• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2020 13:50

Detail zákazky Z202025533

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2020 13:50

Základné údaje

Z202025533

OF-223285

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026763

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

stojan, roller, klipy, papier, color

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pero
Funkcia
Pero určené na ľahké a časté podpisovanie veľkého množstva dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Drôtený stojan s tromi zásuvkami na dokumenty formátu A4. Zásuvky sú vysúvateľné. Farba strieborná. Rozmery 350 x 275 x 278 mm. ks 2
2. Drôtený stojan s tromi zásuvkami na dokumenty formátu A4. Zásuvky sú vysúvateľné. Farba čierna. Rozmery 350 x 275 x 278 mm. ks 1
3. Drôtený stojan na rôzne kancelárske potreby, spony, perá, ceruzky a pod. Protišmykové gumové nožičky a otočný mechanizmus. Farba čierna. ks 1
4. Roller Pilot FRIXION Ball gumovací 0,7 mm, svetlomodrý, šírka stopy 0,35 mm, náplň svetlomodrá, telo pera plastové svetlomodré. ks 4
5. Klipy BINDER na dokumenty. Kovové klipy na dokumenty, šírka 19 mm, farba čierna, 12 ks v balení. bal. 3
6. Papier Color Copy A4, 250g, 125 hárkov bal. 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Objednávateľ požaduje vystaviť dve faktúry, jednu na položky 1 až 5 a druhú na položku 6, nakoľko faktúry budú uhradené z dvoch zdrojov.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami a fotografiou prípadne prospektom. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať e-mailom kontaktnú osobu objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 15:00 hod.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T.G.Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

22.10.2020 08:00 — 30.10.2020 14:00

1,00 súbor v zmysle technickej špecifikácii

160,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.10.2020 11:02

15.10.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2020 18:34 - Vstupná ponuka 158,40 € Cena s DPH
15.10.2020 12:10 - Najvýhodnejšia ponuka 158,28 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS