• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2020 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2020 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2020 10:25

Detail zákazky Z202025648

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2020 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2020 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2020 10:25

Základné údaje

Z202025648

OF-223260

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026902

Objednávateľ

00607223

Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky

Trnavská cesta 52, Bratislava, 82645, SVK

Dodávateľ

47358203

PharmaComp s.r.o.

Bystrická 901, Žarnovica, 96681, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odberový kit na odber a uchovanie vzoriek pre RNA analýzu COVID 19

odberový kit, sterový tampón, médium

  • 33141115-9 - Zdravotnícke tampóny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odberový kit na odber a uchovanie vzoriek pre RNA analýzu COVID 19
Funkcia
Odberové kity sú potrebné na odber vzoriek biologického materiálu a následný transport do laboratória, kde sa vzorky spracujú pre PCR analýzu COVID 19.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odberový kit na odber a uchovanie vzoriek pre RNA analýzu - -
Predpokladaný odber ks 10000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Garantovaná doba expirácie min. 6 mesiacov od doručenia
Súčasť kitu 2x sterový tampón, 1x skrutkovacia skúmavka s kvapalným médiom (min.1ml)
Iné požiadavky Médium musí spĺňať požiadavky na inaktiváciu patogénov (baktérií a vírusov)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadujeme predložiť vzorku odberového setu do 2 pracovných dní od podpisu kúpnej zmluvy.
Požaduje sa odberový set na infekčný materiál, pozostávajúci z 2 sterilných sterov, umožňujúcich výter z nosnej a ústnej dutiny, podľa nariadenia „Štandardného postupu pre mikrobiologickú diagnostiku pri suspektnej infekcii vírusom SARS CoV2 pre laboratóriá klinickej mikrobiológie“.
Výterové stery pozostávajúce z plastovej tyčinky s viskóznym tampónom musia mať oslabenú časť pre potrebné zalomenie do priloženej skúmavky.
Súčasťou setu sa požaduje skúmavka so skrutkovacím tesným uzáverom (kvôli bezpečnému transportu) obsahujúcou minimálne 1ml kvapalného média, ktoré zabezpečuje okamžitú inaktiváciu infekčného materiálu a stabilizáciu DNA/RNA počas 14 dní pri izbovej teplote, teda bez potreby chladenia vzorky počas transportu alebo skladovania vzorky.
Kvapalné médium musí spĺňať požiadavky na inaktiváciu patogénov, ako baktérii a vírusov.
Médium musí umožňovať izoláciu DNA/RNA bez potreby precipitácie alebo odstránenia média.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požadujeme zdokladovanie deaktivácie patogénov v médiu nezávislou inštitúciou alebo štátnou autoritou.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak požadovaný tovar nebude spĺňať požadované parametre a kvalitu.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
Tovar požadujeme dodávať priebežne na základe vystavených objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo, ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu : počtu potreby vyšetrení alebo platobnej neschopnosti.
Faktúra má náležitosti daňového dokladu. Faktúra bude uhrádzaná prevodným príkazom a doručená do miesta sídla odberateľa so splatnosťou 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním tovaru ( doprava ).
Podmienkou je dodržanie všetkých parametrov. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Kúpna zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od podpísania zmluvy alebo do vyčerpania zmluvnej ceny.
Ktorákoľvek zo zmluvných strán môže túto zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu, pričom účinky výpovede nastanú dňom uplynutia jednomesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť 1.dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
Zmluvné strany sa dohodli na zákaze postúpenia pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. ustanovení Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov ( ďalej len „ Obč. zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúceho bodu 1 bude podľa § 39 Obč. zákonníka neplatný.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že v prípade styku s osobnými údajmi zamestnancov Odberateľa a pri ich spracovávaní bude postupovať v súlade čl. 28 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Odberateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia  kúpnej zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Všetky požadované doklady treba predložiť do 7 dní od uzavretia kúpnej zmluvy. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavská cesta 52, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

19.10.2020 00:00 — 19.10.2021 00:00

10 000,00 ks

39 440,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.10.2020 08:06

16.10.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.10.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 164
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2020 11:16 - Vstupná ponuka 39 439,98 € Cena s DPH
15.10.2020 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka 38 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS