• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2020 11:50

Detail zákazky Z202025526

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2020 11:50

Základné údaje

Z202025526

OF-222909

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026756

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Videokonferenčný systém vrátane príslušenstva

videokonferenčný systém, webkamera, mikrofón

  • 32232000-8 - Zariadenie na videokonferencie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Videokonferenčný systém vrátane príslušenstva
Funkcia
Interaktívne zariadenie s videokonferenčným systémom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Videokonferenčný systém vrátane príslušenstva celok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ zariadenia interaktívne zariadenie určené na skupinovú prácu, videokonferencie a prezentácie
Displej veľkosť min. 50“, IPS LCD, dotykový, antireflexný
Rozlíšenie displeja min. 3840 x 2560
Integrovaný počítač počítač ako zabudovaný, plne integrovaný ako súčasť zariadenia
Operačný systém predinštalovaný Windows 10 Pro na pevnom disku, vrátane udelenia nevýhradnej licencie v súlade s licenčnými podmienkami výrobcu OS a zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon
Procesor min. i5 ôsmej generácie, 4 jadrá
Pamäť min. 8 GB
Úložisko min. 128 GB SSD
Grafika integrovaný grafický adaptér
Softvér integrovaný softvér na ovládanie interaktívneho zariadenia, podporujúci tímovú prácu a vzdialený prístup jednotlivých členov tímu prostredníctvom verejnej siete internet;
Softvér zariadenie musí plne podporovať softvér Microsoft Windows, Microsoft Teams, Skype for Business, Microsoft Office, Microsoft Power BI.
Vstupno-výstupné porty 1x USB-A, 1x Mini-DisplayPort, 1x RJ45 Gigabit Ethernet, 1x HDMI, 1x USB-C s DisplayPort, 1x USB-C
Konektivita Wi-Fi 5 (IEEE 802.11 a/b/g/n/ac), Bluetooth, funkcia Miracast Display
Fyzické tlačidlá tlačidlo napájania a tlačidla hlasitosti
Audio trojpásmové zabudované stereo reproduktory, zabudované mikrofóny reagujúce rovnako na zvuky prichádzajúce z ľubovoľného smeru
Senzory senzor na detekciu pohybu v miestnosti, akcelerometer, gyroskop
Príslušenstvo webová kamera, od rovnakého výrobcu dodávaného zariadenia, pripojenie kamery k zariadeniu prostredníctvom USB-C na priamo bez kábla;
Príslušenstvo magnetický mechanizmus na uchytenie kamery na vrchný okraj zariadenia na tele kamery, rozlíšenie kamery 4K, zorné pole kamery 90 stupňov, zobrazovacie funkcie kamery: 30 snímok za sekundu;
Príslušenstvo automatická expozícia založená na tvári, funkcia zabraňujúca blikaniu na obrazovke,
Príslušenstvo dotykové pero od rovnakého výrobcu ako zariadenie, pripájané pomocou Bluetooth, s možnosť magnetického pripevnenia na okraj zariadenia, kompatibilné so zariadením;
Príslušenstvo zachovanie všetkých funkcií pera a zariadenia pri práci s perom na zariadení;
Príslušenstvo mobilný stojan od rovnakého výrobcu dodávaného zariadenia, výška min. 160 cm, uchytenie zariadenia, mobilná nabíjacia batéria APC lio-ton s výdržou min. 100 minút v zapnutom stave;
Príslušenstvo otočné kolieska s rozsahom 360° kvôli ľahšej manipulácie s možnosťou aretácie pre zaistenie pohybu na danom mieste
Váha celková váha zariadenia bez príslušenstva max. 30 kg
Záručná doba min.12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy do miesta dodania (Bratislava).
2. Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou.
3. Dodávateľ predloží do troch dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy elektronicky rozpis jednotlivých položiek tovaru v zložení: názov tovaru, typové označenia tovaru; doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky (tzn. identifikuje/špecifikuje tovary, ktorými mieni plniť predmet zákazky), t. j. podrobný opis technických parametrov), cena jednotlivé položky v EUR bez DPH/v EUR s DPH, cena celkom v Eur bez DPH a cena celkom v Eur s DPH.
4. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v technických vlastnostiach.
5. Pokiaľ ekvivalentné plnenie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti ako sú stanovené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, verejný obstarávateľ vyzve dodávateľa na úpravu jeho ponuky v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
6. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste dodávateľa.4.
7. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie, a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. Objednávateľ s vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
8. Celková cena je vrátane všetkých nákladov, ktoré nie sú uvedené v špecifikácií predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky.
9. Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru e-mailom do 24 hodín od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať e-mailom ihneď pri prevzatí. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené. Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady.
10. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom než obvyklým zaobchádzaním.
11. Dodávateľ po dodaní tovaru vystaví faktúru, prílohou ktorej musí byť dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
12. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa uvedený v rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
13. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa zo Zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30% z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
14. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny plnenia.
15. V prípade, ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka.
16. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
17. Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

21.10.2020 08:00 — 16.12.2020 14:30

1,00 celok

15 508,72

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.10.2020 10:46

15.10.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2020 11:20 - Vstupná ponuka 15 504,00 € Cena s DPH
12.10.2020 11:20 - Najvýhodnejšia ponuka 15 504,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS