00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Videokonferenčný systém vrátane príslušenstva
videokonferenčný systém, webkamera, mikrofón
Tovar, Služba
|
1. Videokonferenčný systém vrátane príslušenstva
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Interaktívne zariadenie s videokonferenčným systémom |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Videokonferenčný systém vrátane príslušenstva | celok | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ zariadenia | interaktívne zariadenie určené na skupinovú prácu, videokonferencie a prezentácie |
| Displej | veľkosť min. 50“, IPS LCD, dotykový, antireflexný |
| Rozlíšenie displeja | min. 3840 x 2560 |
| Integrovaný počítač | počítač ako zabudovaný, plne integrovaný ako súčasť zariadenia |
| Operačný systém | predinštalovaný Windows 10 Pro na pevnom disku, vrátane udelenia nevýhradnej licencie v súlade s licenčnými podmienkami výrobcu OS a zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon |
| Procesor | min. i5 ôsmej generácie, 4 jadrá |
| Pamäť | min. 8 GB |
| Úložisko | min. 128 GB SSD |
| Grafika | integrovaný grafický adaptér |
| Softvér | integrovaný softvér na ovládanie interaktívneho zariadenia, podporujúci tímovú prácu a vzdialený prístup jednotlivých členov tímu prostredníctvom verejnej siete internet; |
| Softvér | zariadenie musí plne podporovať softvér Microsoft Windows, Microsoft Teams, Skype for Business, Microsoft Office, Microsoft Power BI. |
| Vstupno-výstupné porty | 1x USB-A, 1x Mini-DisplayPort, 1x RJ45 Gigabit Ethernet, 1x HDMI, 1x USB-C s DisplayPort, 1x USB-C |
| Konektivita | Wi-Fi 5 (IEEE 802.11 a/b/g/n/ac), Bluetooth, funkcia Miracast Display |
| Fyzické tlačidlá | tlačidlo napájania a tlačidla hlasitosti |
| Audio | trojpásmové zabudované stereo reproduktory, zabudované mikrofóny reagujúce rovnako na zvuky prichádzajúce z ľubovoľného smeru |
| Senzory | senzor na detekciu pohybu v miestnosti, akcelerometer, gyroskop |
| Príslušenstvo | webová kamera, od rovnakého výrobcu dodávaného zariadenia, pripojenie kamery k zariadeniu prostredníctvom USB-C na priamo bez kábla; |
| Príslušenstvo | magnetický mechanizmus na uchytenie kamery na vrchný okraj zariadenia na tele kamery, rozlíšenie kamery 4K, zorné pole kamery 90 stupňov, zobrazovacie funkcie kamery: 30 snímok za sekundu; |
| Príslušenstvo | automatická expozícia založená na tvári, funkcia zabraňujúca blikaniu na obrazovke, |
| Príslušenstvo | dotykové pero od rovnakého výrobcu ako zariadenie, pripájané pomocou Bluetooth, s možnosť magnetického pripevnenia na okraj zariadenia, kompatibilné so zariadením; |
| Príslušenstvo | zachovanie všetkých funkcií pera a zariadenia pri práci s perom na zariadení; |
| Príslušenstvo | mobilný stojan od rovnakého výrobcu dodávaného zariadenia, výška min. 160 cm, uchytenie zariadenia, mobilná nabíjacia batéria APC lio-ton s výdržou min. 100 minút v zapnutom stave; |
| Príslušenstvo | otočné kolieska s rozsahom 360° kvôli ľahšej manipulácie s možnosťou aretácie pre zaistenie pohybu na danom mieste |
| Váha | celková váha zariadenia bez príslušenstva max. 30 kg |
| Záručná doba | min.12 mesiacov |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy do miesta dodania (Bratislava). |
| 2. Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou. |
| 3. Dodávateľ predloží do troch dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy elektronicky rozpis jednotlivých položiek tovaru v zložení: názov tovaru, typové označenia tovaru; doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky (tzn. identifikuje/špecifikuje tovary, ktorými mieni plniť predmet zákazky), t. j. podrobný opis technických parametrov), cena jednotlivé položky v EUR bez DPH/v EUR s DPH, cena celkom v Eur bez DPH a cena celkom v Eur s DPH. |
| 4. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v technických vlastnostiach. |
| 5. Pokiaľ ekvivalentné plnenie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti ako sú stanovené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, verejný obstarávateľ vyzve dodávateľa na úpravu jeho ponuky v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
| 6. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste dodávateľa.4. |
| 7. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie, a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. Objednávateľ s vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
| 8. Celková cena je vrátane všetkých nákladov, ktoré nie sú uvedené v špecifikácií predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky. |
| 9. Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru e-mailom do 24 hodín od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať e-mailom ihneď pri prevzatí. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené. Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady. |
| 10. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom než obvyklým zaobchádzaním. |
| 11. Dodávateľ po dodaní tovaru vystaví faktúru, prílohou ktorej musí byť dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti. |
| 12. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa uvedený v rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
| 13. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa zo Zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30% z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
| 14. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny plnenia. |
| 15. V prípade, ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. |
| 16. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody. |
| 17. Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi. |
Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
21.10.2020 08:00 — 16.12.2020 14:30
1,00 celok
15 508,72
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2020 10:46
15.10.2020 11:00
15.10.2020 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.10.2020 11:20 - Vstupná ponuka | 15 504,00 | € | Cena s DPH |
| 12.10.2020 11:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 504,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: