• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2020 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2020 13:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2020 14:00

Detail zákazky Z202025692

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2020 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2020 13:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2020 14:00

Základné údaje

Z202025692

OF-223300

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026958

Objednávateľ

17336210

Záchranná zdravotná služba Bratislava

Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK

Dodávateľ

51055724

GIEGO s.r.o.

Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Teplomer bezkontaktný digitálny

Teplomer

  • 38412000-6 - Teplomery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Teplomer bezkontaktný digitálny
Funkcia
Teplomer bezkontaktný  na meranie telesnej teploty
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozlíšenie - teploty °C 0,1
s pamäťou posledných meraní počet meraní 10
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty - v počte ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty - napájanie AAA baterky 2 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný dodať nový tovar, doposiaľ nepoužitý, ani repasovaný alebo inak renovovaný, nie testovaný ani vystavovaný, bez vád, s požadovanými vlastnosťami, v originálnom balení.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. Záruka na tovar min. 24 mesiacov.. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať tovar Objednávateľovi v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 14:30 hod.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru Objednávateľovi až po dodaní celého predmetu plnenia. Na faktúre je povinný uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavok, ani zálohovú platbu.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
V prípade dodávky iného tovaru alebo tovaru, ktorý nespĺňa parametre stanovené Objednávateľom si Objednávateľ vyhradzuje právo tento tovar neprevziať a ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. V takomto prípade Dodávateľovi nevzniká nárok na zaplatenie zmluvnej ceny.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, ako aj akejkoľvek povinnosti Dodávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy", "Zmluvné podmienky" alebo "Zmluvná cena" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade porušenia povinností Dodávateľa a využitia práva na ukončenie zmluvy Objednávateľom nevzniká Dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej ceny.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči Objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „OZ“) tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky Dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa je neplatné podľa § 39 OZ. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva SR).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

20.10.2020 08:00 — 27.10.2020 15:00

100,00 Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty

2 471,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.10.2020 11:49

16.10.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.10.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 13
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2020 00:32 - Vstupná ponuka 2 470,80 € Cena s DPH
14.10.2020 00:32 - Najvýhodnejšia ponuka 2 470,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS