36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier A4
Papier A4, Kancelársky papier, Xerox, A4, biely
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho papieru formátu A4 . |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Xerox papier A4, 80 g/m (1 krabica = 5 balíkov = 2500 list) | krabíc | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Belosť | CIE 168 |
Svetlosť | 101 |
Hrúbka | 105 |
Opacita | 92 |
Druh tlače | farebná |
Farba | biela |
Gramáž | 80 g/m |
Počet listov v krabici | 2500 |
EKO Výrobok | Áno, neobsahuje chlór (TCF, certifikát ISO14001, EMAS – registrovaný v EU ekologických programov alebo iné obdobné certifikáty) |
Formát | A4 |
Názov |
1. Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy, v ktorej uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH (ďalej len "cenová kalkulácia"). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvy - Zmluvná cena |
3. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú technickú špecifikáciu ponúknutého predmetu zákazky s uvedením environmentálnych certifikátov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
4. Kontaktné osoby objednávateľa posúdia doklady a dokumenty predložené dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámia dodávateľovi (elektronicky), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto dohode, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto dohode, následne objednávateľ elektronicky vyzve dodávateľa so žiadosťou o vysvetlenie a zároveň určí lehotu na jej doručenie. |
5. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto dohode, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie dohody a vyhradzuje si právo odstúpiť od dohody. |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
7. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane dodania predmetu zákazky na miesto dodania určeného objednávateľom. |
8. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa (t.j. osobou,ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry. |
9. Dodávateľ vystaví faktúru po dodaní tovaru Objednávateľovi, pričom splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia objednávateľovi. Faktúra sa doručuje elektronicky. |
10. Podkladom pre vystavenie faktúry bude potvrdená objednávka dodávateľom a dodací list potvrdený zodpovednou osobou Objednávateľa. Deň prevzatia sa považuje deň uvedený na dodacom liste. |
11. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, požiadavky na tovar v zmysle technickej špecifikácii a pod.), je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od dohody v prípade, že nebudú splnené funkčné, technické a osobitné požiadavky tejto zmluvy. |
13. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
14. Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom (potvrdenie objednávateľa o prevzatí predmetu zákazky). |
15. Uvedené podmienky majú prednosť pre obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
26.10.2020 13:20 — 06.11.2020 13:20
1,00 celá zákazka
3 398,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2020 13:21
16.10.2020 10:00
16.10.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.10.2020 18:30 - Vstupná ponuka | 3 336,00 | € | Cena s DPH |
15.10.2020 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 168,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: