• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2020 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2020 13:50

Detail zákazky Z202025770

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2020 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2020 13:50

Základné údaje

Z202025770

OF-222842

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026998

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

45650276

Eviden Slovakia s.r.o.

Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie licencie na firewall Sophos SG450 na 24 mesiacov

firewall, podpora

  • 48421000-5 - Softvérový balík na správu zariadení

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Firewall Sophos SG450
Funkcia
Predmetom obstarania je predĺženie licencie na firewall Sophos SG450 na 24 mesiacov (Sophos FullGuard Plus Bundle RENEWAL 24 months). Súčasná licencia exspiruje 31.01.2021.
Serial number 1: S410091B7CD6DAF
Serial number 2: S4100917A6801A4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Podpora Site-to-Site VPN (IPSec), SSL VPN, portalVPN - vzdialený prístup bez nainštalovaného VPN klienta, len prostredníctvom webového prehliadača
Možnosť nastavenia IPv6 na fyzický port aj na VLAN interface
Žiadne licenčné obmedzenia spojené s počtom užívateľov a prenesenými dátami
Centrálna správa všetkých funkcií z jedného webového rozhrania
Ukladanie údajov z reportov na lokálne zabudované zariadenie (napr. HDD) minimálne po dobu 6 mesiacov
Užívateľský portál - užívateľ môže manažovať svoje maily v karanténe (SMTP karanténa, senderwhitelist, senderblacklist), inštalácia a prístup ku VPN klientom, zmena hesla pre VPN prístup
Súčasťou dodania sú inštalačné a konfiguračné práce na mieste plnenia: migrácia konfigurácie z existujúceho firewallu, prenos sieťových nastavení, firewall pravidiel a IDS pravidiel, import VPN účtov
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Pokiaľ bude možné odstránenie poruchy na diaľku prostredníctvom „vzdialenej správy“ , uskutočnení ju dodávateľ v pracovných dňoch do 2 hodín od nahlásenia poruchy , v prípade poruchy v dobe pracovného voľna alebo pracovného pokoja do 8 hodín
V prípade opravy, ktorá bude vyžadovať výmenu náhradného dielu (resp. celého zariadenia), sa dodávateľ zaväzuje vykonať opravu zariadenia v termíne do 24 hodín po dodaní náhradného dielu (resp. zariadenia) od výrobcu.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ...
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.02.2021 00:00 — 31.01.2023 23:00

2,00 licencia

19 816,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.10.2020 08:15

19.10.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.10.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 405
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2020 12:48 - Vstupná ponuka 19 816,00 € Cena bez DPH
19.10.2020 12:52 - Najvýhodnejšia ponuka 19 815,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS