrické pripojenie V 230 V/12 V
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozměry (š × v × h) 1310 × 1700 × 920 mm
Hmotnost 122 kg
obsahuje:  pieskovaciu  pištoľ s keramickou tryskou, 2 x žiarovka  230 V v ochrannom kryte, spínač na sanie  a rozsvecovanie, 5 x náhradné ochranné fólie,  na sklo, integrované latexové rukavice, regulátor tlaku s manometrom, aktívne  odsávanie s filtračnou jednotkou s ručným odklepom filtra, nožné ovládanie,   spúšťania  tlakového vzduchu, veľké, výklopné veko s plynovými vzperami, zásobník na 45 l abrazíva so spodným otvorom, dvoje bočné dvierka pre vloženie a vykládku obrobkov, dve koncovky odsávania - Ø 92 a 64 mm
Piesok na pieskovanie: 4 x 25 (100kg),  PIESKOVACI MATERIAL 0,2-1,4 MM,  súčasťou pieskovacieho zariadenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru v počte 2x a, dodací list s tovarom v počte 2x.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru (nie staršieho ako 12 mesiacov odo dňa jeho prevzatia kupujúcim), zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené.
Požadujeme dodať tovar I. akosti, záručná doba na tovar min. 48 mesiacov od prevzatia tovaru.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lesík delostrelcov 1, 0800 01 Prešov , Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

22.10.2020 10:28 — 30.10.2020 10:31

1,00 ks

1 298,55

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.10.2020 10:35

20.10.2020 10:31

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2020 10:46

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 174
 50
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2020 14:54 - Vstupná ponuka 1 298,54 € Cena s DPH
20.10.2020 08:00 - Najvýhodnejšia ponuka 1 199,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS