00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
31332528
M E D I L A S spoločnosť s ručením obmedzeným
Malinová 2/A, Bratislava, 81104, SVK
Celotelový paravánový žiarič UVA
UV-A žiariče
Tovar, Služba
1. Celotelový paravánový žiarič UVA
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie určené na liečbu kožných ochorení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet UV lámp | ks | 11 | 12 | |
dĺžka UV lampy | mm | 1800 | ||
výkon UVA lampy | W | 100 | ||
polohovanie zariadenia | stupne | 0 | 180 | |
Rozmer U-podstavca /dĺžkaxšírkaxvýška/ | mm | 720x850x2005 | ||
váha | kg | 60 | 75 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kontrolovaná dávka žiarenia | mikroprocesorom |
ochranné sklo | požaduje sa |
výškovo nastaviteľný stojan | požaduje sa |
špeciálne reflexné prvky pre rýchlejšie dávkovanie UV žiarenia | požaduje sa |
bezpečnostné vypnutie pri prekročení povolenej teploty | požaduje sa |
analógový spínač s časovačom s ovládacími tlačidlami | požaduje sa |
možnosť polohovania do horizontálnej a vertikálnej polohy | požaduje sa |
Názov |
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 3 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení. |
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie prístroja. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku |
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť náhradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístrojov do prevádzky. |
Požadujeme do 5 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaných prístrojov, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Požaduje sa do 5 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi ŠÚKL kód (ak je to relevantné), CE certifikát resp. Vyhlásenie o zhode. |
Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 5 pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístrojového vybavenia. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku predmetu zákazky. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) dodania tovaru v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú cena a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. Po dodaní a zaškolení personálu začína plynúť záručná doba. |
c) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne záručnú dobu v trvaní minimálne 24 mesiacov. |
Dodávateľ zodpovedá za vady , ktoré má tovar v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody. |
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej doby . |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Zodpovednosť za vady v rozsahu, ktorý je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/ bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol a protokol o zaškolení |
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Predávajúci môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka |
d) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených Dodávateľov Trhoviska. |
e) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný |
Miesto dodania tovaru je sídlo Objednávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
27.11.2020 14:00
1,00 ks
4 520,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2020 09:37
16.10.2020 10:00
16.10.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.10.2020 11:32 - Vstupná ponuka | 4 520,00 | € | Cena bez DPH |
13.10.2020 12:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 519,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: