31936415
Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN
Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK
41192923
Euromedical spol. s r.o.
Rozýnova 12, Praha 6, 16900, CZE
Prístroj na sledovanie hladiny heparínu v krvi
Krv, lekárske zariadenia
Tovar, Služba
1. Prístroj na sledovanie hladiny heparínu v krvi
|
|
---|---|
Funkcia |
príručný prístroj pre bežné použitie , ktorý sa používa pre koagulačné testy z čerstvej alebo citrátovej plnej krvi pri lôžku pacienta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet pacientských testov, ktorý je možný uložiť do prístroja | ks | 400 | ||
Počet testov QC, ktorý je možný uložiť do prístroja | ks | 400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Prístroj musí: | |
a) byť príručný a prenosný, | |
b) byť určený pre vykonávanie koagulačných testov z čerstvej alebo citrátovej plnej krvi u lôžka pacienta, | |
c) umožňovať prehľadné zobrazenie výsledkov na LC obrazovke, | |
d) umožňovať tlač výsledkov, | |
e) byť intuitívne a jednoducho ovládateľný, | |
f) napájaný z adaptéra aj akumulátora, | |
g) mať dostupné všetky nasledovné testy: | |
- ACT+ monitorovanie vysokých hladín heparínu (1-6 jednotiek/ml), | |
- ACT-LR monitorovanie nízkych hladín heparínu (0-2,5 jednotiek/ml), | |
- APTT aktivovaný parciálny tromboplastínový čas, | |
- citrátový APTT, | |
- citrátový PT, | |
- PT protrombínový čas (INR). | |
2. K prevedeniu testu musí postačovať jedna kvapka krvi. | |
3. Výsledky testu musia byť k dispozícií behom niekoľkých minút v závislosti na množstve podaného antikoagulantu (cca. do 5 minút). | |
4. Výsledky testu sa musia dať označiť automaticky dátumom a časom. | |
5. Testy sa musia dať automaticky identifikovať priamo z kyvety. | |
6. Testy sa musia dať uložiť do systému s možnosťou ich importu do PC. | |
7. Uložené výsledky sa musia dať vyhľadať v systéme pomocou ID pacienta alebo operátora. | |
8. Súčasťou systému musí byť SW pre jeho konfiguráciu a spracovanie dát. | |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
1. Požiadavky na záručné podmienky: |
a) záručná doba na prístroj: minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania inštalačného protokolu, |
2. Požiadavka na autorizovaný servis (záručný, mimozáručný) a údržbu: |
a) bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja t.j. pravidelných previerok/kontrol 1x ročne (práca a náhradné diely) počas trvania záručnej doby prístroja, |
b) poskytnutie autorizovaného mimozáručného servisu (práca a náhradné diely) počas trvania záručnej doby prístroja, |
c) nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle kupujúceho najneskôr do 48 hodín od písomného nahlásenie poruchy dodávateľovi, |
d) dodávateľ je povinný odstrániť vady/poruchy prístroja alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby náhradných dielov potrebných pre uvedenie prístroja do prevádzky, |
e) dodávateľ je povinný odstrániť vady/poruchy prístroja alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 48 hodín od nástupu technika na servisnú opravu pri potrebe dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie prístroja do prevádzky, |
f) ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu prístroja v požadovanom termíne (viď bod 2d) a 2.e), je povinný poskytnúť kupujúcemu plne funkčný náhradný prístroj (identický), a to počas celej doby trvania opravy prístroja, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu. |
3. Požiadavky na dodanie: |
a) dodávka prístroja musí zahŕňať jeho kompletné dodanie do miesta plnenia, jeho inštaláciu, odskúšanie a uvedenie do prevádzky, zaškolenie zamestnancov kupujúceho, údržbu a ošetrovanie dodaného prístroja a predloženie príslušnej servisnej dokumentácie, |
b) servisná dokumentácia musí obsahovať: návod na obsluhu v slovenskom resp. v českom jazyku, záručný list, preberací protokol, inštalačný protokol, protokol o zaškolení zamestnancov kupujúceho s obsluhou, |
c) termín dodania prístroja: max do 5 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, |
d) predávajúci je povinný vyrozumieť o termíne dodania predmetu na tel./fax. č. xxxxx – kancelária pracovníka oddelenia zdravotníckej techniky. |
4. Požiadavky na doklady a doklady, ktorými dodávateľ preukáže splnenie požiadaviek kupujúceho na prístroj: |
a) prospektový materiál prístroja na CD/DVD nosiči obsahujúci popis jeho technických vlastností tak, aby na základe nich mohol kupujúci posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických požiadaviek. Prospektový materiál musí byť predložený v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, resp. anglickom jazyku |
- prospektový materiál musí byť predložený v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, resp. anglickom jazyku, |
5. Doklady, k bodu 4 je potrebné doručiť do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy |
Pokiaľ v kúpnej zmluve nie je dohodnuté niečo iné, platia pre zmluvný vzťah ňou založený ustanovenia Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. z. v znení neskorších predpisov a ďalšie platné právne predpisy Slovenskej republiky |
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon |
V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a tosúčinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, atým nie je dotknuté právo na náhradu škody. |
Plnenie Zmluvy bude splnené prevzatím tovaru Objednávateľom po jeho inštalácii a uvedení do prevádzky, o čom bude medzi Dodávateľom a Objednávateľom spísaný odovzdávací a preberací protokol predložený Dodávateľom a podpísaný oboma zmluvnými stranami. Súčasťou protokolu budú relevantné certifikáty aj všetky doklady, ktoré sa k tovaru vzťahujú ,t. j. dokumentáciou k zariadeniu. |
ul. gen.M.Vesela 21, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
22.10.2020 14:14 — 26.11.2020 14:00
1,00 ks
10 844,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.10.2020 14:17
19.10.2020 14:00
19.10.2020 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.10.2020 09:11 - Vstupná ponuka | 10 500,00 | € | Cena bez DPH |
15.10.2020 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: