• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2020 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 11:25

Detail zákazky Z202025862

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2020 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 11:25

Základné údaje

Z202025862

OF-223229

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5030506

Objednávateľ

00603481

Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava

Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK

Dodávateľ

06021255

BYTOVÝ TEXTIL Škodák a.s.

Kvítkovická 1528, Napajedla, 763 61, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Textilné vybavenie karanténnych miestností

Textilné výrobky, domácnosť, zariadenie domácnosti

  • 39514100-9 - Uteráky
  • 39512500-9 - Obliečky na vankúše
  • 39512000-4 - Posteľná bielizeň
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39516100-3 - Bytový textil
  • 39512100-5 - Plachty
  • 39512600-0 - Obliečky na podhlavníky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osuška
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osuška ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Osuška Rozmery: 100 x 150 cm. Zloženie: 80% bavlna, 20% viskóza/umelý hodváb. Osuška nenáročná na údržbu s možnosťou pratia v práčke aj pri teplote 60°, schopný udržiavať teplo.
 2. Uterák
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Uterák ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uterák Rozmery: 50 x 100 cm. Zloženie: 80% bavlna, 20% viskóza/umelý hodváb. Uterák nenáročný na údržbu s možnosťou pratia v práčke aj pri teplote 60°, schopný udržiavať teplo.
 3. Vankúš
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vankúš ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vankúš Rozmery: 50 x 60 cm. Zloženie: poťah 100% polyester, výplň 100% polyester. Vankúš nenáročný na údržbu s možnosťou prania v práčke aj pri teplote 60°.
 4. Paplón
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Paplón ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Paplón Rozmery: 150 x 200 cm. Zloženie: poťah 35% bavlna, 65% polyester, výplň 100% polyester. Paplón nenáročný na údržbu s možnosťou pratia v práčke aj pri teplote 60°.
 5. Obliečky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obliečky ks 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obliečky Rozmery: vankúš 50 x 60 cm, paplón 150 x 200 cm. Zloženie: 100% bavlna. Farba sivá. Obliečky nenáročné na údržbu s možnosťou pratia v práčke aj pri teplote nad 60°.
 6. Plachta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plachta ks 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plachta Rozmery: 90 x 200 cm. Zloženie: 85% bavlna,15% lyocell. Farba tmavomodrá. Plachty nenáročné na údržbu s možnosťou pratia v práčke aj pri teplote nad 60°.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cenová ponuka vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia a vynesenia tovaru do miestnosti v mieste plnenia.
Kupujúci požaduje elektronický predložiť rozpis ceny všetkých položiek do 3 dní od uzavretia zmluvy a to jednotková cena bez DPH, cena celkom bez DPH, sadzba DPH, a cena celkom s DPH s uvedením, či predajca je platcom alebo neplatcom DPH.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec kupujúceho, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s objednávkou. Predávajúci súčasne s dodávkou tovaru zašle kupujúcemu preberací protokol a kupujúci sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť na preberacom protokole. Súčasťou protokolu budú doklady vzťahujúce sa na tovar.
Kupujúci je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, kupujúci neprevezme tovar a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom kupujúcim. V prípade porušenia povinnosti dodať náhradný tovar, má sa za to, že predávajúci nesplní včas a riadne dodávku a je v omeškaní s riadnym dodaním predmetu zmluvy.
Predávajúci zodpovedá zato, že tovar spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, že nemá vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu alebo schopnosť riadneho užívania a na dodaný tovar poskytuje záruku 24 mesiacov
Predávajúci sa zaväzuje vadné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou vadného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade.
Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa zato že s reklamáciou súhlasí.
Uchádzač v cenovej ponuke naceňuje pri všetkých druhoch tovaru počet ks ktorý je uvedený v stĺpci „presná hodnota“.
Nový, doposiaľ nepoužívaný tovar s lehotou dodania do 10 dní od účinnosti zmluvy.
Predávajúci sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdŕžaní reklamácie. V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, počas ktorej nebol predmet zmluvy schopný riadneho užívania.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek zákazky, bude kupujúci považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek kupujúci zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Primaciálne nám. č. 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

26.10.2020 10:00 — 09.11.2020 10:00

1,00 ks

3 070,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.10.2020 15:23

21.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 257
 43
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2020 00:16 - Vstupná ponuka 3 069,60 € Cena s DPH
21.10.2020 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka 2 988,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS