• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2020 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2020 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2020 14:05

Detail zákazky Z202025688

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2020 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2020 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2020 14:05

Základné údaje

Z202025688

OF-223107

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026954

Objednávateľ

17336210

Záchranná zdravotná služba Bratislava

Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK

Dodávateľ

36392961

EMOS SK s.ro.

Hlinická 409/22, Bytča , 01401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Alkalické batérie

Alkalické batérie

  • 31411000-0 - Alkalické batérie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Alkalické batérie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Alkalická batéria (AA) LR 6 - 1,5V ks 1000
2. Alkalická batéria (AAA) LR 03 - 1,5V ks 1500
3. Alkalická batéria (C) LR14 - 1,5V ks 1500
4. Gombíková batéria CR 2032 - 3V ks 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozsah pracovných teplôt v st. C od -20 do +55
Recyklačný poplatok zahrnutý v cene výrobku Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný dodať nový tovar, doposiaľ nepoužitý, ani repasovaný alebo inak renovovaný, nie testovaný ani vystavovaný, bez vád, s požadovanými vlastnosťami, v originálnom balení.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný doručiť e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný položkovitý rozpočet.
Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky záruku 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať tovar Objednávateľovi v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 14:30 hod.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru Objednávateľovi až po dodaní celého predmetu plnenia. Na faktúre je povinný uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavok, ani zálohovú platbu.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
V prípade dodávky iného tovaru alebo tovaru, ktorý nespĺňa parametre stanovené Objednávateľom si Objednávateľ vyhradzuje právo tento tovar neprevziať a ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. V takomto prípade Dodávateľovi nevzniká nárok na zaplatenie zmluvnej ceny.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, ako aj akejkoľvek povinnosti Dodávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy", "Zmluvné podmienky" alebo "Zmluvná cena" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade porušenia povinností Dodávateľa a využitia práva na ukončenie zmluvy Objednávateľom nevzniká Dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej ceny.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči Objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „OZ“) tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky Dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa je neplatné podľa § 39 OZ. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva SR).
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

20.10.2020 08:00 — 27.10.2020 15:00

1,00 celý predmet zákazky

2 660,35

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.10.2020 11:32

16.10.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.10.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 532
 67
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2020 12:02 - Vstupná ponuka 2 520,00 € Cena s DPH
16.10.2020 12:55 - Najvýhodnejšia ponuka 1 498,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS