• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2020 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2020 14:35

Detail zákazky Z202025546

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2020 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2020 14:35

Základné údaje

Z202025546

OF-219949

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026829

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Košele pacientské pooperačné, košeľe ženské gynekologické, pyžamá

košele

  • 18318000-1 - Nočná bielizeň
  • 18318300-4 - Pyžamy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Košele pacientské pooperačné, košele ženské gynekologické, pyžamá
Funkcia
ošatenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Košeľa pacientská pooperačná- Dĺžka pod kolená. Raglánové 3/4 rukávy. Chrbát je preložený cez seba cca 15 cm, na chrbte je zaväzovanie na šnúrky: dva páry v priekrčníku po oboch stranách prekladu, dĺžka šnúrky cca 25 cm a jeden pár v páse. Priekrčník olemovaný bielou lemovkov šírky cca 5 -10 mm. Farba: biely podklad s farebnou potlačou - drobný vzor vo veľkosti o rozmeroch od 5x5 mm do 10x10 mm. Materiálové zloženie: 100 % bavlna. ks 650
1. Plošná hmotnosť 150-160 /m2. Väzba plátnová. Každý kus musí mať prišitý symbol údržby a etiketu výrobcu. x x
2. Košeľa ženská gynekologická pacientská. Dĺžka pod kolená, 3/4 rukávy, vpredu zapínanie na 3 gombíky, vpredu pod zapínamín je protizáhyb na voľnosť. Tepelná odolnosť gombíkov min. 180°C. Materiálové zloženie: 100 % bavlna. Plošná hmotnosť 150-160 g/m2. Väzba plátnová. Farba biela. Každý kus musí mať prišitý symbol údržby a etiketu výrobcu. ks 450
3. Pyžamová blúza pánska a dámska. Svetlofarebné prevedenie, dlhý rukáv. Vrecko dole 2x, rozmer 14x14 cm. Materiálové zloženie: 50% bavlna, 50% polyester. Plošná hmotnosť 150-160 g/m2. Väzba plátnová. Tepelná odolnosť gombíkov min. 180°C. Každý kus musí mať prišitý symbol údržby a etiketu výrobcu. ks 200
4. Pyžamové nohavice dlhé pánske a dámske. Svetlofarebné prevedenie, v páse na gumu, šírka min. 1,5 cm.  Materiálové zloženie: 50% bavlna, 50% polyester. Plošná hmotnosť 150-160 g/m2. Väzba plátnová. Každý kus musí mať prišitý symbol údržby a etiketu výrobcu. ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Norma STN EN ISO 105-C06 stálofarebnosť pri praní-zmena odtieňa/zapustenie sprievodnej bavlnenej a viskózovej tkaniny (stupeň sivej stupnice)
Norma STN EN 20105-N01 stálofarebnosť pri bielení chlórom
Norma STN EN 5077 zmena rozmerov po 3 cykloch prania pri 95°C,+/-3%
Norma STN P CEN/TS 14237 textílie pre zdravotníctvo
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Miesto plnenia bude upresnené v Čiastkových výzvach ( elektronických objednávkach) 1 miesto plnenia v Bratislave.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a) typové označenie tovaru, výrobcu, popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru v slovenskom jazyku tak,  aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (cena za jeden kus ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH, cenu spolu za požadovaný počet kusov bez DPH, s DPH a cenu celkom za  celý predmet zákazky v EUR bez DPH a s DPH.
c) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike ( certifikáty, vyhlásenia o zhode, normy) resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie a pod.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predloženej špecifikácie, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Zmluva sa uzavrie na dobu určitú na 12 mesiacov, od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou, podľa toho čo nastane skôr.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 1 roka.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody -1 čiastková výzva ( el.objednávka) za 2 mesiace.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 10 pracovných dní od odoslania záväznej objednávky.
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Záruka 24 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky/vzoriek predmetu zmluvy v lehote do 5 pracovných dní odo dňa odoslania oznámenia o predloženie vzorky.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s predpísaným tovarom.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 2 prac. dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Antolská 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

19 100,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.10.2020 13:26

15.10.2020 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2020 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 166
 63
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2020 18:21 - Vstupná ponuka 19 100,00 € Cena bez DPH
13.10.2020 13:20 - Najvýhodnejšia ponuka 19 050,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS