• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 12:01
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2020 11:00
  •    Zrušenie zákazky
    28.10.2020 11:03

Detail zákazky Z202025551

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 12:01
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2020 11:00
  •    Zrušenie zákazky
    28.10.2020 11:03

Základné údaje

Z202025551

OF-223240

zrušená

Objednávateľ

36086606

Základná škola s materskou školou Zsigmonda Móricza s vyuč. jazykom maďarským - Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda, Hlavná 193, Orechová Potôň

Hlavná 193, Orechová Potôň, 93002, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická energia

elektrina, dodávka elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávať elektrickú energiu po dobu 12 mesiacov do 2 odberných miest (OM) špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v dvoch OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod SEČ dňa 01.01.2021 do 24:00 hod SEČ dňa 31.12.2021.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO
pokračovanie: č. 24/2013 Z. z.)
Predmetná ponuka musí obsahovať cenu silovej zložky vrátane ceny za odchýlku .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za OM č. 1, č. 2, na rok 2021 KWh 52 000
Predpokladaná spotreba OM č. 1 na rok 2021 KWh 30 000
Predpokladaná spotreba OM č. 2 na rok 2021 KWh 22 000
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za OM č. 1, č. 2 +/- 30 % +/- 30 %
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za OM č. 1, č. 2 +/- 30 %
Odberné miesto č. 1 základná škola
Distribučná sadzba pre OM č. 1. C2-X3  ZSE-D 2T s profilom
EIC kód pre OM č. 1 24ZZS1039218000B
Predpokladaný rozsah spotreby  OM č. 1.  za rok  VT v KWh 25 000
Predpokladaný rozsah spotreby OM č.1. za rok NT v KWh 5 000
Vyúčtovacie obdobie Kalendárny mesiac
Počet fáz pre OM č. 1 3
hodnota ističa OM č. 1 100 A
Napäťová úroveň pre OM č. 1 NN
Odberné miesto č. 2 materská škola
EIC kód pre OM č. 2. 24ZZS1008101000K
Distribučná sadzba pre OM č. 2 C2-X3 ZSE-D 2T s profilom
Predpokladaný rozsah spotreby OM č. 2. za rok VT v KW 12 800
Predpokladaný rozsah spotreby OM č.2. za rok NT v KWh 9 200
Vyúčtovacie obdobie Kalendárny mesiac
Počet fáz pre OM č. 2 3
hodnota ističa pre OM č. 2 60 A
Napäťová úroveň NN
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Miestom plnenia je sídlo Objednávateľa
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do odberných miest Objednávateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie právnych predpisov
3. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať Objednávateľovi dohodnuté množstvo elektriny v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu vo všetkých odberných miestach uvedených odberateľom.
4. Zákaznícky portál so zabezpečeným prístupom, ktorý poskytne:
a) elektronickú službu umožňujúcu vytvoriť sekundárne prístupy s nastavením práv pre viacerých užívateľov - dôvod požiadavky: umožniť prístup k dátam viacerým užívateľom v rovnakom čase
b) elektronickú službu poskytujúcu grafické a dátové porovnanie spotreby - dôvod požiadavky: možnosť porovnávania spotrieb
c) elektronickú službu zabezpečujúcu zadávanie, evidenciu a správu požiadaviek obstarávateľa, ktorá obsahuje minimálne: On-line komunikáciu, možnosť priloženia príloh k požiadavke, notifikáciu stavu požiadavky, zobrazenie stavu a riešiteľa požiadavky - dôvod požiadavky: efektívne sledovanie
pokračovanie: evidencie požiadaviek Objednávateľa
5. Cena za dodávku elektriny musí obsahovať všetky náklady:
a) náklady silovej zložky spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby EUR/kWh bez DPH (ďalej len zmluvná cena)
b) náklady distribúcie a poplatkov za odberné miesta (odvolávka na rozhodnutia URSO platné pre rok 2020).
6. Zmluvna cena počas zmluvného obdobia nebude navyšovaná, ak nedôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby za všetky 2 OM Objednávateľa v zmysle zmluvne dohodnutej spotreby v tolerancii do +/- 30 %.
7. Ak Objednávateľ odoberie menej ako 70 % predpokladanej spotreby, môže Dodávateľ Objednávateľovi zvýšiť cenu za dodávku elektriny za každu odobratú MWh nasledovne:
Cz = 0,5 x [(MO-S):S] x C
kde: Cz - maximálne zvýšenie ceny za skutočne odobraté množstvo elektriny (MWh).
MO - minimálne množstvo elektriny, ktoré sa Objednávateľ zaviazal odobrať (MWh).
S - skutočne odobraté množstvo elektriny, pričom minimálna hodnota S je 1 MWh.
C - zmluvná cena (cena silovej zložky spojená so zodpovednosťou za odchýlku).
8. Ak bude skutočný odber Objednávateľa vyšší ako 130 % predpokladanej spotreby, môže Dodávateľ Objednávateľovi fakturovať za každú odobratú MWh nad 130 % predpokladanej spotreby príplatok o max. 5,- Eur/MWh.
9. Cena za dodávku elektriny môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí URSO.
10. DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
11. Cena bude uhradená v mene EUR.
12. Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť distribučné služby do odberných miest Objednávateľa do výšky ich maximálnej rezervovanej kapacity,
- zabezpečiť rezervované kapacity (RC, MRC) pre všetky odberné miesta Objednávateľa,
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta Objednávateľa na žiadosť Objednávateľa,
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odberných miestach Objednávateľa,
- zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť Objednávateľa.
13. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, a to za rovnakých podmienok, za akých bola poskytovaná dodávka elektrickej energie počas trvania zmluvné vzťahu a to až do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
14. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku elektriny chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú Objednávateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
15. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
16. Dodávateľ musí umožniť Objednávateľovi kontrolu spotreby a ďalšie informácie o odberných miestach Objednávateľa na WEB stránke Dodávateľa.
17. Prípadné spory budú riešiť miestne príslušné všeobecné súdy.
18. Upresnenie: Deň začiatku dodávky 01.01.2021 00:00 hod.
19. Deň skončenia: 31.12.2021 24:00 hod.
20. Odberateľ je povinný uhradiť na mesačnú dodávku elektrickej energie do všetkých odberných miest odberateľa dodávateľovi preddavok v rovnomernej výške, stanovený z predpokladanej ročnej platby za dodávku elektrickej energie do všetkých odberných miest odberateľa, počas celého roka 2021. Rovnomerná výška preddavku je stanovená ako priemerná predpokladaná cena mesačnej dodávky elektrickej energie do všetkých odberných miest odberateľa.
21. Dodávateľ zašle odberateľovi po skončení každého fakturačného obdobia vyúčtovaciu faktúru za dodávku elektrickej energie do odberného miesta. Fakturačné obdobie je obdobie od prvého do posledného dňa(vrátane) každého kalendárneho mesiaca. Vyúčtovacia faktúra pri platbe preddavkov v rovnomernej výške je za mesiac 01/2021 až 10/2021 splatná v poslednom dni nasledujúceho mesiaca, za mesiac 11/2021 splatná do 31.12.2021 a za 12/2021 do 31.01.2022, po jej preukázateľnom zaslaní na poslednú známu adresu odberateľa.
22. V prípade omeškania s platbou je sankčný úrok za každý deň omeškania max. 0,05 %.
23. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom Dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.
24. Porušenie akejkoľvek uvedenej požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
25. Postúpenie pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Občiansky zákonník) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka je zakázané. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné.
26. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto
pokr.: zmluvy a nižšou cenou.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 193, Orechová Potôň, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 01.01.2022 00:00

52 000,00 KWh

3 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.10.2020 12:01

28.10.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 182
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS