• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2020 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 15:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 15:45

Detail zákazky Z202025917

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2020 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 15:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 15:45

Základné údaje

Z202025917

OF-222288

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5030514

Objednávateľ

00632333

Zariadenie pre seniorov DUBINA, m.r.o.

Pod hájom 1291/119, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

46817671

Servis elektro - zdvíhacie zariadenia, s.r.o.

Trnavská 71, Pezinok, 902 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vykonávanie odborných prehliadok, servisných služieb a údržby výťahov v Zariadení pre seniorov.

Servis a revízie výťahov.

  • 50750000-7 - Opravy a údržba výťahov
  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonávanie odborných prehliadok, servisných služieb a údržby výťahov v Zariadení pre seniorov.
Funkcia
8ykonávanie pravidelnej preventívnej údržby, servisných služieb, odborných prehliadok a odborných skúšok 8 ks výťahov v priebehu obdobia : 11/2020 - 12/2021 v rámci mesačnej paušálnej platby.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v rozsahu a v termínoch v zmysle vyhlášky MPSVaR č.508/2009 Z.z.v znení neskorších predpisov, STN a EN, všeobecne záväzných právnych predpisov a pokynov a odporúčaní výrobcov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výťah elektrický OV1000, 0,63m/s, osobný nosnosť 1000 kg, v.č. 1024 219, počet st./nástupíšť 5/5, r.výr.2010 ks 1
Výťah elektrický OV1000, 0,63m/s, osobný nosnosť 1000 kg, v.č. 1024 220, počet st./nástupíšť 5/5, r.výr.2010 ks 1
Výťah elektrický NGS 500/0,18, 0,18m/s, nákladný nosnosť 500 kg, v.č. 2535-6-294, poč. staníc/nákladíšť 3/3, r.výr.1988 ks 1
Výťah elektrický TONV 500, 0,7m/s, osobný nosnosť 500 kg, v.č. 1545-5-207, poč. staníc/nástupíšť 5/5, r.výr. 1986 ks 1
Výťah elektrický TONV 500, 0,7m/s, osobný nosnosť 500 kg, v.č. 1545-6-065, poč. staníc/nástupíšť 5/5, r.výr. 1987 ks 1
Výťah elektrický TOV 320, 0,7m/s, osobný, nosnosť 320 kg, v.č. 15-7-11275, poč. staníc/nástupíšť 3/3, r.výr. 1988 ks 1
Výťah el. bubnový MB100/0,36, 0,36m/s, nosnosť 100 kg, v.č. 4189 0020, poč. staníc/nákladíšť 2/3, r.výr. 1989 ks 1
Výťah el. bubnový MB100/0,36, 0,36m/s, nosnosť 100 kg, v.č. 4189 0070, poč. staníc/nákladíšť 2/3, r.výr. 1989 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pravidelne podľa STN -  vykonávanie odborných prehliadok, medzi obdobných prehliadok a odborných skúšok, ktoré sú vykonávané v rozsahu podľa platnej vyhlášky a technických noriem v termínoch stanovených touto vyhláškou a normami, a to v závislosti od druhu  zdvíhacieho zariadenia, prevádzkových predpisov a mazacích plánov od výrobcu. cena za realizáciu prác na jednotlivých výťahoch
Prácu dozorcu výťahu vykonáva týždenne zamestnanec zariadenia.
Zabezpečenie prevádzkyschopného stavu výťahu, odstránenie porúch vrátane prípadnej dodávky a výmeny drobných dielov a potrebného materiálu.
Vedenie príslušných prevádzkových podkladov, evidencie a sprievodnej dokumentácie výťahov, vrátane dokladov o vykonaných prehliadkach a skúškach, dodávka novej knihy kontrol výťahu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Poskytovateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i) Čl. XVIII 2. časti Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Poskytovateľ sa zaväzuje objednávateľovi poskytovať komplexný servis, pravidelnú a systematickú údržbu, odborné prehliadky a opravy výťahov uvedených v zozname, pozostávajúci zo zabezpečenia trvalej prevádzkyschopnosti všetkých výťahov objednávateľa.
Odstraňovanie havarijných stavov zariadenia (havarijný stav výťahu – taký stav, ktorý môže prevádzkou bezprostredne ohroziť bezpečnosť prepravovaných osôb) bezodkladne, prípadne podľa dohody po nahlásení dodávateľovi.
Riadne vykonanie prác vykonaných na uvedených výťahoch tejto zmluvy potvrdí písomne na servisnom liste poverený zamestnanec objednávateľa. Poskytovateľ a objednávateľ sa na termíne vykonania predmetu tejto zmluvy dohodnú minimálne 1 deň vopred a termín si potvrdia prostredníctvom e-mailovej pošty. V prípade nedostatkov pri vykonaní servisných prác je objednávateľ oprávnený nepodpísať servisný list a poskytovateľ  je povinný dohodnúť s objednávateľom lehotu na odstránenie nedostatkov.
Servisné práce sa poskytovateľ zaväzuje poskytovať na základe aktuálnych potrieb objednávateľa formou telefonického kontaktu alebo písomnou objednávkou objednávateľa. Poskytovateľ je povinný nastúpiť na opravu výťahu do 24 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom a vykonať ju bezodkladne . V prípade nutnosti výmeny náhradných dielov je poskytovateľ povinný dohodnúť termín opravy s povereným zamestnancom objednávateľa v čo najkratšom možnom čase,
Riadne vykonanie predmetu zmluvy bude považované za ukončené až po predvedení plnej funkčnosti a prevádzkyschopnosti dotknutých výťahov poskytovateľom, a písomnom potvrdení oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán na preberacom protokole alebo servisnom liste.
Objednávateľ požaduje pri opravách použiť originálne náhradne diely od výrobcov príslušných výťahov, ktoré sú potrebné na vykonanie príslušnej opravy vrátane ich dopravy na miesta vykonania opráv, v prípade nedostupnosti originálnych náhradných dielov na trhu je možné po odsúhlasení objednávateľom použiť aj náhradný diel adekvátny originálu. Poskytovateľ je povinný cenu a typ náhradného dielu použiť až po jeho preukázateľnom odsúhlasení objednávateľom.
Pri opravách väčšieho rozsahu (nad 500 eur) dodávateľ konzultuje opravu s objednávateľom.
Pri vykonávaní úradných opakovaných 5 - 6 ročných skúškach dodávateľ predloží objednávateľovi položkovú cenovú kalkuláciu s uvedením predpokladaného rozsahu činností.
Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy: - v prípade zistenia nedodržania termínov, rozsahu a kvality prác v zmluve dohodnutých, ležiacich na strane dodávateľa, ktoré by bránili bezpečnému užívaniu a prevádzkovej spôsobilosti výťahu,
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia za účelom udržovania technického stavu vysokej úrovne bezpečnosti a prevádzkyschopnosti zdvíhacích zariadení zverených mu touto zmluvou do servisu, na svoje nebezpečenstvo a v dojednanom čase, bez narušenia prevádzky objednávateľa.
Poskytovateľ je povinný pri realizácií predmetu plnenia sa riadiť vyhláškou č. 508/2009 Z. z. a platnými normami, prevádzkovými predpismi a mazacími plánmi od výrobcov.
Poskytovateľ sa zaväzuje preventívnu údržbu vykonávať podľa požiadavky objednávateľa.
Názov Upresnenie
Záruka na vykonanú servisnú prácu na výťahovom zariadení min. 6 mesiacov.
Záruka náhradných dielov min. 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod hájom 1291/119, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

02.11.2020 08:00 — 31.10.2021 08:00

6,00 1

6 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.10.2020 08:53

21.10.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 655
 32
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2020 14:19 - Vstupná ponuka 5 940,00 € Cena s DPH
21.10.2020 14:26 - Najvýhodnejšia ponuka 5 939,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS