• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2020 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2020 14:25

Detail zákazky Z202025532

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2020 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2020 14:25

Základné údaje

Z202025532

OF-222970

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5035827

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

45523436

Novoklim s.r.o.

Okružná 1699/17, Vráble, 95201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržby chladiacich a mraziacich zariadení

Opravy a údržby chladiacich a mraziacich zariadení, opravy a údržba ich súčiastok, údržba a servisné práce kuchynských zariadení a ich súčiastok, chladiaca skriňa, chladiaci box, mraziaca skriňa, strojovňa chladenia

  • 50000000-5 - Opravárske a údržbárske služby
  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 50532000-3 - Opravy a údržba elektrických strojov, prístrojov a súvisiaceho vybavenia
  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 42513000-5 - Chladiace a mraziace zariadenia
  • 42530000-0 - Časti chladiacich a mraziacich zariadení a tepelných čerpadiel
  • 42513220-3 - Chladiace pulty
  • 42513200-7 - Chladiace zariadenia
  • 45331230-7 - Inštalovanie chladiacich zariadení
  • 42513100-6 - Mraziace zariadenia
  • 42531000-7 - Časti chladiacich zariadení
  • 45213210-8 - Chladiarenské zariadenia

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chladiaca skriňa presklenná LIEBHERR
Funkcia
typ: FK5442 Liebherr, r.v. 2018
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dĺžka x hĺbka x výška 750 x 730 x 1640
 2. Chladiaca skriňa biela 350 litr.LIEBHERR
Funkcia
typ: FKV4140 Liebherr, r.v. 2018
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dĺžka x hĺbka x výška 600 x 600 x 1800
 3. Chlad.skriňa celonerez. 670 litr.Elektrolux ventilovaná, teplota -2/+10 C
Funkcia
typ: 727637 Elektrolux, r.v. 2018
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dĺžka x hĺbka x výška 710 x 837 x 2050
 4. Mraziaca skriňa celonerez 670 litr. Elektrolux, ventilovaná, teplota -22/-15 C
Funkcia
Typ: 727638 Elektrolux, r.v. 2018
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dĺžka x hĺbka x výška 710 x 837 x 2050
 5. Chladiaca skriňa celonerez.1430 litr. Elektrolux, ventilovaná teplota 0/+6 C
Funkcia
typ: 727295 Elektrolux, r.v. 2018
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dĺžka x hĺbka x výška 1441 x 837 x 2050
 6. Chladiaci box vstavaný /potraviny/
Funkcia
r.v. 2018
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dĺžka x hĺbka x výška 2100 x 2650 x 2400
 7. Chladiaci box vstavaný /odpad/
Funkcia
r.v. 2018
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dĺžka x hĺbka x výška 3000 x 1500 x 2400
 8. Mraziaci box vstavaný / potraviny /
Funkcia
r.v. 2018
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dĺžka x hĺbka x výška 2100 x 2250 x 2400
 9. Strojovňa chladenia – združený agregát pre chladiace a mraziace boxy
Funkcia
typ: REFRA
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dĺžka x hĺbka x výška 2400 x 900 x 2030
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa uzatvorenie "Zmluvy o poskytovaní služieb" (ďalej len "zmluva") na dobu určitú 2 roky odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov určených na predmet zmluvy v celkovej hodnote 15 000 EUR bez DPH, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež výrobné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa.
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách.
Objednávateľ vyžaduje používanie originálnych náhradných dielov. O schválenie použitia každého alternatívneho náhradného dielu musí dodávateľ písomne požiadať a objednávateľ mu to musí písomne schváliť. Pod pojmom originálne náhradné diely objednávateľ rozumie náhradné diely, ktoré sú distribuované priamo z výrobného závodu prostredníctvom autorizovaného importéra.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. V prípade nevyhnutnosti bude cena neoriginálnych náhradných dielov pre účely fakturácie podľa tejto zmluvy bude stanovená v každej položke maximálne vo výške 80% z ceny originálnych náhradných dielov výrobcu.
Na požiadanie musí dodávateľ preukázať nákup originálnych náhradných dielov od autorizovaného dodávateľa. Časový rozdiel medzi nákupom príslušného originálneho náhradného dielu dodávateľom a vystavenou faktúrou za opravu alebo servis, kde bol príslušný originálny náhradný diel použitý, nesmie byť viac ako 60 dní.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu.
Cena za jednu normohodinu práce je stanovená vrátane ďalších súvisiacich nákladov (vystavenie faktúry, zápisov, protokolov, cestovných nákladov) na 69 eur bez DPH, okrem nákladov na náhradné diely. Jedna normohodina bude účtovaná bez ohľadu na počet osôb, ktoré budú realizovať predmet zákazky. Uvedené sa vzťahuje aj na vykonávanie opravy a údržby zariadení vrátane dopravy na miesto poskytovania služby v dni pracovného voľna a v dni pracovného pokoja.
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. Pracovník vykonávajúci servis musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických zariadeniach v zmysle platných právnych predpisov SR.
V prípade ak dodávateľ zistí počas vykonávania opravy potrebu výmeny aj iných častí, ktoré neboli predbežne nacenené a odsúhlasené je dodávateľ povinný každý cenový rozdiel si vopred nechať odsúhlasiť písomne /e-mailom/ od objednávateľa.
Porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ alebo v článku „Zmluvná cena“ sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ minimálne dva dni pred potvrdeným dátumom realizácie opravy zašle elektronickou poštou objednávateľovi identifikačné údaje osoby, alebo osôb (meno, priezvisko, dátum narodenia, číslo dokladu totožnosti) ktorá/é bude/ú vykonávať opravu alebo údržbu. Taktiež uvedie aj ŠPZ motorového vozidla.
Miesto realizácie opravy a údržby kuchynských zariadení určí obstarávateľ v objednávke. Opravy a údržby kuchynského zariadenia sa budú realizovať do sídla obstarávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia".
Objednávateľ po dohode s dodávateľom môže zadať aj servis kuchynského zariadenia, ktoré nie je definované v tejto zmluve, ale v súlade s vyššie uvádzanými cenovými a fakturačnými podmienkami.
Nástup na odstránenie poruchy do 24hod. od nahlásenia poruchy telefonicky alebo e-mailom.
V prípade, ak sa preukáže po uzatvorení tejto zmluvy, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej aj „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné služby ako je uvedené v tejto zmluve a poskytovateľ takejto služby aj reálne za takúto nižšiu cenu služby už poskytol alebo stále poskytuje, ktorá je nižšia o viac ako 5 % ako cena dodávateľa podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takúto službu objednanú po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Lehota splatnosti jednotlivých vecne a formálne správne vyhotovených a doručených faktúr dodávateľom objednávateľovi bude 30 dní od jej doručenia objednávateľom.
Po vykonaní zásahu do zariadenia časti elektro a plynu sa požaduje vykonanie odbornej prehliadky, odbornej skúšky a vystavenie dokladu o výsledku kontroly stavu bezpečnosti technického zariadenia (revízna správa po oprave).
Názov Upresnenie
Pracovník vykonávajúci servis musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických zariadeniach v zmysle platných právnych predpisov SR. Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., Zákon č. 124/2006 Z. z.
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že službu poskytuje oprávnený servis: do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostnenský list
Údržba kuchynských zariadení a vybavení zahŕňa: diagnostiku, čistenie, nastavenie, výmenu opotrebovaných súčiastok.
Oprava kuchynských zariadení a vybavení zahŕňa: úkony podľa potreby na základe diagnostiky vzniknutej poruchy, vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

26.10.2020 08:00 — 25.10.2022 14:00

1,00 celok - služba

18 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.10.2020 10:57

23.10.2020 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2020 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1212
 22
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2020 09:37 - Vstupná ponuka 17 400,00 € Cena s DPH
20.10.2020 10:21 - Najvýhodnejšia ponuka 14 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS