00607053
Stredná zdravotnícka škola
Tajovského 24, Banská Bystrica, 97429, SVK
44925417
DRUCKER s.r.o.
Oščadnica 1820, Oščadnica, 02301, SVK
Tonery do tlačiarní
Tonery, náplne do tlačiarní
Tovar, Služba
1. Renovované tonery
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toner HP CF283A | ks | 3 | ||
Toner HP CF279A | ks | 6 | ||
Toner HP Q6000A | ks | 2 | ||
Toner HP Q6001A | ks | 2 | ||
Toner HP Q6002A | ks | 2 | ||
Toner HP Q6003A | ks | 2 | ||
Toner HP CF226X | ks | 3 | ||
Toner HP CF410X | ks | 2 | ||
Toner HP CF411X | ks | 2 | ||
Toner HP CF412X | ks | 2 | ||
Toner HP CF413X | ks | 2 | ||
Toner HP CF287X | ks | 2 | ||
Toner HP CF230X | ks | 3 | ||
Toner HP CF505X | ks | 1 | ||
Toner HP CF259X | ks | 2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Zákazka je vyhradená pre chránené dielne alebo chránené pracoviská |
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť nasledovné dokumenty: |
- platný certifikát podľa normy ISO 9001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
- platný certifikát podľa normy ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
- potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia na činnosť podľa § 15 ods.3 zákona NR SR č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
- potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia na činnosť dopravcu odpadu, ktorý vykonáva prepravu odpadu pre vlastnú potrebu podľa § 98 ods. 5 zákona NR SR č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje výlučne renovované a originálne kazety - nie kazety kompatibilné, resp. akékoľvek iné náhrady!!! Porušenie danej podmienky bude považované za porušenie zmluvných podmienok a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Požaduje sa predložiť prehlásenie o poistení zodpovednosti sa škodu spôsobenú chybným výrobkom. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet so záväznými jednotkovými cenami do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade že požadované doklady nebudú predložené. |
Dodávateľ dodá renovované tonery na vlastné náklady na všetky pracoviská objednávateľa (dodávky 2 až 3 krát týždenne). |
Objednávať si vyhradzuje právo zmeniť (niektoré tonery neobjednať a iné naviac vo vyššom počte) zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotlivých cien a celkovej ceny predmetu zákazky. |
Dodávateľ bude prázdne tonerové kazety preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov. |
Predmet obstarávania bude dodaný postupne podľa aktuálnej potreby v priebehu roku 2020 resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky podľa telefonickej alebo e-mailovej objednávky maximálne do 2 dní odo dňa objednania. |
Dodávateľ zabezpečí bezplatnú profylaktickú údržbu tlačiarní, ktorá zahŕňa vyčistenie tlačiarní a údržbu mechanických súčastí tlačiarní podľa výberu objednávateľa 1 x ročne počas trvania zmluvy. |
Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením. |
Za prípadné škody na tlačiarňach spôsobené používaním renovovaných kaziet dodaných dodávateľom zodpovedá dodávateľ. |
Dodávateľ zabezpečí bezplatný záručný servis (odvoz a dovoz z/na všetky pracoviská objednávateľa) tlačiarní objednávateľa v príslušnom autorizovanom servise podľa výrobcu tlačiarne. V prípade požiadavky dodávateľ zabezpečí bezplatné zapožičanie náhradnej tlačiarne po dobu opravy. |
Dodávateľ bezplatne zabezpečí odvoz a ekologickú likvidáciu tonerových kaziet, ktoré obstarávateľ určí (neopraviteľné alebo nadbytočné prázdne alebo plné kazety) a to aj v prípade, že neboli dodané dodávateľom zo všetkých pracovísk objednávateľa. |
Objednávateľ žiada dodávku len takých renovovaných tonerov u ktorých bola pri renovácii kazeta rozobratá, vyčistená a zabezpečená výmena tonerového prachu a ostatných použitých komponentov ako sú optický valec, stierka, čip a následne otestovaná na originálnych zariadeniach. |
Na renovované tonerové kazety musí byť garantovaná záruka v trvaní 24 mesiacov odo dňa ich prevzatia obstarávateľom. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzba DPH vzťahujúca sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu. |
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Požadujeme osobné dodanie zmluvným partnerom nie kuriérom alebo inou prepravnou spoločnosťou. |
Názov
Tonery do tlačiarní
Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery
Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta a podporíte tak rast slovenskej ekonomiky.
Tajovského 24, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
22.10.2020 07:00 — 23.10.2020 15:00
1,00 ks
1 810,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2020 14:08
16.10.2020 14:30
16.10.2020 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2020 14:23 - Vstupná ponuka | 1 809,60 | € | Cena s DPH |
16.10.2020 14:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 809,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: