00596868
Stredná odborná škola techniky a služieb, Cintorínska 4, Nitra
Cintorínska 4, Nitra, 95050, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
stravné lístky, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
|
1. Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lískov |
| Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 4 | ||
| Predpokladané množstvo stravných lístkov | ks | 12000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravný lístok musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
| Stravný lístok musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu |
| Stravný lístok musí obsahovať | rok platnosti |
| Stravný lístok musí obsahovať | nominálnu hodnotu |
| Názov |
| Objednávateľ má právo na vrátenie nepoužitých stravných lístkov, čo prebehne buď vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa cene vrátených stravných lístkov alebo výmenou za stravné lístky v rovnakej nominálnej hodnote, ale vydané na nové emisné obdobie. |
| Dodávka stravných lístkov sa bude vykonávať mesačne na základe mesačnej objednávky objednávateľa a stravné lístky budú dodávané priamo do sídla objednávateľa. |
| Objednávky budú zasielané e-mailom, poštou alebo faxom. Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od podania objednávky obálkovým systémom na každého zamestnanca. |
| Celková cena stravného lístka je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka a provízie vyjadrenej v eurách vrátane DPH (ak dodávateľ je platcom DPH), ktorá do výpočtu vstupuje zaokrúhlená na 5 desatinných miest. |
| Nominálna hodnota stravného lístka je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestných náhradách v platnom znení. |
| Zmena nominálnej hodnoty stravného lístka počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
| Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude. |
| V provízii sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním stravných lístkov objednávateľovi. |
| Celková cena objednaných stravných lístkov bude v mesačnej faktúre zaokrúhlená na 2 desatinné miesta a bude pozostávať: |
| 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov |
| 2. z provízie za stravné lístky |
| 3. z DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH |
| Objednávateľ uhradí oprávnene vyfakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na bankový účet dodávateľa. |
| Do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam zariadení v Nitre, v ktorých možno dodané stravné lístky využiť, a výšku provízie vyjadrenú % a desatinným číslom zaokrúhleným na 5 desatinných miest. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Názov | Upresnenie |
| Doba platnosti stravných listkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
| Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
| Periodicita objednávok | mesačne |
Cintorínska 4, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.11.2020 09:55 — 31.10.2021 09:55
12 000,00 ks
48 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.10.2020 09:57
20.10.2020 10:56
20.10.2020 11:11
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 14.10.2020 12:35 - Vstupná ponuka | 48 000,00 | € | Cena s DPH |
| 14.10.2020 12:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 47 999,98 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: