• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2020 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2020 11:15

Detail zákazky Z202025576

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2020 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2020 11:15

Základné údaje

Z202025576

OF-221403

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026823

Objednávateľ

36061701

Národný bezpečnostný úrad

Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier A4

Papier A4, Kancelársky papier, Xerox, A4, biely

  • 30100000-0 - Kancelárske stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou počítačov, tlačiarní a nábytku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30199720-3 - Listový papier

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier A4
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho papieru formátu A4 .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Xerox papier A4, 80 g/m (1 krabica = 5 balíkov = 2500 list) krabíc 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Belosť CIE 168
Svetlosť 101
Hrúbka 105
Opacita 92
Druh tlače farebná
Farba biela
Gramáž 80 g/m
Počet listov v krabici 2500
EKO Výrobok Áno, neobsahuje chlór (TCF, certifikát ISO14001, EMAS – registrovaný v EU ekologických programov alebo iné obdobné certifikáty)
Formát A4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
2. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy, v ktorej uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH (ďalej len "cenová kalkulácia"). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvy - Zmluvná cena
3. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú technickú špecifikáciu ponúknutého predmetu zákazky s uvedením environmentálnych certifikátov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
4. Kontaktné osoby objednávateľa posúdia doklady a dokumenty predložené dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámia dodávateľovi (elektronicky), či predložené dokumenty:
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto dohode, alebo
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto dohode, následne objednávateľ elektronicky vyzve dodávateľa so žiadosťou o vysvetlenie a zároveň určí lehotu na jej doručenie.
5. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto dohode, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie dohody a vyhradzuje si právo odstúpiť od dohody.
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane dodania predmetu zákazky na miesto dodania určeného objednávateľom.
8. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa (t.j. osobou,ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry.
9. Dodávateľ vystaví faktúru po dodaní tovaru Objednávateľovi, pričom splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia objednávateľovi. Faktúra sa doručuje elektronicky.
10. Podkladom pre vystavenie faktúry bude potvrdená objednávka dodávateľom a dodací list potvrdený zodpovednou osobou Objednávateľa. Deň prevzatia sa považuje deň uvedený na dodacom liste.
11. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, požiadavky na tovar v zmysle technickej špecifikácii a pod.), je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od dohody v prípade, že nebudú splnené funkčné, technické a osobitné požiadavky tejto zmluvy.
13. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
14. Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom (potvrdenie objednávateľa o prevzatí predmetu zákazky).
15. Uvedené podmienky majú prednosť pre obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

26.10.2020 13:20 — 06.11.2020 13:20

1,00 celá zákazka

3 398,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.10.2020 13:21

16.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 357
 50
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2020 18:30 - Vstupná ponuka 3 336,00 € Cena s DPH
15.10.2020 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka 3 168,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS