• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2020 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2020 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    19.10.2020 12:03

Detail zákazky Z202025786

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2020 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2020 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    19.10.2020 12:03

Základné údaje

Z202025786

OF-223354

zrušená

Objednávateľ

35514221

Spišská katolícka charita

Slovenská 1765/30, Spišská Nová Ves, 05201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery do tlačiarní

tlač, tlačiareň, tonery, obálky

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30100000-0 - Kancelárske stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou počítačov, tlačiarní a nábytku

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. tonery do tlačiarní, obálky
Funkcia
tlač, kancelársky materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
toner XEROX WORKCENTRE 3025 čierny - alternatíva; výťažnosť 1500 strán ks 4
toner Brother LC 529XL-BK, čierny, do tlačiarne Brother DCP-J100, originál ks 2
toner HP CF283A (do tlačiarne HP LaserJet Pro MFP M125a) čierny - alternatíva; výťažnosť 1500 strán ks 3
toner HP CF402A (do tlačiarne HP Color LaserJet Pro M252dw) žltý - alternatíva, výťažnosť 1400 strán ks 1
toner Brother LC 525XL-BK, žltý, do tlačiarne Brother DCP-J100, originál ks 1
toner Brother TN-243Y Yellow, do tlačiarne Brother DCP-L3550CDW, kompatibilný ks 1
toner Brother TN-243K Black, do tlačiarne Brother DCP-L3550CDW, kompatibilný ks 1
obálka samolepiaca C4 biela ks 100
obálka samolepiaca C5 biela ks 250
obálka samolepiaca C6 biela ks 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Náplne musia mať holografické ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie tlačiarne alebo písomné potvrdenie zástupcu výrobcu v rámci Európy o ich originalite. Ochranné známky na každej náplni / potvrdenie pre všetky náplne.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia (organizačná zložka) uvedené v zmluve, NIE DO SÍDLA ORGANIZÁCIE !!!
Termín dodania prosíme dohodnúť telefonicky vopred, aby sme mohli zabezpečiť prevzatie tovaru.
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien so splatnosťou 30 dní .
Ak dodávateľ dokladuje splnenie originality písomným potvrdením zástupcu výrobcu v rámci Európy, takéto potvrdenie musí byť predložené pri dodávke tovaru v pôvodnom jazyku a zároveň preložené do slovenského jazyka, okrem dokladu predloženého v českom jazyku.
Dodávateľ zabezpečí bezplatnú výmenu tonerov, u ktorých sa zistí závada pri ich nasadení do prevádzky po dobu 24 mesiacov od ich dodania.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/zmluvy .
Nedodržanie rovnakých alebo vyšších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy .

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Tonery do tlačiarní

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta a podporíte tak rast slovenskej ekonomiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dom Charitas Sv. Damiána de Veuster, Požiarnická 49, Spišské Vlachy, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

22.10.2020 09:00 — 23.10.2020 13:00

613,00 ks

180,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.10.2020 09:14

19.10.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.10.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 351
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS