36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
43953794
DICIT spol. s r. o.
Sekurisova 16, Bratislava, 84102, SVK
Dodanie Racku a APC
Rack, APC, IKT, servery
Tovar, Služba
1. APC NetShelter SX 42U Server Rack Enclosure 600mm x 1070mm w/ Sides Black s montážnou sadou
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
APC NetShelter SX 42U Server Rack Enclosure 600mm x 1070mm w/ Sides Black s montážnou sadou | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- | Štandardné puzdro pre server a sieťové aplikácie s nízkou a strednou hustotou. Kompaktná šírka na optimalizáciu priestoru dátového centra. Výška 42U, aby sa dalo ľahko prejsť dverami. |
- maximálna montážna hĺbka | 91.49 cm |
- hĺbka | 107 cm |
- výška | 199.1 cm |
- štandardy | EIA-310E; UL 60950-1; UL 2416; |
- EKO | bez toxických ťažkých kovov |
- | bez ortuti |
2. APC AP4421 - RACK ATS, 230V, 10A, C14 IN, (12) C13 OUT
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
APC AP4421 - RACK ATS, 230V, 10A, C14 IN, (12) C13 OUT 54/300. produktové číslo AP4421 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Frekvencia vstupného striedavého napätia | 50 - 60 |
Prvky ochrany napájania | Nadprúd |
Typ a formát | Montáž na rack |
Kapacita racku | 1U |
Certifikácia | EN 55022 Class A, FCC Part 15 Class A |
Displej | LCD |
Počet zásuviek | 12 |
Typy zásuvky pre napájanie zo siete | C13 zviazané |
Širka + Hĺbka + Výška | 600 + 349 + 114 mm |
Názov |
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA: |
Z dôvodu kompatibility zariadení s už vybudovanou časťou infraštruktúry objednávateľ požaduje presný typ jednotlivých komodít zákazky, nakoľko zmena technológie by spôsobila neprimerané ťažkosti v prevádzke a údržbe systémov objednávateľa. |
. |
2. PODMIENKY ÚČASTI/POVINNOSTI DODÁVATEĽA: |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť oprávnenia na vykonávanie predmetu zmluvy s ohľadom na funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zmluvy v súlade s príslušnou platnou legislatívou (ďalej len "predmet zmluvy"). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinosti zmluvy podrobný rozpis ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlených matematicky na 2 desatinné miesta. Rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole alebo dodacom liste, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak (zaslať e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa). |
. |
Kontaktné osoby objednávateľa posúdia parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky: |
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. |
. |
3. CENA: |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Celková cena predmetu zmluvy v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (doprava, vyloženie predmetu zákazky na miesto dodania určené objednávateľom - v rámci SR, likvidácia odpadu,..), všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
. |
4. FAKTURÁCIA A PLATOBNÉ PODMIENKY: |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru elektronicky vo formáte PDF v súlade so zákonom č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo zmluvy. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. |
V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne resp. neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na opravenie a dodávateľ je povinný vystaviť opravenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Opravenú faktúru bezodkladne doručí objednávateľovi |
. |
5. ZÁRUKA A ZÁRUČNÉ PODMIENKY: |
Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi záruku na predmet zákazky v trvaní minimálne 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu objednávateľom |
Dodávateľ uvedie kontaktné údaje pre zasielanie reklamácií. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v prípade reklamácie vád tovaru, reklamované vady odstránil najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia reklamácie, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
V prípade reklamácie predmetu zákazky, v rámci záručnej doby, sa dodávateľ zaväzuje prevziať predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
. |
6. UKONČENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU: |
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu dodávateľovi. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, nedodržanie termínu dodania je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade nesplnenia podmienok v súlade s § 19 ods. 3 zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
. |
7. OSTATNÉ USTANOVENIA: |
Vzťahy v tejto zmluve výslovne neupravené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom v platnom znení. |
Predmet zákazky (vrátane všetkých súčastí) musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný, nerozbalený, nerepasovaný. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk. |
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
02.11.2020 13:08 — 27.11.2020 15:10
1,00 celá zákazka
3 067,81
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2020 13:11
16.10.2020 09:00
16.10.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.10.2020 16:46 - Vstupná ponuka | 3 067,80 | € | Cena s DPH |
14.10.2020 14:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 058,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: