• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2020 11:20

Detail zákazky Z202025509

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2020 11:20

Základné údaje

Z202025509

OF-223254

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026733

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

33191921

Roman Laco - ROADA

Bošianska Neporadza 329, Neporadza, 91326, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické potreby

čistiace a hygienické potreby

  • 39525800-6 - Handry na čistenie
  • 39224300-1 - Metly a kefy a iné výrobky na upratovanie domácností
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33721100-1 - Žiletky
  • 33721200-2 - Holiace strojčeky
  • 39291000-8 - Prací spotrebný materiál
  • 39224320-7 - Špongie
  • 33761000-2 - Toaletný papier

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické potreby
Funkcia
Čistiace a hygienické potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Krém na ruky Indulona alebo ekvivalent, v tube 100g ks 250
Toaletné mydlo 100g ks 250
Handra Bodentuch 60x70cm ks 300
Žiletky Astra alebo ekvivalent, bal. 5ks bal 200
Hydroxid sodný - granule do sifónu, 500g ks 30
Mazlavé mydlo, vedro 9kg ks 2
Drátenka kovová, 12g ks 120
Hubka na riad tvarovaná 90x70x45 bal.5ks bal 150
Handra netkaná biela 70x60cm ks 50
Švédska utierka 30x35cm, 205g/m2,modrá ks 200
Švédska utierka 30x35cm, 205g/m2,žltá/zelená ks 200
Švédska utierka 30x35cm, 205g/m2,ružová ks 200
Utierka univerzálna savá nebalená 37x32cm, rôzne farby ks 1000
Prací prášok univerzálny, 400g ks 50
Umývacia pasta na ruky Solvina alebo ekvivalent, 450/500g ks 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí obsahovať všetky náklady spojená s dodaním tovaru.
Dodávateľ je povinný: a) tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru; b) odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázateľne oznámil.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Faktúra bude s dodacím listom. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

23.10.2020 14:00

3 052,00 ks/bal

874,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.10.2020 10:19

15.10.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 567
 20
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2020 14:36 - Vstupná ponuka 874,50 € Cena bez DPH
15.10.2020 10:17 - Najvýhodnejšia ponuka 874,49 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS