• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2020 09:20

Detail zákazky Z202025558

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2020 09:20

Základné údaje

Z202025558

OF-214224

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026847

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

17323100

Kaspen Medical, spol. s r. o.

Martinská 31, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kryochirurgický prístroj na očnú operačnú sálu

oftalmológia, mikrochirurgia, kryokauter, kryochirurgia, sietnica, katarakta, sklovec

  • 33122000-1 - Oftalmologické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kryochirurgický prístroj na očnú operačnú sálu
Funkcia
Prístroj určený očné - kryochirurgické zákroky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Operačný tlak Bar 31 45
Cylindrický tlak Bar 83
Hrúbka ľadu - sonda mm 5
Dĺžka ľadu - sonda mm 5
Prietoková rýchlosť - sonda LPM 10 15
Rýchlosť mrazenia a odmrazenie - sonda s 1,5 3
Poistka ks 2
Napájanie V 100 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Využitie medicínskeho N2O áno
Využitie medicínskeho CO2 áno
Bez potreby nastavovania tlaku plynu áno
Dizajn eliminujúci blokáciu sondy pri práci áno
cryo vozík áno
štandardná retinálna sonda 2,5mm 1 ks
stredne - dlhá retinálna sonda 2,5mm 1 ks
predĺžená sietnicová sonda 2,5mm 1 ks
ovládací pedál áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov.
2. Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení.
3. Vrátane zaškolenia obsahujúceho personálu.
4. Prístroj musí byť nový - nepoužívaný, nerepasovaný.
5. Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov.
6. Požaduje sa predložiť funkčná  a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 dní od uzavretia zmluvy.
7. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy Vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikát  na posudzovanie zhody výrobkov.
8. Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja, požadujeme predložiť manuál, resp. užívateľskú príručku na obsluhu ponúkaného prístroja v slovenskom, resp. českom jazyku, môže byť aj na CD nosiči.
9. Od úspešného dodávateľa požadujeme do 7 dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
10. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
11. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: súčasťou dodávky musia byť: dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, inštalačný/odovzdávací, zaškolovací protokol.
12. Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu:
12.1Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní.
12.2 Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy.
12.3 Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmych pracovných dní od nahlásenia poruchy.
12.4 Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od nahlásenia poruchy.
13. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný pri postúpení pohľadávok veriteľov financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov.
14. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
15. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
16. Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak:
16.1 Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov.
16.2 Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
16.3 Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.
16.4 Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke.
16.5 Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
16.6 Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru.
16.7 Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
17. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

23.10.2020 09:00 — 04.12.2020 12:30

1,00 súbor

22 100,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.10.2020 14:01

16.10.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.10.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 314
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2020 16:04 - Vstupná ponuka 22 100,00 € Cena bez DPH
15.10.2020 20:18 - Najvýhodnejšia ponuka 22 080,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS