• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 11:54
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2020 13:50

Detail zákazky Z202025527

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 11:54
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2020 13:50

Základné údaje

Z202025527

OF-223156

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026793

Objednávateľ

00738395

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Budovateľská 1, Košice-Šaca, 04015, SVK

Dodávateľ

34906231

Magdaléna Kokoruďová - REPROS

Fintická 12521/107B, Prešov, 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletné a hygienické prostriedky

mydlo toaletné, mydlo tekuté, krém na ruky, šampón na vlasy, zubná pasta, zubná kefka, jednorazový holiaci strojček, krém na holenie, toaletný papier jednovrstvový, latexové rukavice, papierové utierky, štetka na holenie, krém na holenie

  • 18424000-7 - Rukavice
  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 33711610-6 - Šampóny
  • 33711710-7 - Zubné kefky
  • 33711720-0 - Zubná pasta
  • 33711800-5 - Holiace prípravky
  • 33711810-8 - Holiace krémy
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletné a hygienické prostriedky
Funkcia
Toaletné a hygienické prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Mydlo toaletné tuhé ks 8 960
2. Toaletný papier jednovrstvový ks 16 500
3. Ochranný krém na ruky ks 780
4. Pasta na umývanie rúk ks 60
5. Rukavice na jedno použitie bal. 200
6. Rukavice na jedno použitie mikroténové bal. 100
7. Rukavice pracovné latexovo/neoprénové pár 480
8. Mydlo tekuté ks 40
9. Papierové utierky bal. 252
10. Kefa na nanášanie krému na obuv ks 20
11. Kefa na leštenie obuvi ks 20
12. Krém na obuv ks 20
13. Dezinfekčný prostriedok na ruky l 60
14. Zubná kefka ks 240
15. Zubná pasta ks 864
16. Šampón ks 660
17. Krém na holenie ks 240
18. Štetka na holenie ks 60
19. Jednorazový strojček na holenie ks 2 880
20. Hrebeň na vlasy ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Mydlo toaletné tuhé balenie min. 100g
2. Toaletný papier jednovrstvový návin 50 m, šírka rolky 9,5 cm, balené po 30 ks
3. Ochranný krém na ruky Isolda alebo ekvivalent balenie min. 100 ml
4. Pasta na umývanie rúk Efekt alebo ekvivalent balenie min. 500g, tuhá pasta, obal nesmie byť zo skla, bez obsahu alkoholu
5. Rukavice na jedno použitie LOON alebo ekvivalent vyhovujúce triede odolnosti 2, AQL 1,5 proti penetrácii podľa normy EN 374-2, vyhovujúce normám EN 374-1 a EN 420, farba biela, veľkosť L, balenie min. 100ks/bal.
6. Rukavice jednorazové mikroténové univerzálna veľkosť, balenie min. 100 ks/bal.
7. Rukavice pracovné latexovo/neoprénové Ansell BI-COLOR 87-900 alebo ekvivalent proti chemikáliám, s vnútornou velúrovou úpravou, dĺžka 32,2 cm, veľkosť 10, vyhovujúce normám EN 374-1/AKL, EN 374-3, EN 388/x120, EN 421
8. Mydlo tekuté balené po 5 l
9. Papierové utierky KATRIN CLASSIC ONE STOP M2 345287 alebo ekvivalent skladané do zásobníka, 2 vrstvy, šírka rozloženého útržku 255 mm, dĺžka rozloženého útržku 206 mm, počet utierok v balení min. 160
10. Kefa mazačka na nanášanie krému na obuv drevená
11. Kefa na leštenie obuvi drevená
12. Krém na obuv, čierny balenie min. 250g, tuhá pasta, obal nesmie byť zo skla, bez obsahu alkoholu
13. Dezinfekčný prostriedok na ruky min. obsah etanolu 70%, balenia 1,5,10 l
14. Zubná kefka pre dospelého človeka, stredná tvrdosť
15. Zubná pasta balenie min. 75 ml
16. Šampón plastová fľaša, bez obsahu alkoholu, balenie min. 100 ml
17. Krém na holenie Barbus alebo ekvivalent nesmie byť v tlakovej nádobe, obal nesmie byť zo skla, nesmie obsahovať alkohol, balenie min. 150 g kelímok
19. Jednorázový strojček na holenie pre muža
20. Hrebeň na vlasy pre dospelého človeka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky), v dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami podľa technickej špecifikácie, v bezchybnom stave, nový.
Požaduje sa dodanie tovaru do 7 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej "Čiastkovej výzvy" /objednávky/.
Doba trvania Rámcovej dohody je do 31.12.2020.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Objednávateľ požaduje minimálnu 12 mesačnú trvanlivosť od dátumu dodania tovaru
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. - 13:00 hod.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa PREDLOŽENIE PONUKY s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Dodávateľ je povinný predložiť návrh ekvivalentu do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na odsúhlasenie objednávateľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky, a to maximálne do výšky 10 % objemu kúpnej zmluvy. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice - mestská časť Šaca, Košice II, Košický, Slovenská republika

3

1,00 celý rozsah

10 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.10.2020 11:54

15.10.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 524
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2020 15:15 - Vstupná ponuka 9 996,00 € Cena s DPH
15.10.2020 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka 9 960,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS