• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2020 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2020 15:20

Detail zákazky Z202025720

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2020 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2020 15:20

Základné údaje

Z202025720

OF-223214

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026983

Objednávateľ

00607053

Stredná zdravotnícka škola

Tajovského 24, Banská Bystrica, 97429, SVK

Dodávateľ

44925417

DRUCKER s.r.o.

Oščadnica 1820, Oščadnica, 02301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery do tlačiarní

Tonery, náplne do tlačiarní

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Renovované tonery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner HP CF283A ks 3
Toner HP CF279A ks 6
Toner HP Q6000A ks 2
Toner HP Q6001A ks 2
Toner HP Q6002A ks 2
Toner HP Q6003A ks 2
Toner HP CF226X ks 3
Toner HP CF410X ks 2
Toner HP CF411X ks 2
Toner HP CF412X ks 2
Toner HP CF413X ks 2
Toner HP CF287X ks 2
Toner HP CF230X ks 3
Toner HP CF505X ks 1
Toner HP CF259X ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Zákazka je vyhradená pre chránené dielne alebo chránené pracoviská
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť nasledovné dokumenty:
- platný certifikát podľa normy ISO 9001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy
- platný certifikát podľa normy ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
- potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia na činnosť podľa § 15 ods.3 zákona NR SR č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
- potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia na činnosť dopravcu odpadu, ktorý vykonáva prepravu odpadu pre vlastnú potrebu podľa § 98 ods. 5 zákona NR SR č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje výlučne renovované a originálne kazety - nie kazety kompatibilné, resp. akékoľvek iné náhrady!!! Porušenie danej podmienky bude považované za porušenie zmluvných podmienok a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť prehlásenie o poistení zodpovednosti sa škodu spôsobenú chybným výrobkom.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet so záväznými jednotkovými cenami do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade že požadované doklady nebudú predložené.
Dodávateľ dodá renovované tonery na vlastné náklady na všetky pracoviská objednávateľa (dodávky 2 až 3 krát týždenne).
Objednávať si vyhradzuje právo zmeniť (niektoré tonery neobjednať a iné naviac vo vyššom počte) zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotlivých cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
Dodávateľ bude prázdne tonerové kazety preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov.
Predmet obstarávania bude dodaný postupne podľa aktuálnej potreby v priebehu roku 2020 resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky podľa telefonickej alebo e-mailovej objednávky maximálne do 2 dní odo dňa objednania.
Dodávateľ zabezpečí bezplatnú profylaktickú údržbu tlačiarní, ktorá zahŕňa vyčistenie tlačiarní a údržbu mechanických súčastí tlačiarní podľa výberu objednávateľa 1 x ročne počas trvania zmluvy.
Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením.
Za prípadné škody na tlačiarňach spôsobené používaním renovovaných kaziet dodaných dodávateľom zodpovedá dodávateľ.
Dodávateľ zabezpečí bezplatný záručný servis (odvoz a dovoz z/na všetky pracoviská objednávateľa) tlačiarní objednávateľa v príslušnom autorizovanom servise podľa výrobcu tlačiarne. V prípade požiadavky dodávateľ zabezpečí bezplatné zapožičanie náhradnej tlačiarne po dobu opravy.
Dodávateľ bezplatne zabezpečí odvoz a ekologickú likvidáciu tonerových kaziet, ktoré obstarávateľ určí (neopraviteľné alebo nadbytočné prázdne alebo plné kazety) a to aj v prípade, že neboli dodané dodávateľom zo všetkých pracovísk objednávateľa.
Objednávateľ žiada dodávku len takých renovovaných tonerov u ktorých bola pri renovácii kazeta rozobratá, vyčistená a zabezpečená výmena tonerového prachu a ostatných použitých komponentov ako sú optický valec, stierka, čip a následne otestovaná na originálnych zariadeniach.
Na renovované tonerové kazety musí byť garantovaná záruka v trvaní 24 mesiacov odo dňa ich prevzatia obstarávateľom.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzba DPH vzťahujúca sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Požadujeme osobné dodanie zmluvným partnerom nie kuriérom alebo inou prepravnou spoločnosťou.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Tonery do tlačiarní

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta a podporíte tak rast slovenskej ekonomiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tajovského 24, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

22.10.2020 07:00 — 23.10.2020 15:00

1,00 ks

1 810,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.10.2020 14:08

16.10.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.10.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 352
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.10.2020 14:23 - Vstupná ponuka 1 809,60 € Cena s DPH
16.10.2020 14:23 - Najvýhodnejšia ponuka 1 809,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS