• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2020 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 15:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 15:35

Detail zákazky Z202025779

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2020 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 15:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 15:35

Základné údaje

Z202025779

OF-220888

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5030494

Objednávateľ

00312614

Obec Jaslovské Bohunice

Nám. sv. Michala 36/10A, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Dodávateľ

36205214

KOSIT a.s.

Rastislavova 98, Košice, 04346, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služby súvisiace so zberom a likvidáciou odpadu

zber a likvidácia odpadov

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vývoz zmesového komunálneho odpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zberná nádoba - 110l, alternatíva 120l (frekvencia zberu 1x za 2 týždne, počet nádob: 672) počet vývozov 52 416
Zberná nádoba - 240l (frekvencia zberu 1x za 2 týždne, počet nádob: 12) počet vývozov 936
Zberná nádoba - 1100l (frekvencia zberu 1x týždenne, počet nádob: 6) počet vývozov 936
Zberná nádoba - 1100l plastová nádoba (frekvencia zberu 1x týždenne, počet nádob: 25) počet vývozov 3 900
Zberná nádoba - 1100l plastová nádoba (frekvencia zberu 1x za 2 týždne, počet nádob: 45) počet vývozov 3 510
Zberná nádoba - 1100l plastová nádoba  (frekvencia zberu 1x týždenne, počet nádob: 3) počet vývozov 468
Podzemné kontajnery - 5m3 (frekvencia zberu 1x týždenne, počet nádob: 4) počet vývozov 624
Prenájom 1100l nádoby kus 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre a vlastnosti V cene je zahrnutý vývoz nádob
Parametre a vlastnosti Počty jednotiek uvedených v zadaní sú indikatívne.
 2. Vývoz triedených odpadov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zberná nádoba - 240l plastová nádoba - druhotné suroviny (frekvencia zberu 1x za 4 týždne, počet nádob: 664) počet vývozov 25 869
Zberná nádoba - 1100l  plastová nádoba - druhotné suroviny (frekvencia zberu 1x za 2 týždne, počet nádob: 26) počet vývozov 2 028
Podzemné kontajnery -  5m3  - papier (frekvencia zberu 1x za 2 týždne, počet nádob: 2) počet vývozov 156
Podzemné kontajnery -  5m3 - sklo (frekvencia zberu 1x za 2 týždne, počet nádob: 2) počet vývozov 156
Podzemné kontajnery -  5m3  - plasty (frekvencia zberu 1x za 2 týždne, počet nádob: 4) počet vývozov 312
Zberná nádoba - 1100l alt. zvonová nádoba - sklo (frekvencia zberu 1x za 4 týždne, počet nádob: 16) počet vývozov 576
Špeciálna nádoba na textil s prenájmom (frekvencia zberu 1 x za 2 týždne, počet nádob: 3) počet vývozov 234
Zber NO formou pristavenia 35m3 kontajnera a valníka (frekvencia zberu 2 x ročne, počet nádob: 1) počet vývozov 6
Zber zmesových plastov v 7m3 kontajner (frekvencia zberu 6x ročne, počet nádob: 1) počet vývozov 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre a vlastnosti V cene je zahrnutý vývoz nádob
Parametre a vlastnosti Počty jednotiek uvedených v zadaní sú indikatívne.
 3. Zneškodnenie/zhodnotenie odpadov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
200308 - Drobný stavebný odpad (Kód nakladania s odpadom -D) tona 471,39
200201 - Biologicky rozložiteľný odpad (Kód nakladania s odpadom -R) tona 526,56
200203 - Iné biologicky nerozložiteľné odpady (Kód nakladania s odpadom -D) tona 18,27
200301- Zmesový komunálny odpad (Kód nakladania s odpadom -D) tona 1 363,05
200307 - Objemný odpad (Kód nakladania s odpadom -D) tona 344,5
170504 - Zemina a kamenivo iné ako uvedené v 170503 (Kód nakladania s odpadom -D) tona 149,4
200101 - Papier a lepenka (Kód nakladania s odpadom -R) tona 164,49
200102 - Sklo (Kód nakladania s odpadom -R) tona 114,18
200103 - viacvrstvové kombinované materiály na báze lepenky (kompozity na báze lepenky); (Kód nakladania s odpadom -R) tona 1,92
200104 - obaly z kovu (Kód nakladania s odpadom -R) tona 4,14
200127 - farby, tlačiarenské farby, lepidlá a živice obsahujúce nebezpečné látky (Kód nakladania s odpadom -D) tona 4,53
200126 - oleje a tuky iné ako uvedené v 200125 (Kód nakladania s odpadom -R) tona 1,32
200139 - plasty (Kód nakladania s odpadom -R) tona 14,91
200135 - vyradené elektrické a elektronické zariadenia iné ako uvedené v 200121 a 200123, obsahujúce nebezpečné časti (Kód nakladania s odpadom -R) tona 2,286
200121 - žiarivky a iný odpad obsahujúci ortuť (Kód nakladania s odpadom -R) tona 0,255
200125 - jedlé oleje a tuky (Kód nakladania s odpadom -R) tona 0,957
200110 - šatstvo (Kód nakladania s odpadom -R) tona 25,47
200104 - obaly z kovu (Kód nakladania s odpadom -R) tona 6,18
200140 - kovy (Kód nakladania s odpadom -R) tona 3,87
200105 -  obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami vrátane prázdnych tlakových nádob                                                   (Kód nakladania s odpadom -R) tona 6,75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre a vlastnosti Cena nezahŕňa zákonný poplatok podľa prílohy č.1 zákona č. 17/2004 Z.z.o poplatkoch za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov
Parametre a vlastnosti Počty jednotiek uvedených v zadaní sú indikatívne.
 4. Čistenie a dezinfekcia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Podzemný kontajner 5m3 (bude objednávané podľa potreby) kus 1
Zberná nádoba - 1100l (bude objednávané podľa potreby) kus 1
 5. Vývoz a prenájom veľkoobjemových kontajnerov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkoobjemový kontajner 5 až 7m3 (cena zahŕňa aj stojné) počet vývozov 360
Veľkoobjemový kontajner 10 až 35 m3 (cena zahŕňa aj stojné) počet vývozov 12
Prenájom veľkoobjemový kontajner 5 až 7m3 (40 dní/rok) deň 120
Prenájom Veľkoobjemový kontajner 10 až 35 m3 (10dní /rok) deň 30
Vozidlo pre nebezpečný odpad vrátane výbavy ADR vývoz 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadovaná kvalita Služba prenájmu zahŕňa aj obsluhu nádoby, vrátane jej servisu, vývozu, prípadnej výmeny, čistenia a dezinfekcie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Počty vývozov za obdobie trvania zmluvy, uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky, sú indikatívne a môžu sa meniť v závislosti od požiadaviek objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. aj v menšom alebo väčšom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácii.
Objednávateľ požaduje
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečovať a vykonávať všetky služby uvedené v predmete zmluvy včas a riadne, v súlade s platnou legislatívou v odpadovom hospodárstve a s touto zmluvou.
Objednávateľ určí oprávnené osoby na zadávanie a preberanie predmetných služieb. Oprávnené osoby majú právomoc priebežne kontrolovať predmetné činnosti a fyzicky po ukončení služieb preberať vykonané služby.
Objednávateľ je povinný poskytnúť poskytovateľovi služby potrebnú súčinnosť podaním potrebných informácii k realizácii plnenia z tejto zmluvy.
Objednávateľ najneskôr v lehote 7 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy určí harmonogram zberu a vývozu odpadu. Harmonogram bude mať písomnú formu, ktorú po vzájomnej dohode potvrdia obe zmluvné strany. Od tohto harmonogramu sa bude možné odchýliť len po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán.
Poskytovateľ služby je povinný postupovať podľa pokynov objednávateľa, dodržiavať harmonogram zberov a služby vykonávať s náležitou odbornosťou v stanovenom rozsahu a v určených pravidelných intervaloch. Ak z objektívnych príčin nebude môcť poskytovateľ služby dodržať termín zberu a odvozu odpadu, oznámi túto skutočnosť bezodkladne objednávateľovi. Zber vykoná ihneď, ako mu to objektívne príčiny dovolia.
Povinnosti poskytovateľa súvisiace so zberom , vývozom a likvidáciou odpadu sú najmä:
a) opraviť zberné nádoby a kontajnery v prípade ich poškodenia pri manipulácii s nimi, ak toto poškodenie zaviní poskytovateľ, resp. jeho zamestnanci a to najneskôr do 3 pracovných dní po vzniku poškodenia a v prípade, ak toto poškodenie bude vylučovať opravu zabezpečí poskytovateľ v tomto termíne výmenu nádoby, resp. kontajnera a to na svoje náklady. Dodávateľ nezodpovedá za normy, ktoré nespĺňajú normu EN840 a za poškodenie, ktoré súvisí s preťažením nádoby, vložením nadrozmerného odpadu a oslabením materiálu z dôvodu veku nádoby.
b) viesť evidencie o stanovištiach nádob a kontajnerov na odpad so skutočnou frekvenciou vývozov, ako podklad pre fakturáciu a evidenciu o množstve odvezeného odpadu a spôsobe nakladania s ním,
c) zobrať a zlikvidovať aj komunálny odpad, ktorý sa nachádza v bezprostrednej blízkosti zbernej nádoby,
d) zabezpečiť počas zvozu odpadu GPS záznam zberu odpadu tak, aby sa dala identifikovať trasa, ktorou zberové vozidlo prechádzalo. Na tento účel je povinný mať zberové vozidlo vybavené GPS systémom, ktorý bude monitorovať zvoz a zber odpadu. Tento záznam je poskytovateľ povinný odovzdať objednávateľovi na vyžiadanie do 3 dní od skončenia zberu.
e) umiestniť zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozové stanovište,
f) vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo k poškodeniu životného prostredia, postupovať pri plnení zmluvy s odbornou starostlivosťou,
g) poskytnúť súčinnosť osobe určenej objednávateľom pri kontrole realizácie vývozu odpadu.
Činnosti podľa tejto zmluvy bude poskytovateľ vykonávať v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zodpovednosť za nakladanie s odpadom prevzatým podľa zmluvy prechádza z objednávateľa na poskytovateľa služby v okamihu prevzatia odpadu.
Poskytovateľ služby je povinný pred fakturáciou mesačne predkladať objednávateľovi na odsúhlasenie súpis poskytnutých služieb za predchádzajúci mesiac spolu so všetkými podkladmi k fakturácii. Doklad o likvidácii odpadu (vážny lístok) je povinný predložiť objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou.
Poskytovateľ služby raz mesačne odovzdá objednávateľovi údaje o množstvách odpadov vyzbieraných na území obce a to zhodnotených alebo zneškodnených odpadov, ktoré budú slúžiť pre účely evidencie.
Poskytovateľ služby je povinný poskytovať objednávateľovi všetky údaje nevyhnutne potrebné pre úhradu zákonného poplatku za uloženie odpadov a to raz mesačne.
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť zhodnotenie odpadu v zariadeniach, ktoré si na tento účel zabezpečí, a to v zmysle platnej právnej úpravy. Ceny za uloženie/zneškodnenie odpadu budú fakturované na základe skutočne vyvezeného množstva odpadu na základe vážneho lístka.
V prípade, že poskytovateľ nedodrží dojednané frekvencie vývozu komunálneho odpadu v zmysle tejto zmluvy a harmonogramu vývozu odpadu, má objednávateľ právo požadovať zmluvnú pokutu vo výške až do 500,- EUR za každé závažné porušenie frekvencie vývozu (harmonogramu). Za závažné porušenie frekvencie sa na účely tejto zmluvy považuje, ak poskytovateľ neuskutoční náhradný vývoz odpadu, ktorý nebolo možné vyviesť podľa dohodnutej frekvencie vývozu (harmonogramu) zo závažných dôvodov (napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod.).
Avšak za takéto porušenie sa nepovažuje ak poskytovateľ neuskutoční vývoz z dôvodu, že daný deň pripadol na sviatok alebo deň pracovného pokoja a poskytovateľ objednávateľovi dopredu oznámi termín náhradného vývozu.
Zmluvnú pokutu si môže poskytovateľ uplatniť u objednávateľa v lehote 7 pracovných dní od dňa, keď sa o nej dozvedel, najneskôr však v lehote 30 dní od dňa, keď došlo k porušeniu povinnosti zo strany objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy zo strany poskytovateľa. Zmluvné strany považujú za podstatné porušenie tejto zmluvy, najmä ak poskytovateľ
b / v rozpore s ustanovením tejto zmluvy zastaví akékoľvek poskytovanie služieb súvisiace s predmetom jej plnenia na dobu dlhšiu ako 3 dni, alebo inak prejavuje svoj úmysel nepokračovať v plnení tejto zmluvy,
c/bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, prevedie všetky alebo niektoré práva a záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby,
d/ nesplní inú povinnosť dojednanú v tejto zmluve
e/ stratí poskytovateľ spôsobilosť na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy (napr. nebude oprávnený ukladať odpad na žiadnu skládku, stratí nevyhnutné legislatívou požadované oprávnenia a pod.)
V prípade, ak bude objednávateľ v omeškaní s platením faktúry podľa tejto zmluvy o viac ako 60 dní, poskytovateľ má nárok odstúpiť od tejto zmluvy.
Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti strán zo zmluvy a jeho účinky nastávajú dňom doručenia druhej zmluvnej strane. Odstúpenie od zmluvy sa však nedotýka nároku na náhradu škody vzniknutej porušením zmluvy a iných ustanovení, ktoré podľa prejavenej vôle strán alebo vzhľadom na svoju povahu majú trvať aj po ukončení zmluvy.
Zmluvné strany môžu zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je 3 mesačná.
Doručovanie: Ak nie je možné doručiť niektorú písomnosť uvedenú v tejto zmluve zmluvnej strane na adresu jej sídla uvedenú v tejto zmluve a jej iná adresa nie je druhej zmluvnej strane známa, písomnosť sa považuje po troch dňoch od vrátenia nedoručenej zásielky zmluvnej strane za doručenú, a to aj vtedy, ak ten, kto je oprávnený konať za zmluvnú stranu, sa o tom nedozvie.
Cena za predmet zákazky obsahuje cenu za zber, odvoz a likvidáciu  odpadu a to vrátane všetkých ďalších manipulačných, či obslužných poplatkov.
Ceny sú stanovené v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a pri fakturácii sú zaťažované daňou z pridanej hodnoty.
Úhrada za vykonané služby bude vykonaná na základe poskytovateľom vystavených faktúr, navýšených o aktuálnu daň z pridanej hodnoty v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi ku dňu poskytnutia služby, resp. zdaniteľného plnenia.
Faktúra bude obsahovať náležitosti platného daňového dokladu v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi. Faktúra vystavená poskytovateľom služby musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej riadneho doručenia objednávateľovi
Fakturácia bude vykonávaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb.
Poskytovateľ služby je povinný v lehote do 7 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu za zber, odvoz a likvidáciu odpadu vrátane všetkých manipulačných poplatkov za 1  nádobu odpadu.
Poskytovateľ služby je povinný v lehote do 7 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky.
Poskytovateľovi služby sa neumožňuje predložiť variantné riešenie k predmetu zákazky.
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Predpokladaná dĺžka trvania zmluvy na dodanie predmetu zákazky je od 1.1.2021 do 31.12.2023
Poskytovateľ služby je povinný viesť evidenciu o každej vyvezenej nádobe označenej elektronickým čipom v minimálnom rozsahu: hmotnosť odpadu nádoby, identifikácia nádoby- meno majiteľa nádoby, adresa zberného miesta, veľkosť nádoby. Výstupy z tejto evidencie je povinný poskytovať Objednávateľovi po každom vývoznom dni. Táto povinnosť sa vzťahuje na komunálny odpad  a na triedené zložky a to v nádobách: 110l, 240l ,1100 a podzemné nádoby.
Podnikateľské subjekty majú rôzny charakter činnosti a oblasť podnikania. Špecifickými sú spoločnosti sídliace v areáli atómových elektrární kde bude uchádzač vyvážať 45ks 1100l kontajnerov a to najmä tým, že pri vstupoch a výstupoch je potrebné mať všetky školenia vodiča i závozníkov a tiež sa musí počítať s dlhšími čakacími dobami. Všetky tieto náklady si započíta uchádzač do príslušnej jednotkovej ceny za vývoz 1100l nádob v areáli atómových elektrárni.
Zmluvná cena sa môže upraviť len v prípade ak dôjde ku zmene zákonných poplatkov alebo iných zákonných sadzieb, v prípadne ak vzniknú nové zákonné povinnosti dodávateľa, avšak len do takej sumy, ktorá zodpovedá novým zákonným povinnostiam. V prípade úpravy ceny je dodávateľ povinný predložiť kalkuláciu tejto ceny. Úprava ceny bude riešená formou dodatku.
Dodávateľ je povinný do zmluvnej ceny zahrnúť všetky náklady a poplatky, ktoré sú zo službou spojené.
Predmetom zmluvy je aj vývoz odpadu a manipulácia s odpadom nad rámec zmluvy s OZV.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2023 00:00

1,00 celkom

241 984,93

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.10.2020 09:32

21.10.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 209
 166
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2020 09:27 - Vstupná ponuka 241 984,92 € Cena s DPH
21.10.2020 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka 241 964,57 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS