00157660
IUVENTA - Slovenský inštitút mládeže
Karloveská 64, Bratislava, 84258, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kalendáre a diáre na rok 2021
diár, kalendár
Tovar
|
1. Diár A5 denný na rok 2021 s razbou
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Diár A5 denný |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Diár A5 denný na rok 2021 s razbou (loga) | ks | 11 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Formát | A5 |
| Kalendárium | denné, každý deň na jednej strane |
| Farba obalu | tmavomodrá |
| Razba | suchá razba |
| Obal | Imitácia kože, hladný koženkový obal s textilnou záložkou |
| Väzba | knižná pevná |
| Vnútro | biely, resp. krémový papier |
| Referenčný produkt | A5 kronos |
| V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
|
2. Diár A6 vreckový na rok 2021
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Diár A6 vreckový |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Diár A6 vreckový na rok 2021 | ks | 12 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Formát | A6 |
| Kalendárium | týždenné, jeden týždeň na dvoch stranách |
| Farba obalu | tmavomodrá |
| Obal | Imitácia kože, hladký koženkový obal s textilnou záložkou |
| Väzba | knižná pevná |
| Vnútro | biely papier |
| Jazyková mutácia | česko - slovenská |
| Referenčný produkt | týždenný vreckový diár kronos |
| V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
|
3. Diár A5 týždenný na rok 2021 s razbou
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Diár A5 týždenný |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Diár A5 týždenný na rok 2021 s razbou (logo) | ks | 23 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Formát | A5 |
| Kalendárium | týždenné, jeden týždeň na dvoch stranách |
| Farba obalu | tmavomodrá |
| Razba | suchá razba |
| Obal | Imitácia kože, hladký koženkový obal s textilnou záložkou |
| Väzba | knižná pevná |
| Vnútro | biely, resp. krémový papier |
| Umiestnenie loga | na obale |
|
4. Kalendáre na rok 2021
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Pracovný stolový kalendár na rok 2021 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kalendáre na rok 2021 | ks | 44 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kalendárium | česko - slovenské týždenné stĺpcové, týždeň na jednej strane |
| Rozmer šxv | cca 30x18 cm |
| Väzba | dvojitá špirála |
| obsah | dane, ročné obdobia, znamenia zverokruhu, sviatky v EU, 3.-mesačný prehľad |
| referenčný produkt | Stolový kalendár Manager Europe 2021 |
| V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
| Názov |
| Dodávka predmetu zákazky - nových, nevystavovaných, nepoužívaných diárov a kalendárov, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa. |
| Dodávka vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. Cena taktiež zahŕňa náklady na razbu loga organizácie - suchá razba (razbu treba vyrobiť - zahrnuté v cene). |
| Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky, ktorej objednávateľ bezodkladne zašle e-mailom grafické podklady na spracovanie grafického návrhu pre potlač. |
| Pred samotnou potlačou dodávateľ predloží objednávateľovi e-mailom finálny návrh predmetu zákazky na posúdenie grafického dizajnu a jeho odsúhlasenie. Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom písomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom. |
| 1. Dodávateľ ďalej doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
| 1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, |
| 1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
| 1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
| 2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 2 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
| 2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a |
| 2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo |
| 2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu referenčného druhu kalendára tento ekvivalent nevyhovuje estetickým požiadavkám objednávateľa, objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / iný návrh ponúkaného kalendára a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
| 3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| 4. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
| 5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č.18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SRč.87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
| 6. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
| 7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný tovar, množstvo, termín a miesto dodania. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku na jedno miesto dodania. |
| 8. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. |
| 9. Fakturácia sa bude realizovať v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska a splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 10. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
| 11. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
| 12. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 13. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| 14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Karloveská 64, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
19.10.2020 00:00 — 30.11.2020 00:00
90,00 ks
600,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2020 10:06
15.10.2020 10:30
15.10.2020 10:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.10.2020 14:34 - Vstupná ponuka | 600,00 | € | Cena s DPH |
| 15.10.2020 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 598,79 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: