• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2020 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 11:10

Detail zákazky Z202025769

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2020 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2020 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2020 11:10

Základné údaje

Z202025769

OF-223068

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5030484

Objednávateľ

45741191

SENIOR CENTRUM HANDLOVÁ, n.o.

Márie Krššákovej 1107/1, Handlová, 97251, SVK

Dodávateľ

31561802

DOBROTA, a.s.

Košovská cesta 12, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pekárenské výrobky

Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pekárenské výrobky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Babika 70 g ks 1000
Droždie 1000 g ks 200
Chlieb pšenično-ražný 900 g krájaný ks 6000
Koláčik potlačaný tvarohový 40 g ks 1000
Pagáč oškvarkový 60 g ks 1000
Pečivo čajové 200 g ks 200
Rožok grahamový 50 g ks 7000
Rožok makový 60 g ks 2500
Rožok kakaový 60 g ks 1000
Rožok obyčajný 50 g ks 4500
Rožok pizza 40 g ks 1000
Sendvič 250 g ks 300
Strúhanka 500 g kg 100
Šatôčka tvaroh 60 g ks 1000
Šatôčka 60 g ks 2000
Vianočka dvojfarebná 250 g ks 2000
Závin kakaovou náplňou 350 g ks 1500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, jednotlivé ceny s DPH na celý predmet zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy a oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky) a dodacieho listu.
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej "Čiastkovej výzvy" (objednávky).
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu SR.
Kúpna zmluva bude uzavretá na 12 mesiacov
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Pri opakovaných, chybných, dodávkach predmetu zákazky si obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Dopravu predmetu zákazky na určené miesto obstarávateľom zabezpečuje predávajúci na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením tovaru a jeho znehodnotením.
Dodávky tovaru budú realizované v čase od 04.00 hod. do 05.30 hod. Frekvencia dodávok tovaru - pondelok až sobota, okrem sviatkov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedený v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a to je dôvod na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Márie Krššákovej 1107/1, Handlová, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

26.10.2020 08:00 — 27.10.2021 00:00

32 300,00 ks

21 401,71

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.10.2020 08:13

21.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 144
 18
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2020 13:08 - Vstupná ponuka 21 401,70 € Cena s DPH
20.10.2020 10:38 - Najvýhodnejšia ponuka 19 266,27 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS