• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2020 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2020 09:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2020 09:30

Detail zákazky Z202025781

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2020 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2020 09:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2020 09:30

Základné údaje

Z202025781

OF-223365

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5027014

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bezpečnostné prvky ,značky ,etikety

piktogram, pvc samolepka,značky a súvisiace prvky

  • 30199760-5 - Etikety
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44423400-5 - Značky a súvisiace prvky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Piktogramy - pvc samolepky a bezpečnostné prvky
Funkcia
piktogram, pvc samolepka,značky a súvisiace prvky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
P 001.04 Zákaz fajčiť v celom objekte 130x185 P ks 38
P 002.01 Zákaz fajčiť  a vstupovať s otvoreným ohňom  260x370 P ks 100
P 006 Nepovolaným vstup zakázaný 260x130 P ks 64
P  018.01Zákaz používania mobilných telefónov  100x100 S ks 64
W 001.01 Pozor, nebezpečenstvo požiaru! 260x370 P ks 78
W 002.01 Pozor, nebezpečenstvo výbuchu! 130x185 P ks 200
M 027.01 Miesto vyhradené na fajčenie 200x200 P ks 50
M 023.02  Plynové fľaše zaisti proti pádu kovovou reťazou 200x200 P ks 50
E 006 Prvá pomoc 130x185 P ks 50
192 Správanie na pracovisku A4 P ks 30
532 Miesto so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru 250x100 P ks 154
901 výstražné označenie-pravé 50mm/33m S  - balenie ks 26
901 výstražné označenie-pravé 75mm/33 m S -balenie ks 26
902 výstražné označenie-ľavé 50mm/33m  S -balenie ks 26
902 výstražné označenie-ľavé  75mm/33 m  S  -balenie ks 26
990 Signalizačná páska - bielo červená 50mm/250m  P -balenie ks 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní od jej doručenia a dodania tovaru
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Do ponúknutej ceny zahrnúť všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 7,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne dodania minimálne 1 deň vopred.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Všetky textové tabuľky ,značky,názov, samolepky, informačné tabule, výstražné značenia či pravidlá bezpečnosti sme čerpali z internetových  stránok.Po uzatvorení zmluvy s uchádzačom telefonicky upresníme  výrobu a dodanie tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zásobovacia základňa II, ul. Československej armády 3, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

26.10.2020 08:59 — 26.11.2020 08:59

1 032,00 ks

1 667,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.10.2020 09:23

19.10.2020 08:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.10.2020 08:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 625
 25
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2020 12:00 - Vstupná ponuka 1 667,00 € Cena s DPH
16.10.2020 12:23 - Najvýhodnejšia ponuka 1 665,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS