• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2020 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 08:40
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 09:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 09:30

Detail zákazky Z202025916

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2020 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 08:40
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 09:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 09:30

Základné údaje

Z202025916

OF-223446

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5030516

Objednávateľ

17066913

Centrum sociálnych služieb - Chmelinec

Hoštinská 1620, Púchov, 02001, SVK

Dodávateľ

47505214

OMES spol. s r.o.

Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kuchynský robot

Univerzálny robot

  • 39314000-6 - Priemyselné vybavenie kuchýň
  • 39310000-8 - Zariadenia hromadného stravovania
  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 42215200-8 - Zariadenia na spracovanie potravín
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kuchynský robot
Funkcia
Obstaranie zariadenia na prípravu jedál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kuchynský robot ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
objem kotlíka 60l
regulácia 3 rýchlosti
zdvíhanie kotlíka elektromechanické
prevod pomocou ozubených kolies, výstup na prídavné zariadenie
príkon E (kW) 2,8
napätie (V) 400
príslušenstvo kotlík, hák, metla,miešač, vozík, strúhač zeleniny, mlynček na mak, mlynček na mäso
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní  odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť preddavok na plnenie zmluvy.
Požaduje sa predložiť spolu s tovarom technickú dokumentáciu k tovaru a návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
Požadujeme o dodanie tovaru spolu s dodacím listom a faktúrou na miesto plnenia.
Poskytovanie záručného a pozáručného servisu do 24 hodín od nahlásenia poruchy na zariadení osobne technikom.
Objednávateľ požaduje predložiť revíznu správu po vykonaní inštalácie predmetu zmluvy a jeho uvedení do prevádzky.
Záručnú dobu požadujeme 24 mesiacov.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hoštínska 1620/3, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

12.11.2020 08:44

1,00 ks

10 200,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.10.2020 08:55

21.10.2020 08:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2020 08:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 393
 27
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2020 10:04 - Vstupná ponuka 10 200,00 € Cena s DPH
21.10.2020 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka 9 108,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS