Z202025903
OF-223033
zrušená
37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
Drevo, rezivo a snehové koly
drevo, rezivo, snehové koly
Tovar, Služba
|
1. Snehové koly
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zvislé vodiace zariadenia slúžiace ako prostriedok pre bezpečnosť cestnej premávky a pomôcka pri zimnej údržbe ciest. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Snehové koly | ks | 850 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Rozmery | 50/50/2 200 mm |
| Snehové koly požadujeme dodať zaostrené. |
|
2. Snehové koly
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zvislé vodiace zariadenia slúžiace ako prostriedok pre bezpečnosť cestnej premávky a pomôcka pri zimnej údržbe ciest. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Snehové koly | ks | 1700 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Rozmery | 50/50/2 000 mm |
| Snehové koly požadujeme dodať zaostrené. |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Miestom dodania sú jednotlivé strediská - Trenčín, Prievidza, Považská Bystrica. |
| Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ pri stanovaní jednotkovej ceny, do ceny zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
| Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Predmet plnenia bude dodávaný v osobitne dohodnutých položkách, objemoch a termínoch, určených objednávateľom najneskôr 5 pracovné dni pred dodaním časti plnenia. |
| Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
| Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný a prevzatý splnomocnenou osobou uvedenou na dodacom liste. |
| Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
| Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
| Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od momentu uzavretia zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
Trenčiansky, Slovenská republika
22.10.2020 11:00 — 16.11.2020 07:28
2 550,00 ks
2 569,13
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.10.2020 08:23
20.10.2020 10:00
20.10.2020 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: