00607231
Národný ústav detských chorôb
Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK
45550735
Solarprojekt s. r. o.
Strojárska 2206, Snina, 06901, SVK
Ochranný odev - overal proti biologickým rizikám pre špeciálne použitie
Overaly, Kombinézy, Overal proti biologickým rizikám pre špeciálne použitie, Odevy na biologickú alebo chemickú ochranu
Tovar
1. Overal proti biologickým rizikám pre špeciálne použitie
|
|
---|---|
Funkcia |
ochranný celotelový odev na ochranu pred kontamináciou infekčnými činiteľmi |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
overal proti biologickým rizikám pre špeciálne použitie vo veľkosti L | ks | 5000 | ||
overal proti biologickým rizikám pre špeciálne použitie vo veľkosti XL | ks | 15000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
odev musí poskytovať | zvýšenú ochrana proti veľmi jemným časticiam, postriekaním nebezpečnými kvapalnými chemikáliami, použiteľný pri kontakte s krvou, kontaminovanými kvapalnými a infekčnými látkami |
zips | so záklopkou pre dodatočnú ochranu zipsu |
piktogram | odev alebo min. jeho jednotlivý obal musí obsahovať všetky piktogramy súvisiace s normami ktoré, príslušná OOPP spĺňa |
Jednorazový ochranný odev (kombinéza s kapucňou) poskytujúci ochranu CE kategórie III. | |
Typ 4/5/6; do prostredia zamoreného únikom nebezpečnej látky s ochranou aj voči biologickým rizikám. | |
Šité švy prelepené páskou. | |
Ukončenie na rukávoch a v členkovej časti | gumičkou alebo manžetou |
Odev nezaťažujúci tepelne organizmus. | |
Zabezpečujúci dýchanie pokožky a prenos vlhkosti smerom do vonkajšieho prostredia | |
Materiál | netkaná mikroporézna polypropylénová antistatická tkanina |
Výrobok v zhode s : | EN 14605:2005+A1:2009 (typ 4:) |
Výrobok v zhode s : | EN ISO 13982-1:2004+A1:2010 (typ 5:) |
Výrobok v zhode s : | EN 13034:2005+A1:2009 (typ 6:) |
Výrobok v zhode s : | EN 14126:2003 (typ 4-B, 5-B, 6-B) |
Výrobok v zhode s : | EN 1149-5:2008 |
Minimálna životnosť výrobku: | 24 mesiacov |
Názov |
Dodávateľ je povinný: |
Na adresu objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť bezplatnú VZORKU tovaru, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 1ks . |
Na adresu objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť nasledovné DOKLADY a DOKUMENTY: |
-Návod na používanie a údržbu v SJ pre splnenie § 6 ods. 2 NV SR č. 395/2006 Z. z. |
-EÚ vyhlásenie o zhode |
-Certifikát EÚ skúšky typu |
- Doklad, na základe ktorého bolo pridelené označenie CE |
- Podrobný technický opis predmetu zákazky v slovenskom resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky |
- List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať |
- Podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto Rámcovej dohody, v členení: názov tovaru, katalógové číslo tovaru, ŠÚKL kód tovaru (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné), mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta. |
Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak: |
budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 07:00 do 14:00 hod (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú spresnené v Oznámení o splnení stanovených podmienok a požiadaviek). |
Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET. |
V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu najneskôr do 5 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky a katalógové číslo tovaru,šarža, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné). |
Splatnosť faktúry je v zmysle § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení 60 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky zmeny, prekážky a skutočnosti podľa článku VI bodu 6.1.6 a 6.1.7 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET najneskôr do 2 pracovných dní. |
Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu, a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
„V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy uzatvorenej automatizovaným spôsobom (ďalej len „zmluvy“) preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti, dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou“. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
V prípade ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodobrať požadované množstvo tovaru. |
„Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.“ |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Limbova 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
10
20 000,00 overal proti biologickým rizikám pre špeciálne pou
200 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2020 09:21
19.10.2020 10:00
19.10.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.10.2020 07:28 - Vstupná ponuka | 190 000,00 | € | Cena bez DPH |
15.10.2020 07:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 190 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: