• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2020 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2020 11:50
  •    Zrušenie zákazky
    20.10.2020 11:53

Detail zákazky Z202025811

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2020 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2020 11:50
  •    Zrušenie zákazky
    20.10.2020 11:53

Základné údaje

Z202025811

OF-223423

zrušená

Objednávateľ

35562340

Inštitút nukleárnej a molekulárnej medicíny

Rastislavova 43, Košice, 04253, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Papier krepovaný alebo ekvivalent

Papier krepovaný na vyšetrovacie lôžko

  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papier krepovaný alebo ekvivalent
Funkcia
Papier krepovaný na vyšetrovacie lôžko pod pacienta perforovaný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papier krepovaný na vyšetrovacie lôžko, šírka rolky m 0,5
Papier krepovaný na vyšetrovacie lôžko, dĺžka rolky m 46 50
Papier krepovaný na vyšetrovacie lôžko, perforácia každých m 0,3 0,4
Papier krepovaný na vyšetrovacie lôžko v rolkách (požadované množstvo v m) m 36340
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba papiera krepovaného na vyšetrovacie lôžko biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ požaduje na predmet zákazky naceniť maximálne udávané množstvá.
Predmet zákazky bude dodávaný po častiach počas zmluvného obdobia na základe jednotlivých objednávok v závislosti od prevádzkových potrieb.
Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, predložiť podrobný rozpočet predmetu zákazky podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky v podobe: výrobné označenie produktu, cena bez DPH, výška DPH, cena s DPH.
Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 5 dní (120 hodín) od doručenia objednávky. V prípade, že si dodávateľ nesplní vyššie uvedenú povinnosť, objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z dohodnutej celkovej hodnoty plnenia za každý deň omeškania.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky riadne a včas do sídla objednávateľa alebo na miesto určené v objednávke v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00 hod.
Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe objednávateľom podpísaného dodacieho listu.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu zákazky obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality a najneskoršie doby exspirácie.
Fakturácia bude realizovaná na základe objednávok skutočného objemu predmetu zákazky, resp. skutočného dodania predmetu zákazky.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo predmetu zákazky podľa čiastkových objednávok.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť maximálne do 3 pracovných dní. V prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa.
Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je zmluva, ktorá má povahu rámcovej dohody.
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od momentu uzavretia zmluvy, resp. do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Množstvá jednotlivých položiek sú uvedené v technickej špecifikácii ako maximálne a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnené množstvo tovaru ani finančných prostriedkov, ktoré boli na nákup tovaru určené.
V prípade, že objednávateľovi nevznikne potreba vyhradzuje si právo neodobrať žiadne množstvo tovaru. Jeho neodobratie nie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany dodávateľa.
V prípade,ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,resp.ešte stále poskytuje,pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou.
V prípade, že predmet zákazky nespĺňa požadované špecifikácie v opisnom formulári, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy okrem vyššie uvedeného dôvodu sa ešte považuje najmä: nedodanie tovaru v súlade s objednávkou, nedodržanie stanovených cien, nedodržanie dodacích lehôt, nevybavenie reklamácií alebo iné obdobné porušenie.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.
Objednávateľ umožňuje predkladať aj ekvivalent. Za ekvivalent sa považuje tovar, ktorý má rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako uvedené v technickej a funkčnej špecifikácii, t.j. rovnaké alebo lepšie kvalitatívne funkčné parametre a technické, úžitkové vlastnosti. Horšie vlastnosti nie sú prípustné. V prípade predloženia ekvivalentu je dodávateľ povinný v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy/rámcovej dohody zaslať e-mailom objednávateľovi doklad/dokument, ktorým preukáže rovnakú, prípadne lepšiu kvalitu ponúkaného tovaru.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník  (ďalej len „OZ“) tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto ustanovenia zmluvy, je podľa ustanovenia § 39 OZ neplatný. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

36 340,00 meter

1 150,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.10.2020 12:07

20.10.2020 11:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2020 12:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 704
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS