• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2020 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2020 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2020 11:45

Detail zákazky Z202025651

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2020 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2020 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2020 11:45

Základné údaje

Z202025651

OF-223259

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026912

Objednávateľ

00607231

Národný ústav detských chorôb

Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK

Dodávateľ

45550735

Solarprojekt s. r. o.

Strojárska 2206, Snina, 06901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranný odev - overal proti biologickým rizikám pre špeciálne použitie

Overaly, Kombinézy, Overal proti biologickým rizikám pre špeciálne použitie, Odevy na biologickú alebo chemickú ochranu

  • 35113410-6 - Odevy na biologickú alebo chemickú ochranu
  • 18114000-1 - Kombinézy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Overal proti biologickým rizikám pre špeciálne použitie
Funkcia
ochranný celotelový odev na ochranu pred kontamináciou infekčnými činiteľmi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
overal proti biologickým rizikám pre špeciálne použitie vo veľkosti L ks 5000
overal proti biologickým rizikám pre špeciálne použitie vo veľkosti XL ks 15000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odev musí poskytovať zvýšenú ochrana proti veľmi jemným časticiam, postriekaním nebezpečnými kvapalnými chemikáliami, použiteľný pri kontakte s krvou, kontaminovanými kvapalnými a infekčnými látkami
zips so záklopkou pre dodatočnú ochranu zipsu
piktogram odev alebo min. jeho jednotlivý obal musí obsahovať všetky piktogramy súvisiace s normami ktoré, príslušná OOPP spĺňa
Jednorazový ochranný odev (kombinéza s kapucňou) poskytujúci ochranu CE kategórie III.
Typ 4/5/6; do prostredia zamoreného únikom nebezpečnej látky s ochranou aj voči biologickým rizikám.
Šité švy prelepené páskou.
Ukončenie na rukávoch a v členkovej časti gumičkou alebo manžetou
Odev nezaťažujúci tepelne organizmus.
Zabezpečujúci dýchanie pokožky a prenos vlhkosti smerom do vonkajšieho prostredia
Materiál netkaná mikroporézna polypropylénová antistatická tkanina
Výrobok v zhode s : EN 14605:2005+A1:2009 (typ 4:)
Výrobok v zhode s : EN ISO 13982-1:2004+A1:2010 (typ 5:)
Výrobok v zhode s : EN 13034:2005+A1:2009 (typ 6:)
Výrobok v zhode s : EN 14126:2003 (typ 4-B, 5-B, 6-B)
Výrobok v zhode s : EN 1149-5:2008
Minimálna životnosť výrobku: 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný:
Na adresu objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť bezplatnú VZORKU tovaru,  na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 1ks .
Na adresu objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť nasledovné DOKLADY a DOKUMENTY:
-Návod na používanie a údržbu v SJ pre splnenie § 6 ods. 2 NV SR č. 395/2006 Z. z.
-EÚ vyhlásenie o zhode
-Certifikát EÚ skúšky typu
- Doklad, na základe ktorého bolo pridelené označenie CE
- Podrobný technický opis predmetu zákazky v slovenskom resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky
- List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať
- Podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto Rámcovej dohody, v členení: názov tovaru, katalógové číslo tovaru, ŠÚKL kód tovaru (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné), mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta.
Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak:
budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky,
nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 07:00 do 14:00 hod (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú spresnené v Oznámení o splnení stanovených podmienok a požiadaviek).
Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET.
V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu najneskôr do 5 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky a katalógové číslo tovaru,šarža, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné).
Splatnosť faktúry je v zmysle § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení 60 dní odo dňa doručenia faktúry.
Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky zmeny, prekážky a skutočnosti podľa článku VI bodu 6.1.6 a 6.1.7 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET najneskôr do 2 pracovných dní.
Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu, a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení.
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
„V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy uzatvorenej automatizovaným spôsobom (ďalej len „zmluvy“) preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti, dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou“.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodobrať požadované množstvo tovaru.
„Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.“
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbova 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

10

20 000,00 overal proti biologickým rizikám pre špeciálne pou

200 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.10.2020 09:21

19.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 429
 138
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2020 07:28 - Vstupná ponuka 190 000,00 € Cena bez DPH
15.10.2020 07:28 - Najvýhodnejšia ponuka 190 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS