• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2020 14:17
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2020 14:50

Detail zákazky Z202025843

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2020 14:17
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2020 14:50

Základné údaje

Z202025843

OF-223461

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5027078

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

41192923

Euromedical spol. s r.o.

Rozýnova 12, Praha 6, 16900, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístroj na sledovanie hladiny heparínu v krvi

Krv, lekárske zariadenia

  • 38434520-7 - Analyzátory krvi
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prístroj na sledovanie hladiny heparínu v krvi
Funkcia
príručný prístroj pre bežné použitie , ktorý sa používa pre koagulačné testy z čerstvej alebo citrátovej plnej krvi pri lôžku pacienta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet pacientských testov, ktorý je možný uložiť do prístroja ks 400
Počet testov QC, ktorý je možný uložiť do prístroja ks 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Prístroj musí:
a) byť príručný a prenosný,
b) byť určený pre vykonávanie koagulačných testov z čerstvej alebo citrátovej plnej krvi u lôžka pacienta,
c) umožňovať prehľadné zobrazenie výsledkov na LC obrazovke,
d) umožňovať tlač výsledkov,
e) byť intuitívne a jednoducho ovládateľný,
f) napájaný z adaptéra aj akumulátora,
g) mať dostupné všetky nasledovné testy:
- ACT+ monitorovanie vysokých hladín heparínu (1-6 jednotiek/ml),
- ACT-LR monitorovanie nízkych hladín heparínu (0-2,5 jednotiek/ml),
- APTT aktivovaný parciálny tromboplastínový čas,
- citrátový APTT,
- citrátový PT,
- PT protrombínový čas (INR).
2. K prevedeniu testu musí postačovať jedna kvapka krvi.
3. Výsledky testu musia byť k dispozícií behom niekoľkých minút v závislosti na množstve podaného antikoagulantu (cca. do 5 minút).
4. Výsledky testu sa musia dať označiť automaticky dátumom a časom.
5. Testy sa musia dať automaticky identifikovať priamo z kyvety.
6. Testy sa musia dať uložiť do systému s možnosťou ich importu do PC.
7. Uložené výsledky sa musia dať vyhľadať v systéme pomocou ID pacienta alebo operátora.
8. Súčasťou systému musí byť SW pre jeho konfiguráciu a spracovanie dát.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
1. Požiadavky na záručné podmienky:
a) záručná doba na prístroj: minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania inštalačného protokolu,
2. Požiadavka na autorizovaný servis (záručný, mimozáručný) a údržbu:
a) bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja t.j. pravidelných previerok/kontrol 1x ročne (práca a náhradné diely) počas trvania záručnej doby prístroja,
b) poskytnutie autorizovaného mimozáručného servisu (práca a náhradné diely) počas trvania záručnej doby prístroja,
c) nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle kupujúceho najneskôr do 48 hodín od písomného nahlásenie poruchy dodávateľovi,
d) dodávateľ je povinný odstrániť vady/poruchy prístroja alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby náhradných dielov potrebných pre uvedenie prístroja do prevádzky,
e) dodávateľ je povinný odstrániť vady/poruchy prístroja alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 48 hodín od nástupu technika na servisnú opravu pri potrebe dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie prístroja do prevádzky,
f) ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu prístroja v požadovanom termíne (viď bod 2d) a 2.e), je povinný poskytnúť kupujúcemu plne funkčný náhradný prístroj (identický), a to počas celej doby trvania opravy prístroja, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu.
3. Požiadavky na dodanie:
a) dodávka prístroja musí zahŕňať jeho kompletné dodanie do miesta plnenia, jeho inštaláciu, odskúšanie a uvedenie do prevádzky, zaškolenie zamestnancov kupujúceho, údržbu a ošetrovanie dodaného prístroja a predloženie príslušnej servisnej dokumentácie,
b) servisná dokumentácia musí obsahovať: návod na obsluhu v slovenskom resp. v českom jazyku, záručný list, preberací protokol, inštalačný protokol, protokol o zaškolení zamestnancov kupujúceho s obsluhou,
c) termín dodania prístroja: max do 5 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy,
d) predávajúci je povinný vyrozumieť o termíne dodania predmetu na tel./fax. č. xxxxx – kancelária pracovníka oddelenia zdravotníckej techniky.
4. Požiadavky na doklady a doklady, ktorými dodávateľ preukáže splnenie požiadaviek kupujúceho na prístroj:
a) prospektový materiál prístroja na CD/DVD nosiči obsahujúci popis jeho technických vlastností tak, aby na základe nich mohol kupujúci posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických požiadaviek. Prospektový materiál musí byť predložený v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, resp. anglickom jazyku
- prospektový materiál musí byť predložený v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, resp. anglickom jazyku,
5. Doklady, k bodu 4 je potrebné doručiť do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy
Pokiaľ v kúpnej zmluve nie je dohodnuté niečo iné, platia pre zmluvný vzťah ňou založený ustanovenia Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. z. v znení neskorších predpisov a ďalšie platné právne predpisy Slovenskej republiky
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon
V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a tosúčinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, atým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Plnenie Zmluvy bude splnené prevzatím tovaru Objednávateľom po jeho inštalácii a uvedení do prevádzky, o čom bude medzi Dodávateľom a Objednávateľom spísaný odovzdávací a preberací protokol predložený Dodávateľom a podpísaný oboma zmluvnými stranami. Súčasťou protokolu budú relevantné certifikáty aj všetky doklady, ktoré sa k tovaru vzťahujú ,t. j. dokumentáciou k zariadeniu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. gen.M.Vesela 21, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

22.10.2020 14:14 — 26.11.2020 14:00

1,00 ks

10 844,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.10.2020 14:17

19.10.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.10.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 451
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2020 09:11 - Vstupná ponuka 10 500,00 € Cena bez DPH
15.10.2020 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka 10 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS