• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2020 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 13:00

Detail zákazky Z202025792

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2020 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 13:00

Základné údaje

Z202025792

OF-223125

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5030496

Objednávateľ

00738361

Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých

Družstevná 1611/2, Sučany, 03852, SVK

Dodávateľ

36008338

CHRIEN, spol. s r.o.

Lieskovská cesta 13, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hlboko zmrazené mäso (bravčové a hovädzie)

mrazené bravčové mäso, mrazené hovädzie mäso, hovädzie držky, bravčová pečeň

  • 15111000-9 - Mäso z hovädzieho dobytka
  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bravčové mäso (mrazené), hovädzie mäso (mrazené)
Funkcia
Dodávka mrazeného mäsa pre stravovacie zariadenie
Hlboko mrazené mäso - 18 stupňov Celzia
Trvanlivosť minimálne 3 mesiace
Mäso určené na ďalšie spracovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bravčové karé bez kosti a retiazky, vákuovo balené po 1 kuse!, kuchynská úprava; kartón cca 25 kg kg 2000
Bravčové plece bez kosti, vákuovo balené po cca 3-4 kg , kuchynská úprava; kartón cca 25 kg kg 5000
Bravčové stehno bez kosti, vákuovo balené max 3-5 kg, kuchynská úprava; kartón cca 25 kg kg 2000
Bravčová krkovička bez kosti, vákuovo balená po 1 kuse, max 2-4 kg, kuchynská úprava; kartón cca 25 kg kg 1300
Hovädzie predné plece bez kosti, vákuovo balené max 3-5 kg, mrazené, mladý býk, kartón cca 25 kg kg 2000
Hovädzie zadné stehno bez kosti, vákuovo balené max 3-5 kg, mrazené, mladý býk; kartón cca 25 kg kg 1500
Hovädzia roštenka bez kosti, vákuovo balená max 3-5 kg, mrazené, mladý býk; kartón cca 25 kg kg 1000
Hovädzie držky, prané, predvarené, krájané, vákuovo balené 1 kg - 10 kg kg 600
Bravčová pečeň v celku, balená 1 kg - 10 kg kg 1000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy kupujúcemu položkovitý cenový rozpočet predmetu zmluvy potvrdený oprávnenou osobou, ktorý bude obsahovať rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazy v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované.
Dodanie tovaru sa uskutočňuje pondelok, streda, štvrtok a piatok, medzi 7:00 a 14:00 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu mrazených výrobkov.
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej zmluvnej lehoty, prípadne zakúpenie ekvivalentného výrobku neuvedeného v položkách, ak u Objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej "Čiastkovej výzvy" /objednávky/ zo strany obstarávateľa.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č.1187/2004 -100 v znení neskorších predpisov. Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť kópiu povolení o činnosti (zoznam podnikateľov) a potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača.
Pri dodaní tovaru požadujeme uvádzať všetky ceny tovaru zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Požaduje sa fakturácia skutočné dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ a dodacieho listu.
Požaduje da dodanie tovaru do 2 dní po akceptácii telefonickej, emailovej alebo písomnej "Čiastkovej výzvy" /objednávky/.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodeného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP čl. XIII. bod 18.2 a) alebo b)
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia ktorý je presne definovaný v bode I. Technické vlastnosti predmetu zákazky. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že nahradené veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zmluvná jednotková cena.
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV.
Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať.
Táto Rámcová dohoda nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť dňa jej zverejnenia v súlade s bodom 4.2 článku IV. Obchodných podmienok elektronického trhoviska uvedených v bode 5.1 tejto zmluvy a platí do 31.10.2021.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevná 1611/2, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 balík

82 333,32

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.10.2020 11:18

21.10.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 135
 421
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2020 11:27 - Vstupná ponuka 82 333,32 € Cena s DPH
19.10.2020 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka 82 296,12 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS