• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2020 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2020 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2020 10:05

Detail zákazky Z202025907

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2020 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2020 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2020 10:05

Základné údaje

Z202025907

OF-223384

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5025953

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

18049401

AG NÁRADIE - AGRODEAL, s.r.o.

Bulharská 37/2, Trnava, 91700, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup hliníkových rebríkov

rebrík, rebríky, hliníkový, hliníkové, schodíky, skladacie

  • 44423200-3 - Rebríky
  • 44423220-9 - Sklápacie schody
  • 44423230-2 - Ľahké schodíky/nášľapné plošinky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednostranné skladacie hliníkové schodíky.
Funkcia
•Univerzálne hliníkové schodíky s jednostranným vstupom, vhodné do domácnosti, skladov alebo archívov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednostranné skladacie hliníkové schodíky. ks 15
Počet priečok (nášľapov) vrátane plošinky ks 3
Výška pracovnej plošinky cm 59 62
Pracovná výška m 2,69 2,75
Nosnosť kg 150
Hmotnosť kg 3,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
protišmykové pätky áno
pevná konštrukcia áno
zaisťovací popruh áno
protišmykový ryhovaný povrch stupňov áno
spĺňajú normu ČSN EN 131 a majú TÜV certifikát áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od účinnosti zmluvy. Z rozpočtu musí byť zrejmé, aký typ (bežné komerčné označenie, značka, typ a pod.) tovaru bude dodávaný a jeho jednotková cena.
Požaduje sa predložiť doklad, do 3 dní od účinnosti zmluvy, v slovenskom alebo českom jazyku, o testovaní a certifikácii ponúkaných výrobkoch v zmysle platných noriem v písomnej alebo elektronickej forme, prípadne inak vierohodne preukázať skutočnosť, že ponúkané výrobky spĺňajú požiadavky platných noriem.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry do miesta plnenia.
O termíne dodania tovaru informovať minimálne 2 dni pred plánovanou dodávkou.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, záručná doba na tovar min. 24 mesiacov od prevzatia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Výrobok musí spĺňať vyhlášku 147/2013 Z.z. MPSVaR a zákona č. 124/2006 o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v znení neskorších predpisov
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

09.11.2020 08:00 — 13.11.2020 12:00

15,00 kus

417,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.10.2020 08:12

20.10.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 305
 22
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2020 08:14 - Vstupná ponuka 417,90 € Cena bez DPH
20.10.2020 08:11 - Najvýhodnejšia ponuka 416,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS