00610470
Fakultná nemocnica Trenčín
Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK
17323100
Askin & Co., spol. s r.o.
Martinská 31, Bratislava, 821 05, SVK
Kryochirurgický prístroj na očnú operačnú sálu
oftalmológia, mikrochirurgia, kryokauter, kryochirurgia, sietnica, katarakta, sklovec
Tovar, Služba
1. Kryochirurgický prístroj na očnú operačnú sálu
|
|
---|---|
Funkcia |
Prístroj určený očné - kryochirurgické zákroky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Operačný tlak | Bar | 31 | 45 | |
Cylindrický tlak | Bar | 83 | ||
Hrúbka ľadu - sonda | mm | 5 | ||
Dĺžka ľadu - sonda | mm | 5 | ||
Prietoková rýchlosť - sonda | LPM | 10 | 15 | |
Rýchlosť mrazenia a odmrazenie - sonda | s | 1,5 | 3 | |
Poistka | ks | 2 | ||
Napájanie | V | 100 | 240 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Využitie medicínskeho N2O | áno |
Využitie medicínskeho CO2 | áno |
Bez potreby nastavovania tlaku plynu | áno |
Dizajn eliminujúci blokáciu sondy pri práci | áno |
cryo vozík | áno |
štandardná retinálna sonda 2,5mm | 1 ks |
stredne - dlhá retinálna sonda 2,5mm | 1 ks |
predĺžená sietnicová sonda 2,5mm | 1 ks |
ovládací pedál | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov. |
2. Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení. |
3. Vrátane zaškolenia obsahujúceho personálu. |
4. Prístroj musí byť nový - nepoužívaný, nerepasovaný. |
5. Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov. |
6. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
7. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy Vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikát na posudzovanie zhody výrobkov. |
8. Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja, požadujeme predložiť manuál, resp. užívateľskú príručku na obsluhu ponúkaného prístroja v slovenskom, resp. českom jazyku, môže byť aj na CD nosiči. |
9. Od úspešného dodávateľa požadujeme do 7 dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky. |
10. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
11. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: súčasťou dodávky musia byť: dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, inštalačný/odovzdávací, zaškolovací protokol. |
12. Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu: |
12.1Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní. |
12.2 Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
12.3 Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmych pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
12.4 Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
13. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný pri postúpení pohľadávok veriteľov financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov. |
14. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
15. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
16. Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak: |
16.1 Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov. |
16.2 Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia. |
16.3 Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky. |
16.4 Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke. |
16.5 Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre. |
16.6 Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru. |
16.7 Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
17. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia. |
Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
23.10.2020 09:00 — 04.12.2020 12:30
1,00 súbor
22 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2020 14:01
16.10.2020 08:30
16.10.2020 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.10.2020 16:04 - Vstupná ponuka | 22 100,00 | € | Cena bez DPH |
15.10.2020 20:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 080,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: