• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2020 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2020 09:32
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2020 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2020 10:25

Detail zákazky Z202025669

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2020 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2020 09:32
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2020 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2020 10:25

Základné údaje

Z202025669

OF-223271

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5046669

Objednávateľ

00309290

Obec Šarkan

Šarkan 38, Šarkan, 94342, SVK

Dodávateľ

31440291

Brantner Nové zámky, s.r.o.

Viničná 23, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie komunálneho odpadu z obce

Odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo, odvoz odpadu, likvidácia tuhého komunálneho odpadu, komunálny odpad

  • 90511100-3 - Zber tuhého komunálneho odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, preprava,zneškodnenie komunálneho odpadu a prenájom plastových zberných nádob pre zložku odpadov: 20 03 01-zmesový komunálny odpad
Funkcia
Zber komunálneho odpadu v obci, preprava komunálneho odpadu z obce na miesto zneškodnenia, zneškodnenie komunálneho odpadu  v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a prenájom plastových zberných nádob.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
potrebný počet plastových zberných nádob na jeden zber o objeme 120 litrov ks 193
počet vyprázdnených 120 litrových zberných nádob vrátane prepravy odpadu z nich na miesto zneškodnenia za obdobie dvoch rokov ks 10036
počet vyprázdnení 240 litrových zberných nádob vrátane prepravy odpadu z nich na miesto zneškodnenia za obdobie dvoch rokov ks 260
potrebný počet plastových zberných nádob na jeden zber o objeme 1100 litrov ks 2
počet vyprázdnení 1100 litrových zberných nádob vrátane prepravy odpadu z nich na miesto zneškodnenia za obdobie dvoch rokov ks 104
zneškodnenie komunálneho odpadu na skládke odpadu pre zložku odpadu: 20 03 01 zmesový komunálny odpad, za obdobie dvoch rokov tona 133
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
frekvencia zberu a prepravy odpadu pravidelných intervaloch jeden krát za dva týždne
miesto odkiaľ sa odpad odváža/ spôsob uskladnenia u objednávateľa zo stanovíšť pred rodinnými domami, sídlami spoločností a organizácií v obci vedľa miestnych komunikácií / v plastových zberných nádobách o objeme 120 l, 240 l, 1100 l
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene za služby uvedené v položke č. 1 musí byť zahrnutá aj cena za prenájom plastových zberných nádob v počte a v objeme podľa technickej špecifikácie vrátane ich dovozu do obce a rozvozu do jednotlivých rodinných domov, spoločností a organizácií v obci.
Dodávateľ dodá Objednávateľovi do prenájmu plastové zberné nádoby v počte a v objeme podľa technickej špecifikácie uvedenej položke č. 1 vrátane ich dovozu do obce a rozvozu do jednotlivých rodinných domov, spoločností a organizácií v obci najneskôr v tretí deň plnenia zmluvy podľa písomného rozpisu vyhotoveného Objednávateľom.
Dodávateľ musí akceptovať prípadnú požiadavku Objednávateľa na zmenu počtu plastových zberných nádob (teda dodať navyše zberné  nádoby, prípadne odobrať prebytočné zberné nádoby) uvedených v položke č. 1 a to z dôvodov: nárast/pokles počtu rodinných domov v obci, začatie/ukončenie činnosti spoločností a organizácií v obci, nárast/pokles počtu obyvateľov v domácnosti. Z tohoto titulu Dodávateľ nebude voči Objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie.
Dodávateľ musí akceptovať, že množstvo zberu, prepravy a zneškodňovania komunálneho odpadu na skládke odpadu za obdobie dvoch rokov, ktoré je uvedené v položke č, 1 bolo určené na základe údajov z predchádzajúcich rokov, ale skutočné množstvo sa môže od množstva uvedeného v položke č. 1 odlišovať.
Dodávateľ bude fakturovať Objednávateľovi za plnenie uvedené v položke č. 1 iba za skutočne vykonané plnenie, potvrdené dokladmi o vážení, Objednávateľom  a nebude voči Objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie v prípade vyššieho, alebo nižšieho plnenia ako je uvedené v položkách č. 1
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Pre zložky odpadov: 20 03 01 -zmesový komunálny odpad nebude v cene zahrnutý poplatok za uloženie odpadu na skládku odpadov podľa §3, ods. 1 zákona č. 329/2018 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov a o zmene a doplnení zákona č. 587/2004 Z.z. o Environmentálnom fonde a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Tento poplatok bude Dodávateľ fakturovať Objednávateľovi vo výške určenej v súlade s ustanoveniami §4, zákona č. 329/2018 Z.z.
Fakturácia bude vykonávaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb, splatnosť faktúry je 14 dní od jej riadneho doručenia Objednávateľovi. Faktúra bude obsahovať náležitosti platného daňového dokladu v súlade so všeobecne záväznými predpismi.
Dodávateľ v lehote 30 dní pred začatím plnenia zmluvy predloží Objednávateľovi harmonogram zberu odpadu pre zložku odpadov: 20 03 01 - zmesový komunálny odpad.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Služba sa má poskytovať v okrese Nové Zámky, približne 37 km od okresného mesta.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

38, Šarkan, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2021 09:27 — 31.12.2022 09:28

1,00 1 zákazka

19 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.10.2020 09:49

28.10.2020 09:32

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2020 09:47

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2020 08:14 - Vstupná ponuka 19 492,08 € Cena s DPH
28.10.2020 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka 19 492,08 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS